Follow your dreams

By Aleksandra Popović - Wednesday, July 17, 2019




"Follow your dreams" ili "Prati svoje snove" , od malena je ovo rečenica koju sam slušala svakodnevno, tako da je postala moja mantra  koja me vodi kroz život. San? Da li je vredno dati deo sebe ,  žrtvovati se zarad svojih ambicija? Nažalost , živimo u društvu koje se plaši rizika i nepoznatog,pa sve što je originalno i inovativno,smatra glupošću.  Najbitnije nam je šta će ljudi reći. Da li će nas osuđivati i ismevati nas ,  da li će nas odbaciti i da li ćemo ostati sasvim sami? Zbog takvog malograđanskog shvatanja,ljudi se plaše da iskažu svoje mišljenje i prikažu se kao drugačiji,jedinstveni, Pitanja i samo pitanja , kojima nema kraja , niti odgovora. Vrlo mali broj ljudi zapravo ne zanima mišljenje  društvo, jer zna svoje mogućnosti i prati svoje snove i ciljeve,koje ostvaruju isključivo samostalno. Ja sam jedna od njih.

Blog sam otvorila davne 2014. godine bez bilo kakvih ambicija za uspeh. Tada mi je blog, predstavljao čistu zanimaciju i način kojim sam prikazivala sebe  kao devojčicu,koju u to vreme nije ni  privlačio ,niti je  razmišljala o pravoj definiciji i značenju  reči "novac". Primetila sam da se moje razmišljanje i razmišljanje današnjih generacija drastično promenilo. Svako razmišlja samo o novcu i tužno je što većina nema volju za onim što rade. Međutim , nije na meni  da ih osuđujem jer prate razne ličnosti koje promovišu samo raskošan način života i razbacivanje para.Zato je danas čudno boriti se za svoje snove,jer svi teže bogatstvu. Da li je danas bitnije imati novac ili raditi ono što voliš? 

Imala sam takvo pitanje u jednoj anketi koju sam popunjavala u školi. Pitanje je glasilo" Da li bih pre volela da radim posao koji ne volim i da imam puno para ili da radim posao koji volim ali da imam mala primanja?". Odgovor koji sam ja izabrala je da bih pre radila posao koji volim nego posao koji me nimalo ne interesuje. 

Ja sam kao osoba takva da za stvari koje me ne interesuju ni ne obraćam pažnju. Za mene bi to bilo čisto životarenje.Utopija... Da li preći granice realnosti i početi da se boriš za ono što voliš ili ostati na nametnutom načinu života?

Samo jedan život imamo.On je jedinstven i neponovljiv.Svaki novi dan je novi izbor,nov početak,nema reprizu i nema glumaca.Mi smo glavni likovi u svojim životima i imamo obavezu da svesno radimo samo ono što želimo i smatramo najboljim za sebe. SLEDITE SVOJE SNOVE,SVOJE SRCE I NIKADA NEĆETE POGREŠITI





  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Slažem se sa tobom, samo je tako da mnogo ljudi radi poslove koje ne voli, jer moraju da prežive, i to je realnos.

    https://aandymm.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  2. Oduševljena sam ovim postom i tvojim načinom razmišljanja. Smatram da na blogu treba što više pisati o ovakvim temama, jer su od velikog značaja za našu ličnu sreću i ispunjen život. Slažem se sa svakom napisanom rečenicom. Svaka čast. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - moj blog

    ReplyDelete