True Story

By Aleksandra Popović - Friday, May 22, 2020



Zdravo,dobrodošli nazad na moj blog. Kako ste? 

Danas ću vam predstaviti domaći brend zdravih grickalica "True Story". 
"True Story" se bavi prodajom i proizvodnjom grickalica napravljenjih od sušenog voća i povrća. Na njhovom sajtu možete naći proizvode od potaža do sušenih grickalica, izbor je veliki. 

Reč brenda:

"Zašto baš sušeno voće i povrće?"

"Sušenje je najjednostavniji i najprirodniji način od svih postupaka za čuvanje hrane, po kojima su hrana i svežina očuvane, s obzirom da je većina slobodne vode izvađena iz voća i povrća. Niži sadržaj vode usporava brzinu respiracije, enzima reakcije i ukupnu brzinu kvarenja, zbog čega su proizvodi dugotrajniji za čuvanje i puno lakši i jeftiniji za skladištenje i transport."

Njihova misija:

"Inovativnim tehnologijama uz pomoć prirode, omogućiti stvaranje ukusnih i stvarno zdravih proizvoda od suvog voća i povrća."

Njihova vizija: 

"Proizvodnja ukusne i zdrave hrane kroz proces u kome kompanija raste, a priroda ostaje sačuvana za buduća pokolenja."

Vrednosti brenda True Story: 

-iskrenost- 

Kao osnovni pilar od koga sve počinje. Ukoliko on nije ispunjen, nema poente dalje išta raditi. Iskrenost se ogleda u samom proizvodu, u komunikaciji, u osnosu sa stakeholderim-a, u odnosu sa samim sobom. Sam brend ne sme praviti kompromise i što je najbitnije od svega, mora biti u harmoniji sa samim sobom.

-skromnost-

U onom obliku kakvom je i priroda poseduje. Brend mora biti svestan svoje uloge u životima ljudi i pozicionirati se tako da je čovek u prvom planu. Igranje sporedne uloge daje smisao brendu i čini od njega zdravu i zabavnu naviku.

-pozitivnost- 

Najlepši smo kada smo nasmejani. Pozitivna energija, optimizam, vera u lepše i bolje sutra, slavljenje života, to su sve naše karakteristike kojima se dičimo.

-perfekcionizam- 

Težnja savršenstvu, skladnosti tela i duha. Shodno tome da su naši proizvodi najbolje iz prirode, moramo se pobrinuti da takvi i ostanu, ali i svaka naša aktivnost isprati to savršenstvo. Jedan od primera jeste i zatvoren eko sistem proizvodnje, koji potvrđuje ovu vrednost.


-Sušeni paradajz u ulju- 



Reč brenda:

Zdravo, ja sam sušeni paradajz i čisto da se razumemo, ja neću da budem deo bilo koje tuče! Znači sa mnom nema gađanja, ali za pogađanje ukusa sam uvek raspoložen.

Sastojci:

 Sušeni paradajz 47,1%, rafinisano suncokretovo ulje 46,5%, maslinovo ulje extra devičansko 5,3%, morska so

Količina:

270g

Moje mišljenje:

-Nikada ranije nisam probala sušeni paradajz u ulju. Moram priznati da nisam verovala da će mi se dopasti. Međutim, odlično je za salate, možda čak i neku picu. Dehidriranoj količini od 100g sušenog paradajza odgovara 1kg svežeg. Dok ne probate nećete znati da li će vam se dopasti. Meni je sasvim dobar i ukoliko volite sušeno povrće i vama će se dopasti. Cena na akciji je 325 RSD.

Link - OVDE


-Sušena kruška-




Reč brenda:

Zdravo, ja sam sušena kruška. Šta me gledaš, kao da si pao s kruške!? Kao da nikada nisi jeo sušenu krušku. Pa ti moraš da me probaš. Veruj mi da nikada nisi jeo ovako dobru sušenu krušku.

Sastojci:

Sušena kruška 100%

Količina: 

40g

Moje mišljenje:

Obožavam da grickam sušeno voće. Počevši od jabuke,banane,manga pa sve do kruške. Sečena je tanko i idealna je za užinu. Ja sam je kombinovala sa kašom koju pravim i bilo je jako ukusno. Ukoliko niste probali do sada sušenu krušku, ne znate šta propuštate. Cena na akciji je 110 RSD.

Link - OVDE


-Brokoli potaž- 



Reč brenda:

Zdravo, ja sam ukusni potaž od brokolija! Iskreno ne volim GMO i konzervanse i cool je što sam sinonim za zdravo!

Sastojci:

Sušeni brokoli 75%, sušeni paškanat 22,5%, sušeni luk 2,5%

Količina:

40g

Moje mišljenje:

Nisam ljubitelj brokolija, pa sam ovaj potaž prosledila baki i deki. Kako mi je prenela jako im se dopada i oduševljeni su samim proizvodom. Kao predjelo je idealno. Cena na akciji je 205 RSD.

Link - OVDE

-Sušeni čips od krompira- 


Reč brenda:

Zdravo, ja sam Sušeni čips od krompira.

Sastojci:

Sušeni krompir 95.5%, jestivo rafinisano ulje suncokreta 0.75%, maslinovo ulje iz komine maslina 0.75%, morska so 3%.

Količina:

20g

Moje mišljenje:

Odavno sam iz ishrane izbacila čips iz kesice i sada i nemam neki običaj da ga kupujem čak i kada mi se jede nešto slano. Zbog toga sam jedva čekala da probam sušeni čips od krompira. Mogu vam reći da je odličan, hrskav i slan baš po mom ukusu. Ovo je idealna zamena za nezdravi čips koji većina konzumira svakodnevno. Cena  je 99 RSD.

Link - OVDE

-Potaž od bundeve- 


Reč brenda: 

Zdravo, ja sam ukusni potaž od bundeve! Iskreno ne volim GMO i konzervanse i cool je što sam sinonim za zdravo!

Sastojci:

Sušena bundeva 62,5%, sušena šargarepa 17,5%, sušeni paškanat 17,5%, sušeni luk 2,5%.

Količina: 

40g

Moje mišljenje:

Pravila sam potaž sa bundevom pre dva dana ,kada sam i slikala ove fotografije. Međutim, zaboravila sam da slikam kako izgleda kada se spremi. Jako je ukusno, ukoliko volite bundevu ovo će vam prijati. Ja sam ga jela kao predjelo tj. umesto supe i odlično mi je leglo. Cena na akciji je 205 RSD.

Link - OVDE


-Mix čips cvekla, paškanat i šargarepa- 



Reč brenda:

Zdravo, ja sam mix Cvekla, Paškanat i Šargarepa,
i nisam tabu tema, nego zdravijeg čipsa od mene nema!

Sastojci:

Sušena cvekla 33,3%, sušeni paškanat 33,3%, sušena šargarepa 33,3%.

Količina:

20g

Moje mišljenje:

Iako nisam ljubitelj cvekle, morala sam da probam ovaj miks. Jako je hrskav i ukusan i meni najviše odgovara kao užina. Pritom je jako zdravo i mogu ga jesti i vegani. Kao i sve grickalice koje sam navela. Pored ovog mix-a na sajtu imate još opcija, pa možete izabrati ono što vam se najviše dopada. Cena na akciji je 100 RSD.

 Link - OVDE


-Šušena lubenica- 


Reč brenda:

Zdravo, ja sam Sušena lubenica.

Sastojci:

Lubenica 100%

Količina:

Za 1 bar - 10g

Za 24 bara(pakovanje) - 240g

Moje mišljenje:

Ko me zna, zna da je pored breskvi moje omiljeno voće lubenica. Sušena lubenica je idealna za leto, slatka je i kada se jede podseća na gumene bombone. Nema dodatnih šećera što je jako bitno. Možete kupiti i pojedinačno i isprobati da li vam se dopada, a možete kupiti i celu kutiju. Kako god da uradite, oduševićete se. Nakon treninga je idealna.

Link - OVDE

Zapratite True Story:

Instagram - truestory.srbija

Facebook - True Story

Link sajta ukoliko želite da poručite - https://true-story.co/

Šta vam se najviše dopada? Da li ste ranije čuli za ovaj brend?

Čitamo se uskoro!









  • Share:

You Might Also Like

0 коментара