14.5.16

#Inmylife


Zdravo,nisam pisala jako dugo i osećam se užasno zbog toga. Ovo je nova rubrika na mom blogu, zvaće se #Inmylife i vrlo retko ću pisati ovu rubriku. To jest svakog meseca rezime mog života i šta ću promeniti na blogu ili YT.

1.Ne pišem redovno zbog škole, svaki dan učim kako bih rešila zaključne ocene i popravila neke. Nemam vremena ni za sebe, a ni za blog.

2.Blogu se vraćam zvanično 20. juna. Blago rečeno posle prijemnog ispita. Želim da se kada se sada raspustim fokusiram i završim učenje prijemnog,položim ga i upišem školu koju želim.

3.Mala matura, kupila sam haljinu za malu maturu,na mom Instagramu ćete obavezno videti slike. Što se tiče šminkanja, dobijala sam na Instagramu juče poruke da li se šminkam sama ili idem profesionalno. Odlučila sam se da idem profesionalno, ja znam da se šminkam ali to je šminka za svaki dan. Tipa maskara, BB krema i bronzer. Ne znam sama za veliku svečanost da se dobro našminkam, zbog toga sam izabrala profesionalno.

4.Rekla sam vam da sam išla na regionalno iz informatike to jest na Tesla Info Kup. Nažalost nisam prošla, vrlo malo bodova mi je falilo. Samo želim da se zahvalim na vašim porukama kako ste uz mene da prođem na republičko. Hvala vam od ♥ !

5.Što se tiče kanala,zapostavila sam ga. Počela sam da gubim i broj suba zbog toga što nisam aktivna, zato ću od 20. juna početi redovno da snimam. Dane kada izbacujem postove i videe izbaciću vam naknadno.

6.Dobila sam juče paket sa Banggood-a. Sve je došlo odlično, samo mi još prstenje nije stiglo. Kada sve stigne pravim svoj prvi haul saradnje sa sajtova.


To bi bilo to,nadam se da me u potpunosti razumete.Ljubim vas i uskoro se čitamo ♥




8 comments:

  1. srećno na prijemnom i čestitam na saradnji! <3 :)

    ksendzi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super je post♥
    Inace,clan sam tvog bloga.Nadam se da ces uzvratiti! :)

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  3. Super je post♥
    Inace,clan sam tvog bloga.Nadam se da ces uzvratiti! :)

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  4. Potpuno te razumememo Alex. :) ♥

    ReplyDelete
  5. Post je odličan.
    Učlani se u naš blog jer je to Blogger Balkan News. Jedini i prvi pravi balkanski blog za promovaciju svih bloggera. Zaprati nas :*
    http://blogger-balkan-news.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  6. Super ti je post, sretno na prijemnom! Jedva čekam vidjeti slike s male mature. :D

    ReplyDelete
  7. Super je post, lepo se provedi na maturi i zelim ti da uradiš čitav prijemni bez greške.


    Zaprati moj blog ako ti se dopada, nova sam - Life Lover

    ReplyDelete
  8. Odlican post!
    Sretno na prijemnom i lijepo se provedi na maturi!


    Posjetite moj blog i predplatite se.uzv. funnyandrabbits.blogspot.com

    ReplyDelete