5.8.16

Medijska nepravda prema blogerima #kampanja




Zdravo! Za danas sam odlučila da vam pripremim malo drugačiji post. U pitanju je kampanja pod nazivom ''Medijska nepravda prema blogerima'' . Organizatori ove kampanje su Milica sa bloga Style On First Place i Amina sa bloga Innisall. Ja ću vam odgovoriti na tri pitanja sa banera , ali ako ste i vi bloger i želite da mediji obrate pažnju na ovu kampanju slobodno napišite post. O detaljima možete upitati Milicu ili Aminu preko e-maila ili bloga. 


U poslednje vreme kada god uđem na neki portal prvo što mogu da primetim jeste intervju sa raznim jutjuberima , kako da kupim časopis BravoTube ili karte za BTF . To mi do skoro nije smetalo , ali u skorije vreme sam na nekoliko portala pročitala da mediji jutjubere nazivaju blogerima. Zaista ih nisam razumela ,čak su ljudi u komentarima pisali ''Ona mi je omiljena blogerka''. Zapitala sam se da li ti ljudi znaju razliku između bloga i YouTuba?


Youtuber može biti svako ,sama sam jutjuberka i priznajem da je jako teško. Biti bloger je još teže.  Jutjuberi poziraju pred kamerom i pričaju sa njom ,kasnije to edituju i ubace na njihov kanal. Kada pokazuju proizvod drže ga u ruci i opisuju. Nije im potrebno slikanje , editovanje fotografija , sređivanje celokupnog izgleda bloga , kucanje posta. Samo jednostavno ispričaju šta misle i završe video. Zato ja ljude ne shvatam kako jutjubere mogu da nazivaju blogerima , oni ne pišu oni samo razgovaraju sa kamerom. Zaista ne želim da uvredim jutjubere , ja samo iznosim svoje misljenje.





1.Zašto mediji ne obraćaju pažnju na blogere?


Kao što sam rekla , mediji previše pažnje upućuju YouTubu i YouTube kanalima. Da li je to zato što se jako lako postaje jutjuber? Ne znam. Pre par godina mediji nisu pisali o kanalima i videima. Sada tekstove o njima viđam čak i na Blicu i Kuriru. Bila sam šokirana obzirom da su to novine o dešavanjima u Srbiji , a ne o jutjuberima. Postoji časopis ''Bravo Tube'' , Balkan Tube Fest koji sve više i više počinje da liči na VidCon ....  Zašto neko ne obrati pažnju i na nas ponekad? Lakše je slušati video ''Favoriti juna'' nego ga pročitati. Gledanje videa je 5. minuta , a čitanje 10. minuta. 



2.Zašto su se svi na Balkanu usredsredili na jutjubere?


Kao što sam rekla , postaje svakodnevnica viđati jutjubere po časopisima ,na televiziji , dešavanjima (modna revija ,izlazak parfema neke zvezde). Ljudi prate televiziju i svakodnevno viđaju imena kanala. Sigurno se zainteresuju i ukucaju na Google pretraživač to ime i to naravno izađe. Nekima se toliko sviđa neki jujtub kanal da sam čak viđala komentare tipa ''Zaprati tog i tog'' , a da pritom to vlasnik kanala sam i ne zna. Tako se širi krug YouTube zajednice i blogeri sve više i više padaju u zaborav.  Sada smo odlučili da to ne smemo da dozvolimo!



3.Zašto ljudi nisu upoznati sa svetom blogera , a jesu sa svetom jutjubera?


Ljudima je lakše da gledaju videe i slušaju šta neko govori nego da pročitaju tekst sa nekog bloga. Svi sada gledaju filmove i jutjub i ti videi koji oni postavljaju su neka svrha televizije. Po meni će za par godina i televizija biti dosadna jer sve što vidimo na TV-u možemo videti i na YouTubu.



Nadam se da vam se dopada kako sam ja iznela svoje mišljenje , ponavljam svako se može pridružiti kampanji. Samo za dalja upustva se obratite Milici ili Amini. 


#vremejezablogere
#kampanja
#medijskanepravdapremablogerima





19 comments:

  1. Odlično si napisala ovaj post i u potpunosti si odgovorila na zadatu temu! Hvala ti puno što si nam se pridružila, puno nam znači! <3

    ReplyDelete
  2. Super post slazem se sa tobom,odlicno si iznela svoje misljenje <33 :)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super si ovo napisala,stvarno je uzasna nepravda prema nama. I ja cu se ukljuciti u ovo :)

    MMara moj blog

    ReplyDelete
  4. Iskreno ni ja ne znam zasto Youtubere nazivaju blogerima. Verovatno jer im je lakse a i ne razlikuju ih uopste. U svakom slucaju drago mi je sto si napisala ovaj post. Moj ce najverovatnije izaci koliko jos sutra. :)

    ReplyDelete
  5. Lepo si napisala sve

    ReplyDelete
  6. Sve si odlicno napisala,jutjuberke me mnogo zivciraju jer cak i one same zovu sebe blogerkama.

    ReplyDelete
  7. Super si ovo napisala, u potpunosti se slažem sa svime. Nadam se da će doći i naše vrijeme :D

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. Odlicno si sve napisala i objasnila. Definitivno se slazem sa svime, nadam se da cemo uspjeti u ovoj kampanji ☺️❤️

    ReplyDelete
  9. Po meni je puno teže biti youtuber; potrebne su dosta skupe kamere i svjetla, sati uredivanja videa,sati uploadanja videa, puno kritika i osuđivanja, popuštanja u školi, copyrighted glazba..(govorim za one koji stvarno uzimaju to ozbiljno i snimaju po cijeli dan, a ne za one koji sjede i govore o nečemu i kasnije samo skrate video).

    ReplyDelete
  10. Odličan post draga! Fenomenalno si odgovorila na temu i obuhvatila si sve. Hvala ti što si sa nama u ovome! ♥

    ReplyDelete
  11. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  12. Odličan post!

    Posjeti moj blog bio bi mi dragO: http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete