Recenzija čajeva brenda @detox_caj

By Aleksandra Popović - Saturday, December 26, 2020

 

Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog. Kao što možete da primetite, retko pišem postove. Razlog je učenje za fakultet. Sve recenzije prebacila sam na Instagram nalog, postove pišem kada imam vremena. Žao mi je zbog toga i nadam se da će se uskoro ovo promeniti. 

Danas vam prenosim svoje utiske o tri čaja brenda Detox čaj. Na testiranje dobila sam još tri čaja i žitarice. Utiske o njima možete pročitati u toku januara. 
Uživajte u slikama i postu.


O brendu Detox čaj:

Bio Tea je domaća firma, deo preduzeća Oluk-Mont MV sa sedištem u Novoj Pazovi, nastala iz želje da tržištu ponudi najkvalitetnije mešavine i jednokomponetne čajeve visokog kvaliteta.

Naši proizvodi su napravljeni po jedinstvenoj recepturi oslanjajući se na narodnu tradiciju, trudeći se da istu prilagodimo modernom društvu i načinu života. U proizvodnji naših čajeva koriste se samo najkvalitetnije sirovine koje je moguće naći na našem tržištu odnosno samo prvoklasne sirovine proverenog kvaliteta i porekla. Proizvodi su upakovani u ekološki prihvatljivu ambalazu koja čuva aroma proizvoda i njihov nepromenje kvalitet i sastav.


ČAJ SA KAMILICOM


O čaju:

Kamilica (lat. Matricaria chamomilla, Chamomilla recutita) ili narodski kamomila, carev cvijet, popadija, titrica, jedan je od najstarijih lekova u narodnoj medicini

Terapijska upotreba ove biljke je česta i raznovrsna ne samo u narodnoj već i u naučnoj medicini. Njena velika prednost je što nije ni otrovna ni škodljiva. Kamilica je jedno od najboljih sredstava za lečenje zapaljenja kože i sluzokože. Pomaže i kod opekotina, rana i čireva. Korisna je za klistiranje, zapiranje i ispiranje polnih organa i ojedenih mesta. Kamilica se upotrebljava i za ispiranje očiju, usta, nosa i ušiju, kao i svih osetljivih organa.

Korisna je i kod svih oboljenja creva i želuca, grčeva, upale debelog creva, nadutosti, kao i kod oboljenja bubrega, jetre i žuči. Pomaže i u lečenju razdražljivosti, nesanice, nervnih oboljenja i reumatizma.

Moje mišljenje:

Ukoliko tražite dobar čaj sa kamilicom ovo je moja iskrena preporuka. Veliki sam ljubitelj čaja sa kamilicom i pijem ga skoro svaki dan. Međutim, nisam naišla na kvalitetan čaj koji ima ukus i miris prave kamilice. Posle duge potrage, na adresu mi je stigao paket sa Detox čajevima. Odmah sam isprobala ovaj čaj kako bih videla da li se razlikuje od ostalih i zaista je drugačiji. Jedna supena kašika dovoljna je da cela kuća zamiriše na kamilicu. Ima divan ukus i miris i ovo je prvi čaj koji je ispunio sva moja očekivanja. Imate moju preporuku.

Link - OVDE


Čaj 14 dana


O čaju:

  • Biljna mešavina je izuzetno efikasna i namenjena kod rešavanja problema izazvanim sadašnjim brzim tempom života, gde je ishrana bazirana na lošim prerađenim industrijskim namirnicama punih dodatnih šećera, pojačivačima ukusa i mirisa. Ovakav način ishrane kao i sama okolina prepuna toksina dovodi organizam u stanje stalnog umora, pospanosti, nadutosti i lošeg varenja, dolazi do zadržavanja vode, loše probave i gomilanja kilograma…
  • Mi naš čaj vidimo kao idealnog saveznika u borbi za rešavanje i ublažavanje ovog sve češćeg problema.
  •  14 dana biljna mešavina zbog svojih jakih diuretičkih dejstava deluje kao čistač organizma od nagomilanih štetnih materija i viška vode u organizmu, a služi i kao pomoć za izbacivanje mokraćne kiseline. Takođe je odličan saveznik kod probavnih smetnji, povećanog apetita, lošeg varenja i redukcionih dijeta.
Moje mišljenje:

Čaj sam koristila kako je naznačeno na pakovanju, svako jutro bih popila šolju čaja i isto uradila uveče. Prijatnog je mirisa i ukusa, pa mi nije bilo teško da ga konzumiram. Prva tri dana nisam primetila nikakvu veliku promenu, ali četvrtog dana sam primetila da se drugačije osećam. Bila sam puna energije, što inače nisam jer konstantno učim. 
Nakon 14 dana, smršala sam 2kg i nisam više imala problema sa "nadutošću". 
Moja preporuka je ukoliko želite da smršate, da morate da pazite na ishranu i trenirate. Ja sam sve vreme pazila na ishranu i trenirala kada sam stizala.
Moji konačni utisci su da čaj pomaže i deluje, ali da se ne možete osloniti samo na čaj. On je tu kao dodatna pomoć, ne rešenje.
Moja konačna ocena je 10.

Link - OVDE



SLIM ČAJ


O čaju:

Slim fit biljna mešavina se preporučuje kao dodatak odgovarajućoj prehrani za smanjenje telesne težine kao i prirodno i blago sredstvo za čišćenje creva i celog organizma od otpadnih tvari. Izlučivanjem viška vode i štetnih otpadnih tvari stvara se ugodan osećaj, smanjuje se apsorpcija masnih ćelija iz creva i samim tim dovodi do prirodnog smanjenja težine i celulita

Mišljenje:

Moja majka mi je prenela svoje utiske jer je ona konzumirala ovaj čaj.
“Čaj je fantastičan, ima prijatan ukus jer je mešavina raznih biljaka. Prvih nekoliko dana dok mi se organizam nije navikao imala sam male grčeve, ali to je sasvim normalno jer ovaj čaj ubrzava organizam i reguliše probavu. Naravno, primetila sam da dolazi do gubitka kilaže, naročito u predelu stomaka. Zdravo sam se hranila, bila sam fizički aktivna i primetila sam znatnu promenu u fizičkom izgledu. Ocena za ovaj čaj je 10."

Link - OVDE


Ukoliko želite da i sami isprobate neki čaj, možete ga poručiti preko njihovog sajta - https://www.biocaj.com/prodavnica/

Zapratite ih na Instagramu - /detox_caj/


Nadam se da vam se današnji post dopao, čitamo se uskoro u novom postu. Voli vas vaša...



  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

  1. Wow, čajevi zaista djeluju super i tvoj utisak i utisak tvoje mame vezano za čajeve Slim tea i 14 dana me mnogo iznenadio i zaista bih voljela probati ove čajeve! Super recenzija! xoxo

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete