18.8.16

Second anniversary of Beauty by Alex #2


Na današnji dan pre dve godine u 16:27 izašao je moj prvi post. Zaista ne mogu da verujem da je toliko vremena prošlo i da je ovo druga godišnjica moga bloga.  Da mi je neko pričao da ću da vodim blog dve godine i da ću da steknem ovoliko prijatelja ,ne bih mu verovala. Pomislila bih da se neko šali sa mnom ,ali sada je sve ovo realnost. Upoznala sam jako puno novih drugarica ,stvorila divne saradnje ,prešla brojku od 350+ članova i to sve samo zbog vas. Kao što uvek kažem da nije vas ne bi bilo ni ovog bloga. Bila sam na Teen Talku ,stekla puno iskustva ,otvorila YT kanal ,pisala puno postova. Neko bi rekao da mi blogeri pišemo jer moramo. Ja pišem zato što volim . Nastaviću da još pišem i trudiću se da kvalitet slika ,kvalitet postova i izgled bloga budu još bolji. Presrećna sam bila kada je moj tekst izašao na Famoza portalu  ,što sam imala kolab postove sa ostalima. Vreme jako brzo leti ,sećam se kao da je bilo juče kada sam otvorila blog iz čiste zabave. Želim samo da vam kažem HVALA! Hvala što me pratite već dve godine i što mi pružate ovoliku podršku ,opet imam samo da vam kažem HVALA!

Post će biti malo kraći jer zaista sam emotivna i nemam snage da pišem ,takođe se spremam za put i nemam puno vremena (ja ovo pišem 6. avgusta ,a izlazi 18. avgusta) . Neću moći da održim skype druženje ili da vas zovem. Jako mi je žao zbog toga. Ljubim vas sve!


Čestitam Beauty by Alex ,sada zvanično imaš 2. godine :) <3 .



9 comments:

  1. Čestitam ti!Stvarno si zaslužila sve najbolje!Nadam se da će biti još puno blogorođendana!!!!♥♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Draga čestitam! Jako mi je drago tbog tebe! Nadam se da ćeš imati još puno postova i da će biti još puno prilika da se vidimo i upoznamo :) ♥

    Milica's diary

    ReplyDelete
  3. Srećan blogorođendan ;* Divno pišeš i zaslužila si sve što si stekla za ove 2 godine. Radujem se novim postovima ♥

    ReplyDelete
  4. sretaan blogorodendan!

    ako volite umjetnost pogledajte moju stranicu-> krakanmia.wix.com/fortheloveofgogh

    ReplyDelete
  5. Srećan blogorođendan Aleks, želim ti puno sreće i uspeha i u svim narednim godinama blogovanja! :**

    ReplyDelete
  6. cestitam na drugoj godini bloga.. zelim ti jos puno ljepih godinica na ovom cudu <3

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Čestitam! Stvarno ti je super blog. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Cestitam!Vidi se da si puno truda ulozila!
    Pratim te,ako zelis uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete