BE IN LOVE WITH palette | review

By Aleksandra Popović - Monday, April 06, 2020


Zdravo svima,kako ste? Nadam se da ste svi dobro. Za danas sam pripremila recenziju Makeup Obsession palete - Be in love with. Paleticu sam dobila kao poklon za rođendan od najbolje drugarice. Ranije se nisam susretala sa Makeup Obsession brendom i ovo mi je prvi put. Preneću vam svoje utiske. Uživajte!

Hello everybody,how are you? Hope all of you are well. Today I will review on Makeup Obsession palette - Be in love with. I got this palette as a birthday gift from my best friend. Earlier I never had a choice to try Makeup Obsession brand,so this would be my first time. I will tell you my impressions. Enjoy!

Pakovanje same palete je roze i jako je lepo. Dolazi sa deset senki i sve su pretežno zemljani tonovi. Ovakve palete obožavam i uvek rado biram nude nijanse nego neke "vesele". Drugarica me jako dobro poznaje pa je znala koja palete bi mi se najviše dopala. 

Packaging itself is pink and very pretty. It comes with ten eyeshadows and all of them are earth tones. Palettes like this I love so much and always I would chose nude tones over "happy" ones. My friend knows me very well and that is how she chose the best palette for me. 



Nazivi boja su mi dosta privukli pažnju,jako su zanimljivi. Što se tiče senki,pigmentovane su odlično,kao što možete videti na poslednjoj slici. Ne trunu se i ne spadaju brzo sa četkice. U paleti je šest mat senki i četiri šimerastih senki. Smatram da je paleta pogodna za svaki dan i da se može jako lepo iskoristiti za dnevnu varijantu šminke.

The names catch my attention,they are very interesting. Eyeshadows have good pigmentation as you can see on the last picture. They do not rot from the brush,which is very important for shadows itself. In palette there are six matte shadows and 4 glitter ones. I think this palette is very capable for every day and daily makeup look. 


Zaista sam prezadovoljna samom paletom i vrlo rado je koristim. Omiljena nijansa iz palete mi je "Starry Eyed", prelepa zlatna šimer nijansa,kako bi bila postojanija preporučujem da na četkicu naprskate fiksator ili na kapak nanesete korektor. Ovo važi za sve šimeraste senke. Tako će se bolje videti. 

I am really too pleased with palette and I use her very often. My favourite shadow is "Starry Eyed",beautiful golden glitter shadow. If you want to shadow stay more on the eye,you can spray brush with makeup fixer or just put some concealer. That will help,this is for every glitter shadow. That way it will be better seen and it will stay the entire day.


Ocena od 1 do 10 - 10
Da li bih ponovo kupila paletu? Da

Rate from 1 to 10 - 10
Would I buy this palette again? Yes


Nadam se da vam se ovaj post dopao,komentarišite da li vam se dopala ova paleta. Čujemo se uskoro.

Hope you liked this post,comment do you like palette. Talk to you soon.




Follow me on social media:

Instagram - @byalexpopovic
Private Instagram - @aleksandra.popovic
Facebook page - @bloggeralex

  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Nisam probala, vidim da je lepo pigmentovana ����

    ReplyDelete
  2. Paleta je baš lepa. Nijanse su divne.

    ReplyDelete
  3. Predivna paleta,a moram priznati da me je i pakovanje kupilo,definitivno ću je probati ako bude bilo prilike.Odličan post!

    ReplyDelete
  4. Prvi put čujem za ovaj brend ali mi paleta deluje baš lepo i kvalitetno. Mnogo mi se dopadaju senke i ovakve nijanse najviše volim jer uvek kad se šminkam to budu neutralni tonovi. Odlična recenzija draga! 😊


    http://www.iammilitza.com/

    ReplyDelete