10.12.16

Christmas Wish List #blogmasday1


Iii konačno počinjem blogmas. Toliko sam uzbuđena zbog ovoga da ne mogu da Vam opišem. Prvi post u ovom serijalu će biti moja Božična lista želja tj stvari koje bih želela da dobijem. Da napomenem da ovo nije saradnja ni sa kim već isključivo ono što se meni dopada. Da počnemo ☺ .





Nakon što je izašao IPhone 6 s plus ja sam se zaljubila u ovaj telefon. Znam da je skuplji od ostalih ali meni se mnogo dopada. Najlepše boje su mi rose gold i gold tj. zlatna. Srebrna mi se dopada ali ne toliko. Nadam se da ću nekada imati ovaj telefon ,najviše me privlači izgled dok sa Androida ne bih prelazila na Apple tako da samim tim sve Vam govori da mi se dopada samo izgled telefona.




Želela bih da kvalitet slika svedem na maksimum i da konačno imam sopstvenu kameru, Ovo je Sony Cyber-Shot DSC-H400. Dosta mi se dopada ovaj model ,ma da koliko god ostali pričaju da Sony ne valja ja u to ne verujem. Stojim iza toga da je to jedan od najboljih brendova. 




Mislim da bi svako želeo da ima bar jednu Yankee sveću. Dosta sam čula pozitivnih komentara o ovim svećama i u budućnosti planiram da kupim par njih. Trenutno u Nišu nema nigde da se kupe ,tražila sam ih i provereno kažem da se nigde ne prodaju. 

Želela bih da imam ove mirise 

-Summer Scoop
-Fireside Treats
-Vanilla Cupcake
-Midnight Oasis



Ja sam osoba opsednuta džemperima i želela bih da ih imam puno. Tokom zime samo njih nosim jer su mi najtopliji i mogu da kažem da sam malo opsednuta džemperima. Mislim da ima problem ,hahahaha. 


Ja sam se zaljubila u ovu paletu ,boje su toliko predivne da ne mogu da Vam opišem moje oduševljenje. U pitanju je paleta kompanije Anastasia BH i ona se zove Modern Reneissance. 




I naravno hajlajteri istoimene kompanije Anastasia BH . Ništa neću da kažem osim da sam oduševljena!



Kao osoba opsednuta šminkom mislim da bi ovo upotpunilo moju opsesiju za šminkom. Bilo bi savršeno da mogu da se našminkam i imam sopstveno ogledalo ,heh. 



To bi bilo sve za prvi post povodom blogmasa.
Pitanje za Vas je - šta želite da dobijete za NG ?


Čitamo se već sutra ♥ .



Kontaktirajte me :

Instagram ⇒ popovic__alex
Facebook ⇒ Beauty by Alex
E - mail ⇒ aleksandra.popovic1828@gmail.co

8 comments:

  1. Moja najveća želja je šminkersko ogledalo, sve ostale stvari su top i jako bih volela da imam i Anastasia BH glow kit sweets, zaljubljena sam u tu paletu! Sada vidim koliko sličnih stvari želimo, post sa istom temom mi stoji u radnoj verziji već par dana pa se nadam da neće biti problema ako ga i ja objavim. Super postić! ♥

    Poseti: Misseslandy

    ReplyDelete
  2. Predivan post! Napisala si sve ono sto bih i ja zeljela.
    https://enotes10.blogspot.ba

    ReplyDelete
  3. Lepo je sto si i ti zapocela blogmass, da ne bude samo da to rade youtube-ri. I nadam se da ces nesto i dobiti sa ovog spiska. Ja imam sminkersko ogledalo vec 2 godine, i mogu ti reci da je zaista super. Mada pomalo jezivo, jer kad se priblizis tolikom svetlu zaista vidis svaku nepravinost na tvom licu. ☺

    Na mom blogu je novi post #Devojka razmislja, pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. I meni se iphone svidio, ali da bi dala tolike novce, ne bi! Ove svijeće viđam po pošti, ali nikako da uzmem neku. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  5. Bukvalno sve stvari koje si ti navela zelim i ja, prelepe su. Radujem se za jos blogmas postova Alex. :D♥

    ReplyDelete
  6. Divna lista zelja, sve mi se dopada, a narocito svece, ogledalo i hajlajteri :-)
    Odlican post <3

    POSETITE MOJ BLOG :
    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nase zelje su skoro identicne, ja vec duze vreme zelim ogledalo za sminkanje i cvrsto stojim iza recenice da cu ga sama sebi kupiti. Takodje zelim i profesionalni fotoaparat, jer planiram da idem na sekciju za fotografe koja se organizuje u mojoj skoli. I svece bih jako volela, ali posto ih nema kod nas, nije ni vazno. Inace ja sam ovog leta kupila Anastasia BH Glow Kit palete i divne su! Odlican post i zelim ti da sve dobijes kad se najmanje nadas! :) <33

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ReplyDelete