26.8.16

Vodič kroz prijemni | #schooltime


Zdravo! Odlučila sam da ću da ubacim još jedan post u #schooltime serijalu. Ispričaću vam moje mišljenje što se tiče prijemnog i daću neke savete onima koji će ga uskoro polagati. 


Od petog razreda sam stalno slušala reč prijemni ,bila sam hladne glave jer sam bila tek peti razred. 
Toliko su nam profesori toga ispričali ,sve što bi napisali u svesci rekli bi nam da će verovatno biti na prijemnom ispitu. Došao je i šesti razred i shvatila sam da se bližim prijemnom ispitu i da ću uskoro proživeti to iskustvo. Kako bih se malo opustila odlučila sam da idem na takmičenja ,to je slično prijemnom ispitu. Svake godine sam išla na takmičenje iz informatike i biologije. To me je najviše interesovalo. Malo sam se i opustila jer je situacija na takmičenju isto kao i na prijemnom ispitu. 



Kada sam krenula u osmi razred svi su počeli da pričaju o školama i bodovima. Svima su bile samo važne brojke ,ali zato se niko nije setio da sedne i uzme skriptu i da uči. Išla sam pre i posle časova kod mojih profesora na pripremnu nastavu. To mi je dosta pomoglo i mogu da kažem da sam počela da budem samouverena. Moj cilj je bio da upadnem u gimnziju bilo koju ,ispunila sam taj cilj. Zbog toga mi je jako drago.


Kada je došao prvi dan prijemnog ispita to jest test iz srpskog nisam bila uplašena. Moja razredna koja je inače i profesor srpskog jezika nas je dobro za to pripremila. Sve što je najbitnije ona nam je napomenula i obratila pažnju na to. Rekla nam je da je čitanje i razumevanje pročitanog zapravo najteže ,ali meni nije bilo. Preporuka je da samo pročitate tekst par puta ,ipak imate dva sata za rešavanje testa.



Za matematiku sam se već i plašila ,nismo imali skoro uopšte pripremnu iz matematike. To jest par puta. Par dece koje sam znala su išli na privatne časove i kažu da im je pomoglo. Po meni ove godine matematika je bila najteža ,bilo je puno zadataka koji zahtevaju najviše vremena. Moj savet za matematiku je da se samo skoncentrišete i ne mislite na poene i na škole. Samo ćete imati još više treme ,pričam vam jer sam se ja bukvalno tresla za prijemni iz matematike. Iako sam provežbala celu zbirku i sve formule napisala na papir milion puta. 



Što se tiče novonastalog kombinovanog testa mogu reći da nije težak. Na testu sam odlično odradila skoro sve. Moj iskren savet je da pogledate i gde se koje jezera i reke ulivaju. Imali smo jedno pitanje iz geografije ,ja ga nisam pogodila jer nisam kartu ni pogledala ,ali sam se i zbunila. Predmete samo trebate da malo bolje proučite. Fizika nije teška samo mora da se malo razmisli ,hemija ako se opet ponovi pitanje za sagorevanje nekog elementa biće teška po meni. To pitanje sam zapravo ja skoro tačno i odradila (0,5) ,ali sam jedno slovo pogrešno napisala i nisu mi priznali celo pitanje. Išla sam na takmičenje iz biologije pa sam nju odlično i odradila ,geografiju sam sve osim pitanja za ulivanje reka i istoriju sam sve odradila tačno. 


I što se tiče liste želja uvek napišite svoje želje ,nemojte da slušate nekog drugog. Slušajte isključivo sebe.


Saveti :


- ponesite vlašicu vode na test

- uvek doručkujte pre testa 

- nemojte da učite celu noć ,legnite ranije i dobro se naspavajte

- mislite pozitivno 



Nadam se da vam se ovaj post dopao i da sam pomogla. Čitamo se uskoro!


28 comments:

  1. Prijemni sam polagala prošle godine i imala sam gotovo istu taktiku kao i ti. Išla sam na takmičenja iz biologije i matematike, tako da sam bila malo opuštenija oko prijemnog. Idem u gimnaziju i mislim da se nećeš pokajati, čestitam ti na tome što si upisala školu koju si želela. Odličan post! ♥

    Pogledajte novi post na mom blogu http://march-baby-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Odličan post draga :) Slažem se da uvijek moramo doručkovati prije testa jer nam tijelo treba energije kako bismo mogli bolje razmišljati i jako je važno da se naspavamo. Super savjeti.

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odlican post!Sve mi ovo puno znaci,jer krecem u 8. razred!Poslusacu ove savete!
    Novi post--->jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odličan post!Sjajno je što si napisala ovaj vodič!Verujem da će mnogim osmacima pomoći kao i meni za koju godinu!♥♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Odlican post, lepo si sve napisala :-) <3

    NOVI POST NA MOM BLOGU, POGLEDAJTE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/08/aztec-romper.html

    ReplyDelete
  7. This is so inspiring! I love the post:)
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    ReplyDelete
  8. Super post!Nov sam bloger,pa ako mozes da se uclanis u moj blog znacilo bi mi:)

    stefannfull.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Hvala Bogu, kod nas nema prijemni, samo ocjene gledaju i to je to, vidim, postedjeli su nas dosta stresa :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  10. Ja nisam imala prijemni ali vjerujem da će ovaj post i tvoji savjeti pomoći mnogima :) :*

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  11. Ja nisam imala prijemni ali vjerujem da će ovaj post i tvoji savjeti pomoći mnogima! :) :*

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  12. Odličan post, pogledaj moj i pretplati se, uzvraćam . Nova sam na blogu.
    https://enotes10.blogspot.ba

    ReplyDelete
  13. Odličan post! Sve pohvale dala si predivne savete, i verujem da će svima da budu dobrodošli jer je uvek bitno da neko ima da kaže mlađim generacijama i tako to. ❤

    http://broken55.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
  14. Pre svega moram reći da sam prvi put na tvom blogu, i da mi se isti jako dopao na prvi pogled na osnovu dizajna i kreacije istog. Deluješ mi kao veoma profesionalna i kreativna blogerka zato sam te i zapratila. Što se tiče konkretno ovog posta, moram reći da mi se po prilično dopao, jer me je podsetio na dane mog prijamnog ispita. Ja bih da sumiram ceo utisak ali i da dodam neke stvari. Dragi osmaci, ako do sada neke stvari niste naučili, verujte da nećete ni sad, zapravo ako sad u toku cele godine ne naucite neke bitne cinjenice necete ni zadnjih mesec dana na pripremama. Zamolite nastavnike da vec od septembra pocnu sa dodatnim nastavama gde cete vezbati za prijemni. Ja nisam sigurna kad izlazi ona zbirka zadataka ali koristete od prethodnih godina, iste su.Slozila bih se sa tobom kada je u pitanju sam izlazak na test. Opustite se i par dana pre, noc pred isti lepo odmorite, ne cimajte se da tada naucite veliki broj stvari, jer necete, samo cete jos vise nagomilati nepotrebne informacije u glavu i time blokirati vas mozak. ne znaci sad to da ne trebate ponoviti neke osnovne stvari, ali eto. Inače draga, jako si lepo odradila post, vrlo gotivno, čitamo se nadalje.

    Posetite i moj blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  15. Sve si prelijepo napisala i objasnila!


    Novi post: http://alexfashionbeauty.blogspot.ba/

    ReplyDelete