22.6.16

Prom 2016.

Zdravo,zaista ne verujem da sam postala redovna što se tiče postova.Za danas sam vam pripremila slike sa moje mature,ispričaću vam moje iskustvo i sve ostalo.Ukoliko ste se pitali kada će izlaziti postovi,to ide ovako:

Postovi:

-Ponedeljak
-Sreda
-Petak

Videi:

-Subota


Potrudiću se da poštujem dane za pisanje postova,da krenemo sa postom.



Ovako sam ja izgledala na maturi.Što se tiče moje haljine kupila sam je u jednoj radnji u Nišu i to jedva.Kupovina moje haljine bio je jako dug proces jer sam htela samo jednu haljinu i ni jednu drugu.Ta haljina je koštala 15000.dinara,zaista je prelepa bila i samo sam se za nju uhvatila.Ali,moja želja za njom je splasnula kada sam ugledala ovu crnu haljinu.Platila sam haljinu 5500.dinara,a sa obzirom da sam htela haljinu od 15000.dobro sam prošla.


Frizuru sam radila u Niškoj Banji,ja sam jedina koja je radila frizuru van grada.Dugačije nisam mogla,frizerka koja me i šiša i pravi frizure tamo živi i radi.Bila sam prezadovoljna mojom kosom i mogu da kažem da sam jedina imala takvu.
Što se mojih cipela tiče platila sam ih 3000.dinara,takođe u jednoj radnji u Nišu.U pitanju su bile obične crne sandale,a znajući mene nisam želela neke napadne štikle,tipa nešto sa cirkonima...
Nokte sam radila u studiju "Krasiva" i platila sam 1400.dinara,ja nokte više nikada neću da radim,sigurno.Inače,moji nokti su užasni i nisam znala šta da radim sa njima.Tako da sam odlučila da  napravim gel nokte.Kako oni izgledaju možete videti u prošlom postu.Znam,do pola su se "skinuli" ali ja mogu da ih skinem tek u utorak sledeći jer je termin u studiju popunjen i sada se mnogo nerviram,ali nema veze.

Šminku sam radila kod mamine prijateljice profesionalno,tako da mi nije naplatila jer se znaju jako dugo.Ako ste u Nišu a treba vam šminka profesionalna obavezno idite kod Make up by Bojana Miljković
U kafani "Bolji život" smo slavili našu maturu,sve je bilo divno,atmosfera,muzika...
To veče nikada neću da zaboravim i odlično sam se provela.
Uživajte u ostalim slikama,a mi se čitamo u sledećem postu.
P.S.Nisam se slikala ispred kafane jer je padala kiša :( 








23 comments:

  1. Isss.... haljina je presavršeeeeenaa! Naravno i cijeli outfit uz šminku i frizuru je savršen!

    Ako hoćeš, učlani se u moj blog i komentiraj novi post --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  2. Prelijepo si izgledala,i outfit i frizura i šminka -sve je divno!

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  3. Neverovatno je to da sam ja iz Beograda, a da je u mojoj skoli cak 5 devojcica nosilo istu haljinu kao i ti. U svim bojama naravno. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haljina na svakom deluje drugačije :)

      Delete
  4. Imale smo istu haljinu! Doduše moja je bila samo plava sa crnom čipkom oko grudi :D Divna si bila!

    Milica's diary

    ReplyDelete
  5. Prekrasna si♥
    Visit my blog :) www.classyflare17.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. Haljina je prelepa.Ja ne bi kupovala haljinu od 15000 dinara,jer mislim da je to mnogo.Frizura je vrh.Sve ukupno je prelepo.♥

    http://tijanasteennotebook.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Nemam riječi.Haljina je savršena,frizura.Sve skupa izgledaš prelijepo <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/summer-diys-and-lifehacks-collab-sa.html

    ReplyDelete
  8. Predivna haljina Alex! ♥ Zapravo, cela si bila divna. :* Drago mi je što imaš lepo iskustvo sa mature.

    misseslandy.blogspot.com ---- Q&A

    ReplyDelete
  9. ajme prekrasno izgledas... haljina je savrsena.. a ruz obara
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  10. Predivnaaaaaa si.Haljina je lijepa i super ti stoji.

    ReplyDelete
  11. Ajooj dusa, predivna si bila Alex. :D♥

    ReplyDelete
  12. Preslatka si bila ☺❤

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete