1.7.16

Summer music playlist


Zdravo,kao što po naslovu možete da primetite danas ću sa vama podeliti moju letnju plejlistu pesama.Pokazaću vam mojih 10 omiljenih pesama.Takođe imam i obaveštenje za vas.Od sada postovi idu samo ponedeljkom i petkom.Možete primetiti i da sam promenila izgled bloga,nadam se da vam se dopada,da počnemo.Inače ova slika nije moja već je sa interneta :) 



Alan Walker-Faded



Coldplay-Hymn for the weekend




Justs-Heartbeat




Calvin Harris feat Rihanna-This Is What You Came For





Minus One-Alter Ego






Ariana Grande-Into You





G-Eazy x Bebe Rexha-Me,Myself & I








Selena Gomez-Kill Em With Kindness





David Guetta feat Zara Larsson-This One's For You







Zara Larsson-Lush Life





Nadam se da vam se dopada moj izbor pesama,čitamo se u sledećem postu.Ljubim vas,


23 comments:

  1. Sjajna playlista! ☺❤
    Uglavnom si ovo i moji favoriti što se muzike tiče, posebno Selenina "Kill Em With Darknes". ☺❤
    <33333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ReplyDelete
  2. Odlicneee pesmeee :) Obozavam This is what you came for :)

    missymj.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Olican izbor,najvise mi se dopadaju Coldplay-Hymn for the weekend,Ariana Grande-Into You i od Selene Gomez-Kill Em With Kindness. :)♥
    Miljana Easy Skillful

    ReplyDelete
  4. Najviše volim Faded, slušam je već 2 meseca i obožaaaavam je <3


    Girly world
    Novi post na mom blogu, poseta redakcije Hej! časopisa ☺

    ReplyDelete
  5. Super playlista ali ja iskreno ne volim tu pjesmu od Rihanne i od Ariane. :) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  6. Neke od tih pjesama su i moji favoriti!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Pesmice... jej.... xDD Kul izbor !
    Jel' Zara beše Šveđanka ili tako nešto ? Video sam je jednom na MTV-u. Pesma je zaraza XD

    ilordogaming.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Odlične pjesme! Obožavam Coldplay :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  9. Super su sve pjesme, većina ih se nalazi i na mojoj playlisti *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  10. Odličan izbor pesama i obožavam Coldplay. Neke od ovih pesama se nalaze na mojoj listi omiljenih pesama,a pa ako želiš pogledaj. :)

    https://saskinkutak.blogspot.rs

    ReplyDelete
  11. Pjesme su super.Ja sam opsjednuta pjesmom Into you.

    ReplyDelete
  12. Znači kada sam vidjela da je Faded prva pjesma na listi, bila sam ono 'woow zar još neko sluša toliko tu pjesmu kao ja'. Odličan izbor pjesama, zaista! Ja obožavam Alana Walkera, Zaru, Coldplay.. Ma sve je po mom ukusu. Bađš se obradujem kad vidim da ljudi slušaju ovu muziku. ♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/zaful-swimwear-wishlist.html
    Molim vas kliknite na ovaj link -> http://goo.gl/vBE1kC

    ReplyDelete
  13. Mislila sam da sam jedina!
    Divne pjesme, JA sam takodje slusala faded I lush life.
    Novi post Na mom blogu, molim te, pogledaj :-)
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Faded sam toliko dugo slusala ,ali sada me podseca na tuzne trenutke jer sam je tada slusala :)
    Hvala na ideji,trebace mi ovo jer uskoro putujem da pravim listu pesama! :)
    pogledaj moj blog ako zelis <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  15. Pa ja ne mogu da verujem! Ne samo da se zovemo isto vec slusamo istu muziku. Vise od pola ovih pesama nalazi se na mojoj listi.:D♥ Big LIKE za tebe. Hahahah.:D

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  16. Imaš odličan muzički ukus! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  17. Imaš jako dobru playlistu muzike.Dosta ovih pjesama i ja sama volim,pa mi je baš drago što jednim dijelom dijelimo isti ukus.♥

    Ako želiš pogledaj moj blog.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  18. Moja lista muzike na mob je stara 100 godina,treba mi da promjenim...pjesme su savrsene ...<3
    Visit my blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba

    ReplyDelete