RoseWholesale & ZaFul Haul | #3

By Aleksandra Popović - Wednesday, February 15, 2017


Zdravo! Posle dužeg vremena pišem post , uglavnom će tokom školske godine izlaziti haul postovi , dok će tokom raspusta koji je sve bliži da izlaze tematski postovi. Žao mi je , nemam vremena da sve postignem. Ali , obećavam da ću na raspustu nadoknaditi propuštene postove. Danas vam pokazujem šta sam naručila sa sajtova RW i ZaFul.




-Duks-


Oduševila sam se kada sam ga ugledala , isti je kao na slici. Dosta je udoban , mada više ga preporučujem za proleće jer je tanji. Osećam se vrlo prijatno kada ga obučem i sa obzirom na cenu , odličan je.

Link - here/ovde




Delovala mi je dosta simpatično , i zato sam je naručila. Opet je tanja i više je za proleće. Materijal je dosta prijatan. Odlična bluza!

Link - here/ovde


-Kapa-


Ova kapica je moj apsolutni favorit. Nosila sam je kada je bila ova velika zima i uopšte mi nije bilo hladno. Iznutra je obložena jednim slojem mekanog pliša , ili kako se već zove , ne zamerite mi. Preslatka je i ova loptica joj dodaje na izgledu.


Link - here/ovde







Naručila sam ih jer mi je ostalo par dolara , odlične su. Dlaka im ne otpada i vrlo su mekane. Ove za senke su mi omiljene.

Link - ovde/here



Ova jakna je savršena! Jedva čekam da je nosim kada malo otopli. Boja je slična kao na sajtu i to mi se dopada. U pitanju je bomber jakna i mogu reći da vam je ovo velika preporuka ako tražite nešto unikatno , a lepo. Odlična jakna!


Link - ovde/here



Ovo je kardigan koji izgledom podseća na kaput. Nisam znala kako da ga drugačije slikam jer je sav izgužvan. Vrlo je lep i isti je kao na slici. Preporučujem ga i mislim da će kada dođe proleće da mi dobro upotpuni kombinacije.


Link - ovde/here



To bi bilo to za ovaj post , sledeći post je takođe haul.


  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Kapa mi se definitivno najviše sviđa! I četkice su mi baš fora :)

    MMara

    ReplyDelete
  2. Aleks draga, odlična recenzija zaista! Slike su predivne. Oduševljena sam stvarcicama koje si porudila. Mozda ih ja ne bih nosila (sve) ali verujem da ce tebi odlicno koristiti i vec te zamisljam u njima.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  3. Odličan haul draga! Kapica mi je preskatka ♥♥ Predobar blog xx

    Blog refresh!! --> kreativanblog.blogspot.com

    ReplyDelete