15.10.16

Dresslily Halloween Wishlist


Zdravo! Konačno sam uspela da uzmem laptop i napišem ovaj kratak post. Nisam mogla da pišem postove zbog škole a i dalje neću moći. Napisaću uskoro par postova i zakazati unapred pa ćete moći da čitate tematske postove u narednom periodu. Pokazaću vam moje favorite što se tiče Noći Veštica. Oduvek sam obožavala ovaj praznik koji je ne slavim ali možda neko od vas slavi pa ću vam dati ideju da pronađete odgovarajući kostim. Čitamo se uskoro.








Više stvari možete pogledati  - Ovde / Here



Čitamo se vrlo uskoro ,ljubim vas! 



7 comments:

  1. Ova ogrlica je bas fora. Volela bih da je imam. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sjajan post,kostimi mi se jako svidjaju!

    jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ova ogrlica mi se baš dopada, brutalna je jako! ❤☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Kostimi su baš fora, ja jedva čekam ovogodišnju Noć vještica jer imam zabavu sa društvom i mi cure ćemo se maskirati u Harley Queen. Yeahh!! <333

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  5. Ogrlica je top. Vidjala sam je cesto na takvim sajtovima. Odlican izbor kostima.

    mirjanasite.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Ogrlica je odlicna:)))
    Pratim te, ako želiš da uzvratiš
    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Sviđa mi se post!
    Pratim te,možeš li uzvratiti ? amna-tbhidc

    ReplyDelete