BIMASK Herbamelis

By Aleksandra Popović - Thursday, May 28, 2020



Zdravo svima! Dobrodošli nazad na moj blog. Nisam izbacila ovih par dana novi post jer sam završavala obaveze oko škole i zaključnih ocena. Danas vam predstavljam BIMASK Herbamelis masku za lice, kosu i telo. Preneću vam svoje celokupno iskustvo i mišljenje.   


Reč brenda: 

Od 1972. godine, kada je Bimask nastao, mnogo toga se promenilo, ali ne i kvalitet Bimaska, kao ni naša iskrena želja, da steknemo što više zadovoljnih korisnika. Svojim dugogodišnjim postojanjem i 100% prirodnim sastavom, bez konzervansa, Bimask pruža garanciju kvaliteta. Preparat se priprema po originalnoj recepturi autora, koja je zaštićena kao autorsko delo, a 1989.godine Bimask je priznat kao patent. Bimask nije testiran na životinjama! 


Jedinstveni sastav Bimaska pruža efikasno delovanje u borbi protiv zapaljenskih procesa na koži, kao što su mitiseri, bubuljice, čirevi i akne. Uklanja prekomernu masnoću i normalizuje rad žlezda zaduženih za njeno stvaranje. Bimask uspešno smiruje iritaciju kože glave uzurkovanu suvišnom masnoćom i seboričnim naslagama, sprečava prekovremeno opadanje kose vraćajući joj volumen i zdrav izgled. Bimask ima trostruko dejstvo, mogu ga koristiti oba pola, kako na koži lica i tela, tako i na koži glave. 


U kutiji možete pronaći 10 kesica sa po 5g proizvoda. 

Sastav: Žalfija, nana, kamilica, majčina dušica, ruzmarin, grčko seme, pšenične klice, divlja ruža, mineralna podloga "zelena glina". 

Upotreba: 

LICE; Sadržaj kesice Bimask-a prelijte sa pet kašičica ključale vode i mešanjem, u manjoj posudi napravite ujednačenu masu. Prohlađeni Bimask, prstima ili mekom četkicom, u tankom sloju nanesite ravnomerno na prethodno očišćeno lice, osim na usne i predeo oko očiju. Ostavite Bimask da deluje pola sata i kada se potpuno osuši i zategne lice, odstranite ga umivanjem mlakom vodom. 

KOSA: Sadržaj kesice Bimask-a dobro izmešajte sa jednom dozom ( 25ml) neutralnog šampona. Kosu perite na uobičajen način. U drugom šamponiranju, vlasište, odnosno kožu glave masirajte vrhovima prstiju nešto malo duže i snažnije. Potom kosu dobro isperite mlakom vodom. 

TELO: Može se koristiti i u vidu kupke, gde se dodaju 1-2 kesice u vodu za kupanje. 




Moje mišljenje:

-Jako sam se radovala isprobavanju Bimask maske. Čula sam puno pozitivnih komentara i želela sam sama da se uverim u dejstvo samog proizvoda. Ono što me je najviše oduševilo je sastav. U pitanju su prirodni sastojci i biljke, skoro nikada nisam videla sastav gde je 100% priroda. Oprala sam lice pre stavljanja maske, zatim sam je nanela i sačekala dok se nije stegla. Kada se stegne dosta zateže i ne može se držati duže od pola sata na licu. Nakon skidanja maske lice mi je bilo mekano. Sutradan mi je lice bilo odlično, t-zona se smirila i nije se toliko mastila. Masku koristim jednom u dve nedelje. Smatram da ne trebam da je stavljam svake nedelje. To ne bi prijalo mojoj koži i lice bi se prezasitilo samog proizvoda.

Ocena - 10 

E-mail: herbamelis@gmail.com
Instagram - bimask_herbamelis

Da li ste čuli za Bimask Herbamelis masku? Ukoliko ste je isprobali, kakvi su vaši utisci?

Čitamo se uskoro. Vaša,



  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Divan post!!! Baš bih volela i ja da isprobam masku njihovu. Svaki post ti je sve bolji i bolji!❤

    ReplyDelete
  2. Nisam nikada probala, ali mi se dopada što se mogu koristi za više dijelova tijela da kažem. Super post draga!♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Baš mi je drago da su tvoje reakcije pozitivne jer eto moje nažalost nisu bile jer sam osetljiva na neki od sastojaka, ali zato podržavam njihov brend svim srcem i eto ti si dokaz da zaista vrede! ❤😊

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete