My 18th birthday

By Aleksandra Popović - Friday, April 03, 2020


Zdravo svima,kako ste? Nadam se da ste svi dobro i da ste kod svojih kuća. Verujem koliko je svima teško što smo stalno kod kuće ali situacija je takva da je to jedini izbor. Samo tako ćemo uspeti da sprečimo širenje ovog virusa. Kako bih vas malo razveselila pripremila sam post sa slikama sa mog 18.-tog rođendana. Moj pravi rođendan je 28.januara , dok sam sa društvom proslavila 7.februara. Slike i post tek sada pišem jer nisam pisala blog duži vremenski period. Uživajte u postu i čitamo se uskoro.

Hello everybody,how are you? I hope all of you are good and at your homes. I believe how hard it is because we are always at our houses, but at this situation this is the only choice. Only like that we will stop spreading the virus. To cheer you up a little,I prepared a post with pictures from my 18th birthday. My real birthday is 28th January,while i celebrated it with my friends at 7th February. Pictures and post i am writing now,because I had a little break from my blog. Enjoy in the post and we will hear from each other soon.




My mom

My dad





My bestfriend Anja

Vivi ♥ 

Miriam ♥ 



Bestfriends ♥ 


Izabrala sam slike koje smatram da su najlepše,imam preko 200 slika i nisam mogla sve da ubacim.

I chose pictures I think they are the prettiest, I have more than 200 pictures and I could not add them all.


  • Share:

You Might Also Like

14 коментара

  1. Predivnoooo draga moja, volim!!!😍😍😍

    ReplyDelete
  2. Prelepa si, slike su divne. ❤️

    ReplyDelete
  3. Izgledala si kao lutka, predivno!

    hi-stylish.com

    ReplyDelete
  4. Pa devojko, prelepaa sii :)

    ReplyDelete
  5. Prelijepa si i fotografije su odlične! :)

    ReplyDelete
  6. Vidjela sam neke od ovih fotkica na Instagramu i oduševila se koliko si preeedivna bila na rođendanu! Super post! 💗💗

    www.livinglikev.com

    ReplyDelete
  7. Srećan 18.rođendan sa zakašnjenjem. Predivnoo! :)
    Novi - www.minniearts.com  

    ReplyDelete
  8. Toliko si prelepa i baš zračiš pozitivnom energijom tako da se vidi da si se prelepo provela i zbog toga mi je jako drago. Mnogo mi se dopada haljina koju si obukla kao i frizura i šminka jer se odlično uklapaju. Takođe torta ti je bila apsolutno prelepa! ❤ Baš mi se dopadaju fotke i moram da priznam da si lepa na mamu. 😊

    http://www.iammilitza.com/

    ReplyDelete