15.12.16

Omiljeni filmovi #blogmasday6


Zdravo! Za današnji post ću vam pokazati moje omiljene filmove , ostali su mahom isti , ali nema veze. Da krenemo.



1.Furious 7

Iskreno ovo je najbolji deo serijala Pakleni i žestoki. Pogledala sam trejler za Furious 8 i razočarala se , kao i mnogi. Pretvorio se u naučnu fantastiku i to mi se uopšte ne dopada. Sedmi deo mi ima najviše smisla , mislim da su trebali da stanu sa snimanjem nakon što je Paul umro , ali oni su odlučili da prave i osmi deo. Ne znam koliko će još delova da prave , ali ovo se pretvara u naučnu fantastiku. Obavezno pogledajte 7. deo.


2.Dark Shadows

Džoni Dep je moj omiljeni glumac! On može da postane šta hoće i da film napravi sjajnim. Ovaj film mi je najdraži od svih njegovih , volim filmove sa vampirima pa mi se ovaj zato i dopao. Plus što su dodali i veštice i ostala natprirodna bića. Ovo je kao TW I TVD u jednom filmu. 


3.Ted

Ovaj medvedić Ted mi je toliko simpatičan i sladak. Ono što je najlepše je što su oni ostali drugari iako je dečak odrastao , trenutno ne mogu da se setim imena muškarca. Odličan film , nije baš za mlađe od 12 . godina , jer medved dosta psuje, 


4.If i stay

Film sam opet pogledala pre neko veče na RTS1 , rasplakala sam se jer je film toliko realan da ne mogu da vam opišem. Samo trebate da ga pogledate i sve će vam biti jasno. Da li će da izabere da umre ili da ostane sa ljubavlju svog života , to je celo pitanje filma. Ona mora da se odluči i odluku će da donese na kraju filma.


5.Titanic

I za kraj moj omiljeni film ikada. Titanik nikada nisam pogledala do kraja ,kada sam ga pogledala plakala sam kao kiša. Ne zbog Džeka i Rose nego zbog cele tragedije. Dobro malo i zbog njih. Mada mislim da James Cameron mogao da se okrene malo i samom brodu , a ne samo da snima ovo dvoje kako se skrivaju. Odličan film!

 To bi bilo sve za današnji post!



Kontaktirajte me :

Instagram ⇒ popovic__alex
Facebook ⇒ Beauty by Alex
E - mail ⇒ aleksandra.popovic1828@gmail.com




4 comments:

  1. Super post. Gledala sam Ted-a i If I stay:) Teda sam pogledala kad sam imala oko 11 god i tad mi se nije dopao ali verovatno bih ga sad bolje razumela. A If I stay je jedan od mojih omiljenih filmova. Prelep je <3

    Novi postovi: http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Doista nisam gledala niti jedan ovaj film, ali mi se čini zanimljivima, pa ću vjerojatno pogledati pokoji. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  3. Super post. Nisam odgledala vecinu filmova, ali planiram za zimski raspust. :)

    ReplyDelete
  4. Aleks draga, odlican post. Zaista Sam uzivala u postu. Jako mi sent dopadaju filmovi, a osim titanika ni jedan of preostalih nisam gledalq, Ali vrlo rado cu.

    Gotičarka

    ReplyDelete