13.12.16

BPS Haul #blogmasday4


Zdravo! Za danas sam pripremila mali haul sa sajta Born Pretty Store. Mislim da će ovo biti ujedno i poslednji haul za ovaj blogmas , ne mogu da obećam da neće biti još nekoliko njih. Post će biti kraći , ali ja ništa tu ne mogu. Uživajte!



Na Instagramu svakodnevno viđam ove ogrlice u obliku ananasa , jako su mi se dopale. Kada sam ugledala ovu ogrlicu na BPS sajtu oduševila sam se i morala sam da je imam. Očekivala sam veći privezak , uživo je jako mali. Da sam ga slikala izdaleka ne bi se ni primetio , sledeći put ću da naručim ovakav prsten i napraviću mali set. 





Internet je poludeo sa ovim crnim maskama. Naravno ja sam morala da naručim da isprobam i sada ću Vam preneti moje celokupno mišljenje za ovu masku. Na Instagramu i ostalim društvenim mrežama se stalno vrte reklame za kupovinu ovih maski , prvo ne naručujte preko tih ljudi! Uzeće Vam mnogo više novca nego što biste vi potrošili kupovinom preko sajta.
Cene im idu od 3000. dinara... Zaista ne verujem da neko može da bude takav i da masku od 2$ prodaje za 3000. dinara. Očekivala sam da će maska da mi sredi malo lice. Miriše dobro i to je jedan veliki plus. Piše da stavite debeli sloj i čekate 30 . minuta da se osuši. Ovo meni licu nikakvu fatalnu promenu nije donelo. Bilo mi je mekano samo 15 . minuta i posle toga sve isto. Moje mišljenje je da ovo ne radi svoj posao , ne dopada mi se. Ima drugih crnih maski na BPS sajtu , pa vi pogledajte. Možda nisu sve iste.




Ova paletica sjajeva za usne mi se dopala na oko , pigmentacija je sasvim pristojna. Mada morate par puta naneti kako bi se boja primetila. Miris mi se ne dopada , miriše na neku pregorelu plastiku , to mi se jedino ne dopada. Sve ostalo je dobro.



I zadnja stvar su gumice za kosu , nažalost ja sam ih svuda pobacala i ne znam gde se nalaze. Dobre su , mada jako brzo se razvuku. To im je jedina mana.




To bi bilo sve za ovaj haul , čitamo se sutra ♥ .



Kontaktirajte me :

Instagram ⇒ popovic__alex
Facebook ⇒ Beauty by Alex
E - mail ⇒ aleksandra.popovic1828@gmail.com

2 comments:

  1. Ogrlica je mnogo slatka i lepa, ostale stvari mi se sviđaju! ☺

    Poseti: Misseslandy

    ReplyDelete
  2. Aleks draga odlicna recenzija. Stvarcice su predobre, bas mi se dopadaju.

    Gotičarka

    ReplyDelete