Predstavljam vam B!Tonic suplemente

By Aleksandra Popović - Wednesday, November 18, 2020

Zdravo! Kako ste? Nadam se da ste svi dobro i da čuvate sebe i svoje zdravlje. 
Za danas donosim recenziju o B!Tonic suplementima. Mislim da ste svi do sada čuli za ove suplemente, ali ukoliko niste upoznaću vas malo bolje sa njima. Uživajte u današnjem postu.



O brendu B!Tonic:

Mi smo mlada i dinamična kompanija sa sedištem u Beču. Koristimo najnovija naučna dostignuća iz farmakologije i nutricionizma kako bismo ponudili inovativna rešenja i proizvode namnjene svim starosnim grupama. Naša misija je promovisanje zdravog načina života, uz sagledavanje potreba svakog pojedinca za poboljšavanje kvaliteta života i stvaranja zdravih životnih navika.

 Naš cilj nije samo distribuirati proizvode, već aktivno pomoći našim kupcima da vode zdrav život. Upravo zbog toga na njihova pitanja i dileme odgovaraju stručnjaci iz sfere nutricionizma. Takođe, deo našeg profita investiramo u edukativne centre koji edukuju ljude o važnosti zdrave i balansirane ishrane.

Cilj naše kompanije je da promovišemo zdravlje na duge staze jer zdravlje ne poznaje starosnu dob.

Sedište naše kompanije je u Beču ali prisutni smo širom Evrope kako bismo promovisali zdrav i aktivan način života.

B!Tonic Lady


O B!Tonic Lady:

Budući da lepota dolazi iznutra, stvorili smo B!TONIC® Lady proizvod koji je pogodan za žene svih starosnih grupa, dodatak ishrani koji pruža pomoć kod jačanja kose, noktiju i kože i uspostavljanja hormonske ravnoteže. Svojom kombinacijom prirodnih sastojaka kolagena, koenzima Q10, ekstrakta semenki grožđa, vitamina i minerala pomaže kod oštećenja kože uzrokovanih korišćenjem velikog broja kozmetičkih preparata, opekotina od sunca, podstičući oporavak i zaceljivanje kože. Blagotvorno djeluje i kod žena s hormonskim problemima a posebno kod žena u menopauzi. Uz navedeno, pruža podršku kod izlaganja UV zračenju, doprinosi mladolikom izgledu, neutrališe slobodne radikale u telu, čime smanjuje oksidativni stres u organizmu.

U redovnoj ishrani sastojci poput kolagena, koenzima Q10 ili polifenola su prisutni u nedovoljnim količinama ili se nedovoljno apsorbuju, stoga se preporučuje njihova suplementacija. Kolagen je kompleks aminokiselina koji blagotvorno deluje na probavni sistem, zglobove, mišićni sistem i zdravlje koštanog sistema, a zdrav organizam ga proizvodi u smanjenim količinama nakon 30. godine života. Benefiti od sastojaka B!TONIC® Lady:

Za kosu i nokte

  • Optimalna bioraspoloživost kolagena za zglobove, kožu, kosu i nokte
  • Cink, biotin i selen doprinose održavanju normalne kože, kose i noktiju
  • Vitamin C doprinosi normalnoj sintezi kolagena i normalnoj funkciji kože


Moje mišljenje:

Mislim da je najpopularniji proizvod brenda B!Tonic upravo Lady. Svaka devojka/žena koja je isprobala ovaj suplement je i više nego zadovoljna. Radovala sam se da isprobam suplement o kome svi pričaju. Pijem ga duži vremenski period i smatram da sada mogu da prenesem svoje utiske. 

Lady garantuje da će pomoći oko kože, kose i noktiju. Prvo što sam primetila je da su mi nokti postali jači. Imam problem sa noktima jer se jako lako lome i ništa mi nije pomoglo da to sredim. Kao što sam rekla, primetila sam da su mi nokti jači i da se ne lome. Tu promenu sam primetila posle samo nekoliko dana korišćenja Lady suplementa. 

Što se tiče kože, primetila sam i tu promenu. Ne izlaze mi nove bubuljice od kako pijem ovaj suplement, što je za mene otkriće godine. 

Pored svega navednog, jako je bitno što Lady jača imuni sistem. Jako je bitno čuvati zdravlje i imunitet. Lady će vam pomoći u tome.

Moja iskrena ocena je 10. Ukoliko niste do sada isprobali ni jedan suplement, Lady je dobar početak. 

Link - LADY 


B!Tonic Rosa Spirit


O B!Tonic Rosa Spirit:

Svetska zdravstvena organizacija (WHO) preporučuje svakodnevno konzumiranje 5 porcija voća i povrća. Ali, u svakodnevnom životu često nije jednostavno postići ovaj ambiciozan cilj. Kako bi obezbedili organizam sa dovoljno mikronutrijenata B!TONIC® Rosa Spirit nudi mešavinu vitamina i fitonutrijenata dobijenu iz 14 vrsta voća i 5 vrsta povrća.

B!TONIC® Rosa Spirit je dijetetski suplement razvijen od strane eksperata na polju nutricionizma na osnovu istraživanja potreba potrošača usled modernih uslova života u Evropi. Naš proizvod predstavlja prirodnu kombinaciju vitamina B kompleksa u borbi protiv stresa i hroničnog umora, pogodnu za dijabetičare i vegane.

 Benefiti od sastojaka koji ulaze u sastav B!TONIC® Rosa Spirit:

Vitamin B1 - Tiamin – doprinosi održavanju normalnog energentskog metabolizma i normalnom funkcionisanju nervnog sistema, kao i normalnoj funkciji srca. Zato se nedostatak vitamina B1 najčešće ogleda u problemima sa pamćenjem, poremećaju srčanog ritma i nedostatku apetita.

Vitamin B2 - Riboflavin – doprinosi održavanju normalnog energetskog metabolizma i funkcionisanju nervnog sistema, kao i smanjenju umora i iscrpljenosti. Nedostatak vitamina B2 dovodi do ispucalosti usana.

Vitamin B3-Niacin –doprinosi normalnoj psihološkoj funkciji i smanjenju umora i iscrpljenosti. Takođe, zadužen je za održavanje normalne kože i sluzokože.

Vitamin B5-Pantotenska kiselina – doprinosi normalnoj sintezi i metabolizmu steroidnih hormona, vitamina D i nekih nuerotransmitera i normalnoj mentalnoj sposobnosti. Nedostaci vitamina B5 se najčešće ogledaju kod ljudi sa povišenim holesterolom i kod starijih osoba.

Vitamin B6-Piridoksin – ulazi u sastav serotonina, tzv.hormona sreće. Doprinosi normalnoj sintezi cisteina, održavanju normalnog energetskog metabolizma, normalnom stvaranju crvenih krvnih zrnaca i regulaciji hormonske aktivnosti.

Vitamin B9 – Folna kiselina – Ima važnu ulogu u zdravlju trudnica, doprinosi rastu majčinog tkiva tokom trudnoće, takođe doprinosi normalnoj psihološkoj funkciji i zdravlju imunog sistema.

Vitamin B7-Biotin- Suplementacija vitaminom B7 se preporučuje kod umora, iscrpljenosti, kod pojave suve kože i kose. Doprinosi normalnom metabolizmu makronutrijenata i normalnoj psihološkoj funkciji, kao i održavanju normalne kože i kose.

Vitamin B12-Cijanokobalamin- izvori ovog vitamina su isključivo namirnice životinjskog porekla, zajedno sa folnmom kiselinom ima zaštitnu ulogu u organizmu jer sprečavaju pojavu nekih vrsta anemije. Ovaj vitamin je jako važan za vegane i vegeterijance jer se ne nalazi u dovoljnim količinama u njihovoj ishrani. Vitamin B12 doprinosi održavanju normalnog energetskog metabolizma, normalnom stvaranju crvenih krvnih zrnaca i normalnoj funkciji nervnog i imunog sistema.


Moje mišljenje:

Pisala sam recenziju ovog suplementa na svom Instagram profilu i ukoliko me tamo pratite znate da su moji utisci i više nego pozitivni. Iskrena da budem, plašila sam se da ću se ugojiti od ovog suplementa jer je u pitanju vitamin B. 

Fini ljudi iz B!Tonic brenda su mi objasnili kako ne bi trebalo da brinem jer ovaj vitamin B nije dobijen iz pivskog kvasca i samim tim NE GOJI. 

Nakon što sam počela da pijem Rosa Spirit bila sam puna enegrije i nisam hronično umorna. Do sada nisam imala neželjenje rezultate. 

Jedino što vam se možda neće dopasti je miris. Ima jak miris povrća. Međutim, ne bi trebalo da obraćate pažnju na to jer ovaj suplement pomaže organizmu i najmanje je bitan miris.

Ukoliko imate bilo kakva pitanja, slobodno ih možete pitati. Ljubazno će vam odgovoriti.


Moji konačni utisci o ova dva suplementa su i više nego pozitivni. Ukoliko se dvoumite koji prvo da isprobate, moja preporuka je Lady.

Dobra stvar je što B!Tonic ima suplemente i za muškarce. 

Brinu o zdravlju svih nas i na nikog ne zaboravljaju.


Instagram stranica - /btonic.srb/

Facebook - /Btonic.Srbija


Nadam se da vam se današnji post dopao. Čitamo se uskoro u novom. Do tada...



  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

  1. Nisam probala ove suplemente, ali bih zaista mogla. Odličan post!

    ReplyDelete