11.12.16

Christmas Tag #blogmasday2


Zdravo , dobrodošli u drugi post povodom blogmasa. Nadam se da Vam se jučerašnji post dopao. Za danas sam Vam pripremila ''Christmas Tag''. Nadam se da će Vam se post dopasti. Da počnemo.




1,Omiljeni Božićni film?

To će definitivno biti film ''The Polar Express''. Gledam ga još od detinjstva i imam običaj da ga svake godine pogledam. Čisto onako samo da se podsetim.


2.Da li ikada doživela Božić sa snegom?

Da ,skoro svake godine pada sneg na Božič i to me jako raduje. Sneg samo upotpuni čar praznika.


3.Gde uglavnom provodiš praznike?

Uglavnom ,praznike provodim u krugu porodice. Mislim da je to trenutak da se svi okupe i budu zajedno. Bar ja imam tako mišljenje , tako da je moj odgovor u krugu porodice.


4.Koja je tvoja omiljena Božićna pesma?

Moja omiljena Božićna pesma je definitivno od Ariane Grande ''Santa Tell Me''.



5.Da li je tvoja jelka prava ili veštačka?

Moja jelka je veštačka ,zaista u stanu ne bi bilo mesta za pravu.


6.Koji je najbolji Božični poklon koji si ikada dobila?

To je zasigurno moj ljubimac ,vodena kornjačica. Ime joj je Krofnica i dobila sam je prošle godine.


7.Koje mesto bi želela da posetiš za vreme praznika?

Jako bih želela da posetim London i Dablin . Meni se ti gradovi toliko dopadaju da bih ja želela tamo i da živim.


8.Kako si saznala za istinu o Deda Mrazu?

Istinu sam saznala kada sam imala 6. godina. Probudila sam se ranije i videla roditelje kako mi stavljaju paketić ispod jelke. Naravno ,svi moji dečiji snovi su se uništili tada , hahahaha.


9.Šta za tebe znače praznici?

Za mene to znači sneg ,pokloni ,večera sa porodicom i prijatna atmosfera, 


10.Praznični momenat koji će zauvek da ti ostane u sećanju?

Da ,rekla sam ga već. Kada sam dobila ljubimca.


11.Da li više voliš da daješ poklone ili da ih primaš?

Svako voli da dobija poklone ,ali lep je osećaj kada nekom nešto pokloniš. Tako da biram prvu opciju ,da dajem poklone.



To bi bilo sve za današnji post ,čitamo se već sutra.





Kontaktirajte me :

Instagram ⇒ popovic__alex
Facebook ⇒ Beauty by Alex
E - mail ⇒ aleksandra.popovic1828@gmail.com

8 comments:

  1. Divan post draga ❤❤!Jako mi se dopada tag 😊!

    Giveaway na blogu!
    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Baš mi se dopada ovaj tag i pitanja su veoma zanimljivi. Uživala sam čitajući ovaj post! ♥

    Novi OUTFIT post je na mom blogu ---> *OVDE* !

    ReplyDelete
  3. Prezanimljiv tag, mislim da cu ga i ja uradiiti! Svidjaju mi se tvoji odgovori, samo mislim da si trebala da dodas neke fotkice sa Tumblra ili WHI-ta. Upotpunile bi celokupan izgled! :) <3


    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Ovaj tag vidim prvi put i čini mi se dosta zanimljivim. Možda ga uradim. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ReplyDelete
  5. Aleks draga, jako zanimljiv tag, uzivala sam citajuci.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  6. Jako si me zabavila ovim postom, Santa tell me je jedna od najboljih pesama koje sam čula i jedna mi je od omiljenih novogodišnjih! ♥

    Poseti: Misseslandy

    ReplyDelete
  7. Predivan Tag. Jako se radujem svakom postu koji procitam vezano za praznike pa sam se i tvom previse obradovala. Inace, imamo omiljenu novgodisnju pesmu. ♥

    Na mom blogu je novi post #Devojka razmislja, pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete