18.7.16

Summer tag


Zdravo,znam da je za danas trebao da izađe update ali i dalje radim na smišljanju novih rubrika...
Za ovaj tag me je tagovala Milica sa bloga M.N.
Dosta dugo nisam radila tagove tako da jedan u 2 meseca neće da škodi,neću nikog da tagujem.Ko želi da odradi tag može slobodno :)


1.Bazeni ili plaže?

Više volim plaže,na bazenima se ne osećam prijatno toliko.Tako da biram plaže.


2.Haljine ili šortsevi?

Volim i jedno i drugo,ali biram haljine.Njih imam jako puno :) 


3.Kada ideš na odmor i gde?

Ove godine na more ne idem,idem na Zlatibor početkom avgusta.


4.Šešir ili naočare za sunce?

Ne volim šešire,biram naočare za sunce.


5.Omiljeno piće za vreme leta?

Ledeni čaj i Cedevita sa limunom :)


6.Omiljena boja laka za nokte leti?

Hm,ovo je teško pitanje.Volim da menjam boje,ali ako moram da biram onda tirkizna.Ta me boja najviše podseća na leto.


7.Kakvo je vreme tu gde živiš?

Dosta je sparno i vruće i ovo vreme mi se ne dopada.Mislim da je slična situacija i u ostalim gradovima Srbije :D 


8.Sunčanje ili veštačko potamljivanje?

Sunčanje,veliki sam protivnik solarijuma jer može da izazove jako štetne posledice.


9.Sladoled u kornetu ili na štapiću?

Više volim sladoled u kornetu.


10.Vodeni baloni ili pištolji na vodu?

Zabavniji su mi vodeni baloni,ali volim i pištolje :)


To bi bilo to što se tiče ovog taga,čitamo se sledeći put :) <3 


26 comments:

  1. Skroz interesantan tag! Mogla bih ga odraditi. ☺♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super tag... odlični odgovori *-*
    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  3. Baš mi se sviđa ovaj tag, mislim da ću ga i ja napraviti :)

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Vrlo zanimljiv post! <3

    http://anastasjastyles.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  5. Baš divan tag! I ja bih ga odradila ako dozvoljavaš. :D ♥

    innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Drago mi je sto si odradila tag,super odgovori!
    My opinion

    ReplyDelete
  7. Zanimljiv tag, i ja bih na većinu pitanja isto odgovorila :) ♥

    Anja's diary

    ReplyDelete
  8. Zanimljiva pitanja i odlični odgovori. Nedavno sam radila ''Summer tag'' na svom blogu, ali su bila neka druga pitanja. Fenomenalan post!♥

    positivethoughts5.blogspot.ba

    ReplyDelete
  9. Slazemo se oko dosta stvari!

    www.bymajamladenovic.com

    ReplyDelete
  10. Odlicno urajden tag,tao i svi tvoji postovi!Blog ti je predivan,novi sam ćlan!
    Pogledaj moj blog ako budes želela,saveti nekoga kao što si ti zaista znače!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
  11. Prelepo, svaka cast! Pogledaj i moj blog, ja sam nova u ovome :) http://msbeautycorner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Odlican tag i tvoji odgovori :)
    Nismo bas slicne haha :)
    Izgled bloga je prelijep :)
    Zapratila sam te :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  13. Super post, bas mi se dopada :-) :-*

    NOVI POST NA MOM BLOGU!
    POGLEDAJTE I UCLANITE SE, RADO CU UZVRATITI :-)
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/07/lets-go-to-beach-mallorca.html

    ReplyDelete
  14. Jako mi se dopao post, veoma dobra ideja :)

    Da li zelis da zapratimo jedna drugu? Mozes mi reci na mom blogu :) .

    www.jovanica92.blogspot.rs

    ReplyDelete
  15. Zanimljiv tag, pitanja su odlična, takođe sam ga uradila.

    https://iswakish.blogspot.rs/

    ReplyDelete