2.7.17

I'm back!


Posle duže pauze konačno se vraćam pisanju postova! U ovom postu će biti samo mali uvod vezan za dalje postove koje ću izbacivati. Donela sam par odluka , neke od njih su :


  • Sponzorisani postovi će izlaziti samo nedeljom!
Razlog je taj da ne želim blog da opteretim sa sponzorisanim postovima , listama želja itd...
Mislim da je preterivanje da svaki drugi post bude to,zbog toga ako bude bilo neke saradnje takvi postovi izlaze samo nedeljom.
  • Uvodim nove rubrike 
Biće par novih rubrika na blogu koje će biti dosta interesantne za čitanje. Ime bloga sam promenila baš iz tog razloga. Do skoro sam pisala samo postove vezane za lepotu i kozmetiku , sada će izlaziti razni postovi i ovaj blog postaje lifestyle.
  • Satnica i dani kada izlaze postovi
Strogo ću poštovati da na vreme izbacujem svoje postove i budem redovna.

Utorak - 10h
Četvrtak - 10h
Nedelja - 10h

Tako da će postovi izlaziti 3. puta nedeljno. 
To je sve što sam želela da vam kažem , čitamo se vrlo uskoro.


8 comments:

  1. Jedva čekam nove postove, drago mi je da si se vratila ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super je što si napisala ovaj post, i mnogo mi je drago što se napokon vraćaš redovnom pisanju. Jako volim lifestyle postove, tako da ću ih rado čitati! ❤


    Laylva

    ReplyDelete
  3. Drago mi je da si se vratila. Ti si retka od onih koji su blog imali već odavno a opet su se vratili svom blogu. Drago mi je štop si nas obavestzila o ovome, jedva čekam ostale postove.

    laAdda | Pregled juna

    ReplyDelete
  4. Drago mi je sto si se tako ljepo organizirala oko postova. Jedva cekam citati tvoje nove postove!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Drago mi je što si se vratila! Jedva čekam nove postove! :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ReplyDelete
  6. Jedva čekam da pročitam nove postove, i baš mi je drago da si se vratila ^^
    Ako imaš vremena postavi mi pitanja za Q&A -> This is my life

    ReplyDelete
  7. Jedva čekam nove rubrike,i dobro došla nazad! <3

    Ako želiš poseti moj blog: https://mrsdebela.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Jako sam sretna što si se vratila i što ću opet moći uživati u tvojim postovima! Sviđa mi se tvoj novi režim i jedva čekam tvoje nove postove. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete