Moj cilj kao bloger

By Aleksandra Popović - Friday, November 25, 2016


Posle dužeg vremena odlučila sam da ću ovog puta biti potpuno iskrena sa Vama! Naime sigurno ste upućeni da će se uskoro održati ''Bloger Fest'' . Ukoliko pak ne znate šta je to ,ukratko ću Vam pojasniti. To je festival koji će biti posvećen blogerima ,na kojem ćete moći da upoznate Vaše omiljene blogere i ljude koje čitate svakog dana.


Mogu reći da nisam planirala da postanem bloger i izdvojim deo svog slobodnog vremena za pisanje. Kada sam započela ovu malu avanturu moj život se promenio ,shvatila sam prave radosti pisanja.
Dok pišete osećate se jako posebno ,znate da ćete svoje emocije ispoljiti na tekst tj svoje mišljenje.


Moj cilj kao bloger je da sve devojčice pa čak i dečake ako ih ima na mom blogu inspirišem da veruju u sebe. Ostalo ništa nije bitno. Materijalne stvari trenutno se u svetu najviše cene ,ali Vaša iskrenost će promeniti stvari.


'' Možda će reč pisca govoriti u ime svih onih koji nisu umeli da govore sami...'' - Ivo Andrić ''O priči i pričanju'' 


Ova rečenica je mene oduševila ,naš jedini Nobelovac Ivo Andrić je ispričao iz srca svoje emocije. Upravo što sam rekla ,moj cilj nije da ja objavim knjigu ,imam parfem ili neku kolekciju odeće.
Moj cilj je da usrećim isključivo Vas i da Vas pokrenem da verujete u sebe ,jer ako ne verujete u sebe sami u Vas niko neće verovati.


Devojke koje sam upoznala preko bloga sam jako puno zavolela . Upoznala sam jako puno predobrih ljudi i shvatila šta je meni blog sve doneo sa sobom. 


I za kraj želim da se zahvalim svima Vama koji ovo čitate ,koji ste me podržavali od samog početka ,koji ste mi uputili prelepe komentare na svaki moj post ,koji ste verovali u mene. Neću dužiti sa postom rekla sam je meni najbitnije dok sam bloger. Nastaviću ovim da se bavim i svaki delić mog slobodnog vremena ću uložiti u ovaj blog i u Vas. 


''VERUJ U SEBE'' !!!


Iskreno ,




Kontaktirajte me :

Instagram ⇒ popovic__alex
Facebook ⇒ Beauty by Alex
E - mail ⇒ aleksandra.popovic1828@gmail.com


  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Odličan post! Prekrasno si napisala i stvarno si iskreno napisala da hoćeš usrećiti sve svoje čitatelje, svaka ti čast i nadam se da ćeš biti na BBF *-*
    Ako imaš vremena zaprati moj blog: This is my life

    ReplyDelete
  2. Sve ovo si zaista lepo napisala!♥ Imaš odličan blog!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Odličan post <3
    Pratim te, ako želiš pogledaj moj blog :)
    amylifestyleadress.blogspot.ba

    ReplyDelete
  4. Followed you as promised :) byee <3

    ReplyDelete