14.12.16

10 činjenica o meni #blogmasday5


Zdravo svima! Meni zaista ponestaje ideja za pisanje postova , želela bih da mi vi u komentarima napišete neke postove koje biste želeli da vidite na mom blogu. Današnja tema posta je 10 . činjenica o meni, Da počnemo.



1.Zovem se Aleksandra Popović

2.Idem u prvi razred srednje škole , sa generacijom koja je starija od mene. Kada sam se upisivala u školu bio je takav zakon , pa sam morala da ga ispoštujem.

3.Kućni ljubimac mi je vodena kornjača , Krofnica.

4.Obožavam da gledam horor filmove , nema veze što se plašim, 

5.Rođendan mi je 28. januara.

6.Mnogo volim planinu Zlatibor , tamo sam bila mali milion puta.

7.San mi je da odem u London i Dablin.

8.Dobro mi ide engleski jezik , neki mi kažu da zvuči kao da mi je maternji.

9.Omiljeni film mi je zauvek ''Titanik''.

10.Obožavam da jedem mandarine.



To bi bilo to za današnji post , znam da je kraći ali izvinite. Nadam se da se čitamo opet sutra.




Kontaktirajte me :

Instagram ⇒ popovic__alex
Facebook ⇒ Beauty by Alex
E - mail ⇒ aleksandra.popovic1828@gmail.com

4 comments:

  1. Odlican post,draga. ♥ Ja takodje obozavam da jedem mandarine,mogla bih da pojedem 3kg mandarina bukvalno ,hahah.

    ReplyDelete
  2. Nisam znala dosta toga o tebi haha :) I ja obožavam horore :) Super post uživala sam čitajući

    Novi post: http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jako zanimljiv post Alex, i ja obožavam horore. ☺


    Poseti: Misseslandy

    ReplyDelete
  4. Aleksandra draga, odlican post, uzivala Sam citajuci. Volim tvoj blog te se radujem tome sto sam saznala nesto vise o tebi.
    Gotičarka

    ReplyDelete