26.3.16

Nakit Grazia

Kao što sam obećala danas će biti novog posta,malo kasnije izlazi i novi video.Odlučila sam da neću da brišem YT kanal.Vaši prelepi komentari su me ohrabrili i odlučila sam da ću da nastavim da radim ono što volim.
Inače,danas ću Vam predstaviti nakit Grazia.Moja sestra od tetke se bavi izradom ovog nakita i zamolila me je da pokažem njen nakit Vama.Inače ona je sada u BG pa sam zato čekala paketić,ali živi u Nišu.Relativno skoro je počela da se bavi izradom nakita i pokazala mi je njene slike i poslala link od Instagrama...Poslala mi je tri narukvice i jednu ogrlicu.



Ovako izgleda ova prelepa ogrlica,u pitanju je ogrlica i privezak lisica na kojima piše "Freedom" na srpskom "Sloboda". Zaista sam oduševljena kako ova ogrlica izgleda i što je najbolje ona može da se nosi uz sve.Prelepe je srebrne boje i bukvalno može uz sve da se kombinuje.
Cena ove ogrlice je 300. dinara.Inače možda će uskoro biti outfit posta sa ovom ogrlicom.


Ovom narukvicom sam se oduševila,u pitanju su dva priveska u obliku malih kornjača.Ja imam malu vodenu kornjaču po imenu Krofnica i zaista mi je ovaj poklon jako značio.Oduševljena sam ovom narukvicom i sada moja mala kornjača može da bude svuda sa mnom.
Cena je 200. dinara.Inače moja kornjača je stara samo 3.meseca i još uvek je beba kornjača ♥♥





Ovo je kožna narukvica koja ide samo jednom oko ruke,može da se poruči i ako želite da oko ruke ide 2 ili 3 puta.Ovo je zaista prava koža i to mogu da potvrdim po mirisu.Može da se poruči i ženska i muška narukvica i ovo je odličan poklon za voljenu osobu.Iskreno,nisam ljubitelj kožnih aksesoara ali ovo mi se dopada.



Zadnja narukvica je ova narukvica sa tri priveska.Prvi je "Love",drugi mašnica,a treći drvo života.Cela narukvica je u ljubičastoj boji ali ima da se poruči i roze samo što ima drugačije priveske.
Zaista je lepa narukvica i može da se kombinuje i uz haljine,farmerice,suknje,šorceve.Prigodna je za svako godišnje doba.Cenu možete proveriti na Instagramu.

*O NAKITU GRAZIA*

Nakit Grazia je počeo sa izradom nakita u januaru ove godine.Devojka koja pravi nakit se zove Jelena .Ime nakita je nastalo po omiljenom časopisu vlasnice nakita po časopisu "Grazia" i po bezbroj omiljenih knjiga."Grazia" zapravo znači dama i zbog toga je prevod ovog naziva "Nakit za dame". 

Instagram-nakitgrazia
Site-u pripremi
Facebook-u pripremi

NOVI VIDEO





To bi bilo to što se tiče današnjeg posta,nadam se da Vam se dopao i post i video.Obavezno zapratite nakit Grazia na Instagramu i pogledajte šta ostalo imaju od nakita,Ljubim vas do sledećeg posta!

22 comments:

  1. Odlican post, slike, sve... ♥
    Presladak je nakit Alex. :)

    ReplyDelete
  2. Bas su lepe narukvice,ja jako volim te narukvice koje su rucno radjene. Video mi se bas dopada,slazem se da je blog izgubio svoj smisao,sada vecina otvara blog zbog saradnji i tako dalje.

    ReplyDelete
  3. Jako su lepe naruvice, baš mi se dopadaju. Posebno ova sa kornjačicama ☺♥

    Anja's diary

    ReplyDelete
  4. Divan je nakit, posebno ogrlica i narukvica sa kornjačicama. :)
    Video sam odgledala i u potpunosti se slažem, osim da se i blogeri mogu počastiti nekad nekom saradnjom, ali ne treba prihvatati sve i zatrpavati blog. Što se tebe tiče, ti si puna neke pozitivne energije i zaista te je prijatno gledati. :)

    Shine perfection <-- Novi post

    ReplyDelete
  5. Meni je preslatka zadnja narukvica! ♥
    Drago mi je da imaš još jednu uspesnu saradnju! Video je super. :)

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Narukvice su preslatke! Aposlutno mi se sve dopadaju. Čestitam ti na saradnji! Inače, sličice su predivne. ♥

    ReplyDelete
  7. Sve je predivno samo tako nastavi ! Mozes li molim te reklamirati moj blog ? http://usefultipsbydunja.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,uvodim da u svaki mesečni post favorita ću spomenuti neku novu blogerku :)

      Delete
  8. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Narukvice su savršene <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  9. Super post ♥
    Ako zelis da se medjusobno pratimo javi mi :)
    vannja9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Hello you have very nice blog. Can you follow each other? Please let me know. http://andreanalens.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. Odlican post! Ja obozavam takav stil narukvica,opsednuta sam njima! :)
    Svidja mi se tvoj blog i tvoj video,sve si lepo rekla :)
    Ako zelis pogledaj moj novi post:)
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Love all the jewelry! lovely blog!

    Please check my Blog!! :)

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    ReplyDelete