23.3.16

Update-brišem YouTube,Famoza,nove rubrike???!

Osećam se kao da nisam pisala godinama novi post,krivim i sebe ali i moju organizaciju.Zdravo svima,danas ću vam samo reći šta ću promeniti kod mog bloga i YouTuba.Pokušavaću da pišem postove svake subote.

#1-YouTube

Dobijala sam neke zaista loše komentare na mom zadnjem videu i nisu to komentari tipa "Ružna si" itd.... Na YT-u se sada šire ti komentari mržnje i nasilja i možete ih pronaći na svakom kanalu nekog našeg poznatog YT-ra.Odlučila sam da ću da uklonim komentare i da više niko neće moći da komentariše.Ne želim da se nerviram na nečijoj laži i "šali"! Čak i razmišljam i da obrišem sve videe sa YT-a i nastavim da pišem samo blog.Ostaviću vam anketu sa strane pa vi glasajte.


#2-Famoza



Pre par dana me je redakcija Famoze kontaktirala u vezi mog teksta koji sam im ja poslala.U pitanju je "Blogger realnost" post koji sam pisala u collabu sa Milicom!Jako sam srećna zato što sam uspela da budem gostujući bloger na tako popularnom internet portalu,da nije bilo VAS i ovog bloga to bi bili samo moji pusti snovi.

Link-http://www.famoza.net/aleksandra-nam-pise-realnost-blogovanja-moje-iskustvo/


#3- Rubrike

Razmišljam da ubacim nove rubrike na moj blog i da on bude što zanimljiviji.Već imam neke na umu ali želim da čujem vaše mišljenje,pišite ga u komentarima.


#4 -Giveaway

Planiram jedan veći giveaway tako da ostanite na mom blogu!

#5- TIK(Tesla Info Kup)

Danas sam saznala da sam prošla na opštinsko takmicenje iz informatike.Prijavila sam se i zbog bloga i zbog sebe jer mogu dosta toga da naučim.Opštinsko mi je 3. aprila koliko ja znam.


To sam htela da vam kažem i nadam se da ćete uvažiti moje mišljenje.Od sada ću se potruditi da svake subote izbacujem novi post.Tada imam malo slobodnog vremena.Do sledećeg posta...


14 comments:

  1. Potpuno te razumem sto se pisanja tice,jer ni ja nemam nesto mnogo vremena <3!Jedva cekam promene,ponekad je tako najbolje! :)

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sretno na takmičenju! Molim te nemoj brisati videe s YT-a! :/
    Drago mi je zbog novih rubrika i giveawaya <3


    Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V
    (there's a new post on my Living Like V blog and please click on all of the 'CLICK HERE' links, thanks, it means a lot to me <3 )

    ReplyDelete
  3. Ovako, potpuno te razumem. Ja zaista jedva stižem i da napišem post na blogu, a kamoli i da snimam videe i da ih editujem za jutjub. Podržaću svaku tvoju odluku,ali smatram da ne bi trebalo da izbrišeš videe jer ćeš se možda kasnije kajati. Dobro razmisli o svemu i ukoliko ti snimanje videa više ne predstavlja nego zadovoljstvo ili jednostavno više nemaš vreme za snimanje i editovanje ti izbriši videe/kanal, ali ako i dalje voliš to da radiš smatram da ne bi trebalo da izbrišeš kanal. Sve u svemu, uradi šta smatraš da je najbolje za tebe. Što se tiče rubrike, jedva čekam da pročitam postove vezane za nju. I da, čestitam ti na tome što je i tvoj post objavljen na Famoza portalu. Nadam se da ću jednog dana i ja biti te sreće. :D

    ReplyDelete
  4. Odlican post! Zelim ti puno srece na takmicenju! Sto se tice YT-a, nemoj ga brisati. Pokazi da si jaca od svih njih!
    Jako mi je drago zbog novih rubrika! :)

    Uclani se na moj blog http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ Ja na tvoj vec jesam! :)

    ReplyDelete
  5. Nije bitno tuđe mišljenje I ono u većini slučajeva kada se radi o hate komentarima može biti zajedljivo I sa željom da se upravo to postigne.Ukoliko izbrišeš svoj kanal samo možeš dokazati osobama koje su ti napisale takve komentare da su su uspjele u njihovom cilju.Bitno je tvoje mišljenje o tvom Youtube kanalu,a ne tuđe.Meni su prije par dana na chatu svašta pisali,a ja sam jedva to dočekala,jer te osobe imaju problem sa samima sobom I ne mogu podnijeti zavist.I sa druge strane sam prijavila neke neprimjerne izraze,i zanemarila te komentare,jer netko tko sam pada na te granice da izjavljuje govore mržnje I nema kontrole nad sobom,govori koliko je prizeman.Samo naprijed!Moj je savjet da u inat njima nastaviš kanal I još vise možeš to spomenuti,ali na neki način što ćeš ih povrijediti,i reći stav svoj o takvim komentarima,ali ne naravno na njihov način.Prijavi se na darivanje na mom blogu:

    ameliabelieveme.blogspot.com-INTERNACIONALNO DARIVANJE

    ReplyDelete
  6. Mislim da ne treba da izbrišeš YT kanal, jer si odlična Alex. <3 Čestitam za takmičenje. :-)

    ReplyDelete
  7. Moje misljenje o YT kanalu je da ako volis da snimas,ako te to cini srecnom i ako te ne sprecava da obavljas druge obaveze u zivotu,ne trebas ga obirasti.Losih komentara ce uvek biti,to i sama znas ali ne treba da te doticu ljudi koji pisu takve stvari.Trebas da se potrudis zbog osoba koje te podrzavaju u tome i koje veruju u tebe a njih je sigurno vise nego hejtera ( ako ih mogu tako nazvati ).Jako mi je drago zbog Famoze i Tesla Info Kupa...Takodje,volela bih da vidim neke nove rubrike na tvom blogu jer mislim da si sjajna blogerka!

    Novi post na mom blogu,poseti ako zelis --- > girlsstuffblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nema potrebe da izbrišeš Yt kanal jer je to tvoj hobi, kao i ovaj blog. Nisam ni ja redovna u pisanju postova, jer imam obaveza oko škole i apsolutno te razumez. To je samo hobi, i radiš ga u slobodno vreme :) Čestitam na prolasku na opštinsko takmičenje!

    Milica's diary

    ReplyDelete
  9. Razumem te Aki. Ja bih ti preporučila da ne brišeš videe jer ćeš kasnije zaželeti da to nisi uradila, verovatno... Čestitam zbog takmicenja! :*

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ne obraćaj pažnju na zle komentre. Ne trošti se na to, ne zaslužuju. x.

    Pogledaj moj blog:
    The Fashion Spell

    ReplyDelete
  11. Ti si meni jako zanimljiva na jutjubu i uzivam da te gledam,ne bih volela da izbrises jutjub kanal, ali ti odluci. Ako ipak nemas dovoljna vremena mislim da bi bilo bolje da se posvetis vise skoli.Inace bilo bi lepo da ubacis neke nove rubrike,cestitam ti za takmicenje i takodje za ovo sto je famoza objavila tvoj post na njihovom sajtu. ♥
    Miljana Easy Skillful

    ReplyDelete
  12. Post je odličan! Usput što se tiče yt kanala nemoj ga brisati.Odlična si i volim te gledati! ♥☺

    Posjetite moj blog,nova sam --> gabinesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/03/5-proizvoda-za-njegu-usana.html

    ReplyDelete
  14. U vezi YT kanala ti uradi ono za što misliš da je ispravno, bitno je da uživaš u tome bilo to snimanje videa, pisanje na blogu ili nešto drugo. Sretno ti danas na takmičenju! <3

    itsnina23.blogspot.com

    ReplyDelete