12.8.16

Random questions tag



Zdravo! Za danas sam vam pripremila jedan tag , pitanja sa videla na blogu Pametno dete i dopala su mi se. Tako da znate da ih nisam sama smišljala ,jednostavno mi se tag dopao i odlučila sam da ga uradim. Da počnemo :)



1.Da li ti se sviđa sopstveni rukopis?

Prilično sam zadovoljna , ponekad pišem jako ružno , ali moguće da je zbog brzine.


2.Da li otpertlavam cipele kada ih izuvam?

Da ,ranije nisam to radila. Sada imam patike koje mi se jako sviđaju i ne želim da ih uništim :D .


3.Ako bih bila neka druga osoba ,da li bih se družila sa sobom?

Pa ne znam ,sigurno. Tako da je odgovor da ! :D 


4.Da li mislim da sam jaka?

Psihički da ,fizički i ne baš :''D .


5.Šta trenutno slušam?

Najviše slušam Zaru Larson ,u kratkom vremenskom periodu su mi se njene pesme jako dopale.


6.Šta mi je na pozadini računara?

Slika zalaska sunca ,obožavam zalazak sunca i to me jako smiruje.


7.Kakvo je vreme u ovom trenutku?

Trenutno je noć , pišem post unapred jer neću imati internet. Lepo je ,pirka vetrić.


8.U koliko sati si se probudila jutros?

U 9:45.


9.Kada si se zadnji put istuširala?

Juče ,tuširam se svako veče.


10.Da li si putovala u drugu zemlju?

Jesam :)


11.Da li imam stoni računar ili laptop?

Imam i jedno i drugo :D .


12.Kada si poslednji put plakala?

Juče ,slušala sam jednu tužnu pesmu i rastužila se.


13.Hamburger ili čizburger?

Ni jedno ni drugo , dosta dugo nisam išla u Mek i zadovoljna sam. Pokušavam da se hranim zdravo i dobro mi ide :) 


14.Da li si ikada učila celu noć?

Jesam ,pred takmičenje iz biologije i informatike.


15.Da li možeš da osetiš razliku između Kole i Pepsija?

Nekako mi je Koka Kola slađa. Zaista ne znam :) .


16.Koliko ćeš godina napuniti ovog rođendana?

Napuniću 15. godina.


17.Koju knjigu trenutno čitaš?

Trenutno ni jednu ,ali ću početi neku. Videću koju.


18.Horori ili filmovi sa srećnim završetkom?

Ne znam šta da izaberem , volim i jedno i drugo.


19.Ko mi najviše nedostaje?

Ima više osoba.


20.Da li imam sve krajnike?

Imam :D



To bi bilo to što se tiče ovog posta, čitamo se uskoro :) 




7 comments:

  1. Odličan post :)

    https://iswakish.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Tag je jako zanimljiv, mozda ga uradim
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Tag je bas zanimljiv,lepo si odgovorila na pitanja.Uzivala sam citajuci ❤❤❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jako zanimljiv tag! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- novi post
    Ko može neka zaprati moj blog da do rođendana bloga sakupim 2O+ čitalaca,uzvratiću vam :)

    ReplyDelete
  5. Sjajan post!Tag je veoma zanimljiv. ♥♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Tag mi se mnogo dopada. ❤❤ Uglavnom bih isto odgovarala, sem rukopisa, hah. ☺ Značilo bi mi kada bi pogledala moj blog i učlanila ukoliko ti se svidi --->

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post o otmici Marine Joyce

    ReplyDelete
  7. Super su mi pitanja i zanimljivi odgovori! :)

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ReplyDelete