Predstavljam VOICE Makeup

By Aleksandra Popović - Thursday, July 08, 2021


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Današnji post posvećen je brendu koji je nov na našem tržistu. U pitanju je brend VOICE. Na testiranje sam dobila paletu senki i ruž za usne. Moje utiske pročitajte u postu. 


O brendu VOICE:

Kvalitetna šminka, kao jedinstvena devojka i žena, prepoznaju se na prvi pogled.
One zrače energijom koja nas privlači. Jer one – mogu sve. Da traju ceo dan kao da ih baš ništa nije omelo, da izgledaju prirodno jer takve i jesu. One brinu o svom izgledu, zato što uvek brinu o sebi, svojim snovima i planovima. 

VOICE makeup obećava postojanost o kojoj ne morate da brinete ali će vam prijati na dodir. Sa VOICE šminkom uvek ćete se osećati odlično u svojoj koži: vedri, razigrani i u paleti boja koja vas baš tog dana inspiriše.



Ruž za usne MAYA



Prvi proizvod koji ću vam predstaviti je MAYA ruž za usne. Pored ove nijanse, u njihovom asortimanu možete pronaći jos 17 nijansi! Svako može pronači nijansu za sebe. 


Mišljenje:

Prvo što bih volela da pohvalim je pakovanje. Zaista je inovativno i simpatično. Iako nisam ljubitelj rozikastih nijansi, isprobala sam ruž. Tekstura ruža je zaista divna. Ne isušuje usne kao drugi karmini i dosta je pigmentovan. Kada se nanese posle nekoliko sekundi postane mat. 

Ja ću ovu nijansu koristiti tako što ću je mešati sa drugim nijansama. Poprilično sam zadovoljna ovim proizvodom.

Link do MAYA karmina - OVDE
Ruževi za usne - OVDE



VOICE Makeup paleta senki


Mišljenje:

Drugi proizvod koji predstavljam je paleta senki za oči. Dobila sam paletu sa sivo-crnim nijansama. Jedna senka je mat, dok ostale su šimeraste. Nemam ovakve nijanse u kolekciji jer uglavnom kupujem nude palete, pa mi je promena dobro došla. Odmah ću reći da mi se paleta jako dopala. Senke su jako dobro pigmentovane, što možete videti na jednoj od slika.
Vrlo lako se blendaju i nanose. 

VOICE makeup nudi širok asortiman nijansi. Možete izabrati paletu za 4 ili 12 senke i sami je kreirati po svom ukusu. 

Link do senki - OVDE




Ne zaboravite da pogledate sajt brenda VOICE - www.voicemakeup.com

Instagram - voice.make.up


Nadam se da vam se današnji post dopao. Do sledećeg posta... Voli vas vaša...




  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

  1. Nisam čula za ovaj brend.
    Lep je karmin,nekada sam obožavala ovu rozu boju. 😀

    ReplyDelete