12.12.16

Dresslily Haul #blogmasday3


Zdravo! Za danas sam Vam pripremila haul post sa sajta Dresslily! Paket mi je stigao pre 3. nedelje ali ja nisam imala vremena da Vam pokažem šta sam naručila. Dobila sam 50$ i naručila dosta stvari. Uživajte!




Prvo što sam naručila su ove narukvice. Kada sam videla da piše Forever21 počela sam doslovno da vrištim. Ne znam zašto piše FR21 jer na sajtu nisam videla sliku sa ovim natpisom. Narukvice su mi jako simpatične i nosiću ih. U paketiću dobijete 6. narukvica.





Na toliko sajtova sam videla ovu minđušu da sam ovog puta morala da je naručim. Ovo je ona minđuša što ide samo na jedno uvo. Očekivala sam da će da bude udobnija za nošenje. Stavite je prvo kao klasičnu minđušu , a zatim pričvrstite sa ovim gornjim delom. Mene je posle nošenja uvo strašno bolelo , tako da više neću da naručujem ovakav nakit. Izgled je jako lep , dok je jako neudobna za nošenje.





Ove četkice sam naručila za svoju baku , uskoro joj je rođendan i želela sam da je iznenadim. Nisam ih otvarala tako da ne znam kakve se , ali deluju zadovoljavajuće.




Zatim sam naručila set od 4. sunđera za šminkanje. Dva su mi na pranju pa njih nisam mogla da slikam.  Odlični su , mekani i zaista porastu kada se natope vodom za razliku od nekih koji se ne naduju. Odlični su!




Zatim obična četka za nanošenje pudera u prahu. Bila mi je simpatična pa sam je naručila. Dolazi u ovoj fotrolici i zaista je praktična za putovanja.





Očekivala sam da senke neće da valjaju , naručila sam ih iz čiste zabave. Promenila sam mišljenje i oduševila se kvalitetom ovih senki , uopšte se ne osećaju i imate moju toplu preporuku.


Link - http://www.dresslily.com/15-colors-long-lasting-pearly-eyeshadow-palette-makeup-cosmetics-product1468090.html




Paleta za konturisanje je sasvim solidna za svoju cenu , zamerka je što ima vrlo malo proizvoda. Vidite da sam neke skoro i potrošila tek iz 2 . šminkanja. Ne uzimam uopšte puno proizvoda , dobre su za blendanje. Za ovu cenu vredi kupiti.




Naručila sam i onu ogrlicu koja može da se zaveže oko vrata , jako mi se dopada i može da upotpuni neku kombinaciju jer je po meni vrlo simpatična. Više je za večernje izlaske nego dnevne.





Ovu čašu sam videla kod par blogera i jako mi se dopada. Morala sam da je imam. Samo jedna zamerka je što ne može da se pije iz ovog otvora koji je napravljen , nego morate da otvorite i tek popijete šta imate u ovoj čaši. Ostalo je super , izgled mi se najviše dopada. 





Ovaj čoker me je oduševio , nemam komentara. Divan je i ja sam oduševljena!




I za kraj četkice ,opet. U pitanju je kopija RT četkica i to jako dobra kopija. Sve četkice su mi sjajne osim ove za tečni puder. Ona mi nekako bocka lice i ne dopada mi se. Ostale su odlične , posebno za senke.




To bi bilo to za današnji post , čitamo se već sutra! 




Kontaktirajte me :

Instagram ⇒ popovic__alex
Facebook ⇒ Beauty by Alex
E - mail ⇒ aleksandra.popovic1828@gmail.com

5 comments:

  1. Divne stvari si izabrala. Čaša je prelepa. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  2. Narukvice i set četkica izgledaju divno!

    https://thestarcounter.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Svee je predivno! Pogotovo ove narikvice, chokeri i cetkice. Drago mi je da ti se dopalo sve sto si narucila. :) <33

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Narukvice su prelepe! Najviše su me oduševile narukvice i poslednje četkice. ☺

    Poseti: Misseslandy

    ReplyDelete
  5. Odlične stvari si odabrala, super post! <3

    Vildana from Living Like V (click on the photos in the newest post please) & Stalia Is BAE

    ReplyDelete