Avon Mark karmini

By Aleksandra Popović - Wednesday, July 31, 2019

Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog.
Za danas sam pripremila recenziju Avon Mark mat karmina. Obožavam karmine i uvek ću pre izabrati mat karmine. Skoro na tržište su se pojavili Avon Mark mat karmini i vremenom su izbacili mnogo novih nijansi. Postoje mat karmini i sa sjajem. Ja preferiram ove mat ali posedujem i 2 sa sjajem.


Sami karmini poseduju mnoštvo vrlina i mana. Ono što mi se ne dopada je da većina je mnogo svetlija uživo nego u katalogu i bočici. Takođe,dosta su suvi. Ukoliko su vam usne ispucale ovaj karmin vam neće lepo stajati jer će vam usne izgledati jako suvo. Preporučujem balzam pre nanošenja. Uvek tako radim za sve mat karmine,ne samo ove i ovo vam je moj savet. Na usnama nećete imati osećaj grudvica ili da imate jak karmin,vrlo su prijatni za nošenje i nemate osećaj da ga imate na usnama.

Ono što mi se dopada kod njih je što se ne skidaju i što će ostati na usnama i posle 3h ili jela. Vrlo su postojani i pigmentovani. Imaju vrlo precizan aplikator i to je zaista jedan veliki plus. Većina karmina nema precizan aplikator. Najbolji efekat postižete ukoliko karmin nanesete četkicom,ali ukoliko je nemate aplikator će odraditi svoj posao odlično.

Nijanse koje ja posedujem su:

-Whipped Latte
-Pinking about you
-Kissy Face
-Head Tuner
-Dark and Stormy

Na slici sam prikazala kako izgledaju na ruci. Moja omiljena nijansa je Kissy Face. Upitanju je karmin sa sjajem,nije mat. To je divna rozikasta nijansa sa šljokicama i nosim je skoro svakog dana jer je vrlo nežna boja. Posedujem takodje nude nijansu Whipped Latte,uglavnom je mešam sa drugim karminima jer je jako svetla i ukoliko samo nanesem nju izgledaće kao puder na mojim usnama. To sam pomenula iznad. Nijansu dark and stormy sam dobila na poklon i iskreno ću reći da mi se nimalo ne dopada jer je jako tamna,skoro crna. Stoji mi u fioci i popunjava kolekciju. Tu su još Head Turner,klasična crvena nijansa i Pinking about you,klasična roze nijansa.


U ovom broju im je cena 450.dinara i ne menja se skoro nikada. Može samo biti jeftinija. Sve u svemu za ovaj novac vredi kupiti ove karmine. Vrlo su postojani i bočica je dosta velika pa traju dugo. Dosta je mala pa je pogodna za svaku torbu. Postoji mnoštvo boja,što mat što sjajnih. Svako može naći boju koju voli koja mu odgovara.

Svoje karmine naručujem kod svoje Avon dame Anje koja je iz Niša. Ukoliko ste iz Niša,možete kod nje naručiti. Njen instagram je @avonbyanja

Ocena od 1 do 10 -  9
Da li bih ponovo kupila ovaj proizvod - DA

To bi bilo sve za ovaj post,nadam se da vam se dopao i da se slažete sa mnom. Čitamo se u sledećem postu.


Kontaktirajte me:

Email - aleksandra.popovic1828@gmail.com
Instagram(blog) - blog.byalex
Instagram(privatni)- aleksandra.popovic





*ovaj post nije sponzorisan*

  • Share:

You Might Also Like

0 коментара