Recenzija ZAZA Aromatherapy ALOHA kolekcije

By Aleksandra Popović - Tuesday, July 13, 2021

 

Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog. Današnji post posvećen je kolekciji ALOHA brenda ZAZA Aromatherapy. Preneću vam svoje utiske i napisati nešto više o kolekciji. Uživajte.



O kolekciji ALOHA:

Aloha kolekciju čine firm & detox piling za telo i firm & revitalise suvo ulje. Ovaj set košta 2400 dinara i možete ga naručiti preko njihovog sajta. 

Link za naručivanje - OVDE



Firm & detox piling za telo 


O pilingu za telo:

Aloha piling za telo sa eteričnim uljima i zrnima kafe se na prirodan način bori protiv celulita i priprema kožu za nanošenje proizvoda za smanjivanje obima. Za najbolje rezultate savetujemo upotrebu sa Aloha suvim uljem za telo.



Moje mišljenje:

Prvo što bih pohvalila je pakovanje pilinga. Dosta je veliko, pa se može koristiti duži vremenski period. Potrebno je malu količinu pilinga masirati tri do pet minuta. Nakon toga isprati i naneti ulje.
Miris pilinga je dosta prijatan i vrlo mi se dopao. Piling sam po sebi pomaže i nakon prvog koriščenja sam primetila da mi je koža zategnutija. Moram priznati da piling jeste malo grublji, ali to je i opravdano jer on treba da zategne kožu i smanji celulit. Iako imam osetljivu kožu i piling je malo grublji, nisam imala nikakvih problema jer mi je ulje fenomenalno hidriralo kožu.
Moja ocena za ovaj piling je 9! 


Firm & revitalise suvo ulje


O suvom ulju za telo:

Aloha suvo ulje za telo aromatičnog mirisa i dragocenih prirodnih sastojaka za kožu je najbolji izbor ovog leta. Jedinstvena kombinacija prirodnih eteričnih ulja sa uljima jojobe, šipka i kokosa omekšava celulitne čvorove, olakšava razgradnju masti i zateže kožu.



Moje mišljenje:

Nakon pilinga uvek sam nanosila ulje. Miris je kao kod pilinga divan. Napomenula sam da mi je ulje fenomenalno hidriralo kožu i da mi je poprilično odgovaralo. S obzirom da je ovo suvo ulje, vrlo brzo upije. Ovo ulje je definitivno proizvod za leto i prijatno me je iznenadilo. Moja ocena za ulje je 10.


Konačni utisci:

Sve u svemu, smatram da je ovaj set odlično rešenje za uklanjanje celulita i zatezanje kože. Za bolji efekat, treba se svakodnevno koristiti i ulje, ali i piling. Pored preparata trebalo bi piti puno vode i srediti ishranu.
Moja konačna ocena za ovaj set je čista desetka! Ukoliko imate priliku, obavezno ga isprobajte. Nećete se razočarati.

Link za naručivanje sam ostavila u tekstu iznad.
Za više proizvoda brenda ZAZA Aromatherapy posetite njihov sajt - https://www.zaza-aromatherapy.com/


Do sledećeg posta... Voli vas vaša... 


  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

  1. Hello, I follow your blog and leave a comment on the post. Follow back and leave comment on last post. ❤️ Than you! ❤️
    https://sarapokorni.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete