13.7.17

Summer Bucket List


Zdravo! Kako je leto počelo sa njim su i naše letnje avanture. Meni je svako leto '' najbolje leto mog života'' . Sa obzirom da sam starija odlučila sam da ovo leto zaista učinim zanimljivim i da ga ne provedem u krevetu gledajući filmove i serije.


1. Početi da vežbam i fizički se krećem

2. Zdravije se hraniti 

3. Jesti što više voća i povrća

4. Slikati '' tumblr'' slike za blog i Instagram

5. Posvetiti se blogu i Instagramu

6. Naučiti kako da uradim '' smokey eye '' izgled

7. Pročitati što više knjiga

8. Kupiti što više knjiga

9. Preurediti sobu i kutak za kozmetiku

10. Izlaziti što više

11. Napraviti pidžama žurku sa drugaricom/ama

12. Pogledati seriju PLL

13. Pogledati što više filmova koje sam propustila

14. Nadograditi znanje engleskog jezika

15. Otići na jedan dan van grada u prirodu


Koja je vaša lista želja vezano za ovo leto? Takođe , žao mi jer je post kraći.  Vaše želje mi pišite u komentarima , do tada... 


7 comments:

  1. Gotovo sve te stvari su i na mojoj to do listi za ljeto, nadam se da ćeš ih sve uspjeti ispuniti, sretno!♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ReplyDelete
  2. Ajme stvarno se nadam da ćeš ispuniti sve želje s liste. Jer meni to nikada ne ide od ruke.

    ReplyDelete
  3. Ok, ovo je definitivno opis onoga što je moja bucket lista haha.. xo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Kao što sam već mnogima rekla, ovaj post je zaista super i trebali bi ga svi uraditi jerbo tako onda sebe motiviramo da uradimo te stvari ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  5. Odličan post! Lista ima dosta stvari koje bi i ja htjela napraviti tijekom ljeta :)
    Nadam se da ćeš ispuniti sve sa liste :*

    Učlanila sam se u tvoj blog,ako hoćeš uzvrati

    https://xdreaannx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  6. Srećno sa ispunjavanjem bucket liste. PLL je preedobra serija i verujem da će ti se svideti. :)

    ReplyDelete
  7. I ja imam skoro sve iste ciljeve za ovo leto. Pocela sam da se hranim zdravo, smatram da je to jako dobro i za kozu lica pa tako i za bubuljice.
    Cula sam da je PLL odlicna serija, ja je nisam gledala jer meni nije toliko zanimljiva, ali sigurno ces je zavoleti. :)
    Pogledaj moj blog ako zelis: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete