Recenzija HelloSmile olovke za izbeljivanje zuba

By Aleksandra Popović - Tuesday, June 09, 2020



Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog. Odlučila sam da današnji post bude recenzija HelloSmile olovke za izbeljivanje zuba. Isprobala sam HelloSmile olovku za izbeljivanje zuba i danas ću vam preneti svoje celokupne utiske. Uživajte u postu!

Divni ljudi iz brenda HelloSmile su mi poslali dve kutije olovke za izbeljivanje zuba na recenziranje. Otvorila sam samo jednu, drugu ću otvoriti kada potrošim prvu olovku. Moram priznati da mislim da ću dosta dugo koristiti ovu prvu, neću redovno nanositi gel već povremeno. Tako sam odlučila. Preporučuju da se gel nanosi 10 dana u kontinuitetu kako bi se videla razlika. Međutim, sve zavisi od samih zuba. Nekome će se odmah videti razlika , dok je nekom potrebno više tretmana. 


Reč brenda: 

Zašto je baš Hello Smile olovka pogodna za Vaš osmeh?

Mi verujemo da korišćenje našeg produkta treba da predstavlja zadovoljstvo isto onoliko koliko i rezultat. Unapređena Hello Smile olovka sadrži dvostruki sistem delovanja, omogućava higijenski način upotrebe, savršeno doziranje seruma za izbeljivanje prilikom svake pojedinačne upotrebe kao i lako nanošenje seruma na sve vidljive oblasti Vašeg osmeha.

Koristimo isključivo prirodne sastojke u cilju da održimo Vaše zube ne samo beljim, već i zdravijim. Time se postiže zaštita Vaših zuba, jačanje gleđi i smanjenje naslaga.

Šta je to novo u vezi Hello Smile olovke?

Apsolutno sve!
Počevši od ambalaže produkta, dizajna same olovke i nove poboljšane formule.
Uložili smo dosta vremena, truda i znanja kako bismo Vam predstavili savršen produkt koji će ispuniti sva Vaša očekivanja!

Koliko dugo će trajati moja Hello Smile olovka?

Hello Smile olovka će trajati i kod najzahtevnijih korisnika 4-6 nedelja svakodnevnog korišćenja.

Koliko je vremena potrebno da Hello Smile olovka izbeli moje zube?

Primetna razlika se vidi nakon 1-4 dana, zavisno od trenutne beline Vaših zuba.
Klinički je dokazano da unapređena Hello Smile olovka ima takvo dejstvo na Vaše zube da ih može izbeliti i do osam nijansi.
Jednom izbeljeni, Vaši zubi će zadržati belinu sve dok redovno odrzavate higijenu Vaših zuba


Imam dosta lepe i jake zube. Nikada nisam nosila protezu ili imala većih problema sa zubima, trudila sam se da ih čuvam. Jedini problem je bila belina mojih zuba. Obožavam da pijem kafu i to je belinu mojih zuba uništilo. Svi znamo da kafa uništava zubnu gleđ, nju je nemoguće izbaciti iz svakodnevne upotrebe. Dodatno se belina vaših zuba uništava ukoliko konzumirate cigarete. Nikotin je glavni uništavač beline vaših zuba.

Ne konzumiram cigarete, pa je meni kafa bila najveći problem. Zbog toga sam se radovala da isprobam olovku za izbeljivanje zuba brenda https://thehellosmile.rs/ 


Kako izbeliti zube:

Vrlo je jednostavno koristiti HelloSmile olovku za izbeljivanje zuba. 
Okrenite HelloSmile olovku na dole kako bi gel iz olovke izašao na aplikator. Prva upotreba zahteva dodatni klik kako bi se gel pojavio. Stavite Vaš osmeh na lice, usne držite što dalje jednu od druge, zatim nanesite tanak sloj gela na sve zube. Gel će se momentalno aktivirati i početi da izbeljuje Vaše zube. Opustite usne posle 30 sekundi. Gel će se postepeno rastapati tokom delovanja. Nemojte unositi hranu i tečnost 30 minuta, nakon toga blago isperite usta. 



Moram priznati da sam se oduvek plašila da idem na izbeljivanje zuba kod zubara. Cene kod privatnika za izbeljivanje zuba su previsoke i nisam želela da idem. Moram pohvaliti cenu HelloSmile olovke za izbeljivanje zuba. Za samo 2160. dinara imate više tretmana za izbeljivanje zuba. To je odlična cena i ukoliko ne koristite svakodnevno olovku potrajaće vam.

Odmah nakon prvog tretmana moji zubi su se izbeleli. Nije me peckalo ništa dok sam držala gel, pratila sam uputstvo i nakon ispiranja gela videla sam razliku. Tri puta sam do sada nanosila gel i zubi su mi dosta belji nego ranije. Nisu više žućkasti od ispijenih kafa. Uz HelloSmile mogu da pijem kafu i imam bele zube. To je san svakog ljubitelja kafe! Nisam verovala da je beljenje zuba ovako lako. 

Moja ocena je 10!


Ukoliko želite da poručite HelloSmile olovku možete otići na link - https://thehellosmile.rs/prodavnica/ 


Ukoliko imate bilo koja pitanja - https://thehellosmile.rs/kontakt-2/

Zapratite ih i na Instagramu - https://www.instagram.com/thehellosmile.rs/



Da li ste čuli za brend HelloSmile? Da li ste probali olovku za izbeljivanje zuba?

Pišite u komentarima

Čitamo se u sledećem postu, vaša 








  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. Divna recenzija!Proizvod obično kupujem kada se raspitam od korisnika za njegov lični utisak.Kada je mnogo konzumenata zadovoljno,naravno da je proizvod kvalitetan.Nadam se da ću i ja imati odlične rezultate posle upotrebe.Pozdrav!

    ReplyDelete
  2. Nisam je koristila, ali sam cula pozitivna iskustva. Lepo je procitati neku recenziju jer gledam po tome da je neko vec koristio to 😃

    ReplyDelete
  3. Nisam koristila ovaj proizvod, međutim, isprobala bih ga kad skinem fiksnu protezu, što će morati da pričeka, jer sam ju skorije stavila. Drago mi je da ne tebi djelovala i da ti je koristila. Divan post i odlična recenzija.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Toliko toga sam čula za ovu olovku,ali nikad nisam se usudila naručiti jer sam se uvijek bojala bačenog novca.Definitivno nakon ove recenzije ću razmisliti o kupovini jer imaš divne utiske.Odličan blog usput! :)♥

    https://tendresse2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Žao mi je što nisi objavila sliku pre i posle jer me baš zanima efekat tako prikazan, ali verujem da ti je zaista pomogla u izbeljivanju zuba. Ja ne pijem kafu niti pušim cigarete pa nemam problem sa žućkastim zubima, ali svakako planiram da kupim barem jednu ovu olovku kada skinem fiksnu protezu jer me zanima da li će ih dodatno izbeliti. 😊

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  6. Probala sam ovu olovku i zaista je odlična. Delim tvoje mišljenje.

    ReplyDelete
  7. Znam za olovku otkad se pojavila, ali još uvek je nisam isprobala jer i dalje čitam utiske drugih koji su zaista svi pozitivni, isto kao i tvoj. 😊 Moraću uskoro da je isprobam.

    The Fashion Spell | YouTube | Insta

    ReplyDelete
  8. Divna recenzija 🤗 moram da isprobam ❤

    ReplyDelete
  9. Čitala sam dosta o ovoj olovci, ali nikada nisam bila sigurna da će zaista raditi, pa je nisam ni isprobala zapravo. Ali mi se mnogo dopada tvoja recenzija i svaka čast. Vjerujem da ću je isprobati prvom prilikom ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete