12.2.16

Knjige koje bih volela da pročitam


Zdravo,današnja tema posta jesu knjige.Dosta dugo planiram ovakav post i nikako da ga napišem.Da ne dužim nego da počnem ☺ 




Prva knjiga jeste Mizeri.Knjiga mi se jako dopada,prvo sam za nju čula kada ju je Tijana spomenula u videu,a onda sam je i sama videla na Sajmu knjiga.Radi se o medicinskoj sestri koja postaje opsednuta njenim pacijentom koji je doživeo saobraćajnu nesreću.Lomi mu koske...
Knjiga je zaista jeziva i želim jako da je pročitam.

Cena-1200. dinara
Pisac-Stephen King
Izdavačka kuća-Vulkan
Link do knjige-OVDE



Zatim još jedna knjiga koju je napisao Stephen King.Ovog puta je u pitanju knjiga "Keri".
Devojka po imenu Keri ima moć telekineze.Dečko po imenu Tomi Ros je poziva na matursko veče i za nju je to ostvarenje snova,ali te večeri se nešto desi što će promeniti njoj život.Obožavam knjige Stephena Kinga,nekako su mi baš uzbudljive i svaka stranica je sve zanimljivija i zanimljivija.Posle prijemnog koji sada već uveliko spremam obavezno je kupujem!

Cena-1000. dinara
Pisac-Stephen King
Izdavačka kuća-Vulkan
Link do knjige-OVDE



Sledeća knjiga je "Popularana" Maje Van Vagenen.Dosta pozitivnih komentara sam čula o ovoj knjizi i o tome kako treba da je pročitam jer je zaista poučna.Naravno,ja sam se naslušala priča i došla do zaključka da želim da je pročitam.Pitanje na koje vi morate da odgovorite nakon čitanja knjige jeste "Da li su biseri.šminka i lokne pomogle stidljivoj devojci da postane popularna?"
Jedva čekam da kupim ovu knjigu i da je pročitam.

Cena-700. dinara
Pisac-Maja Van Vagenen
Izdavačka kuća-Vulkan
Link do knjige-OVDE



Ovu knjigu mi je preporučila drugarica i dodala na to da je zaista lepa,čak i da je plakala dok ju je čitala.U pitanju je knjiga "Tajna devet soba" Džesi Berton.Radnja se dešava 1686. u Amsterdamu.Radi se o Neli koja treba da se useli u kuću u bogatom delu grada,od muža dobija repliku njihove kuće kako bi je sama opremila,a kasnije to uradila i sa celom kućom,pitanje je da li će ona spasiti svoju porodicu?

Cena-900. dinara
Pisac-Džesi Berton
Izdavačka kuća-Vulkan
Link do knjige-OVDE



Zadnja knjiga,koja po meni tehnički baš i nije knjiga je "Uništi dnevnik".Planetarno popularna knjiga  je ukrala srce svima širom Zemaljske kugle,pa je morala i meni.Morate da popunite knjigu na što kreativniji način.Svaka sledeća stranica nosi drugačiji zadatak.

Cena- 600. dinara
Pisac-Keri Smit
Izdavačka kuća-Vulkan
Link do knjige-OVDE



To bi bilo to što se tiče sledećeg posta,žao mi je što post izlazi ovako kasno i što je malo kratak,ali ne mogu da dočekam jutro da ga izbacim jer imam dodatnu iz biologije i kasnije idem negde.Čitamo se u sledećem postu.



*Kontaktiraj me*

E-mail-aleksandra.popovic1828@gmail.com
Instagram-alex__popovic
Snapchat-yeaalex12
Facebook-Beauty by Alex
YouTube-Aleksandra Popović

34 comments:

  1. Ja sam u tu u svako doba haha! :D
    Sada mi je jako dosadno i cekam na blogu da neko izbaci post, hvala ti sto si izbacila... Za sada su me najvise privukle '' unisti dnevnik '' i ''popularna ', nisu skupee a izgleda da su jako zanimljive. Prvo cu sigurno kupiti ovu ''unisti dnevnik'' jer ja volim da resavam tako neke zadatkee hahaha ♥ Odlican post, svidja mi se sto si pisala cenu i ostalo. I meni je trenutno na radnoj verziji ovakav post

    Novi post ---> Uradi sam/a: Topli napitak

    ReplyDelete
  2. Odličan post!❤
    milicaandandjela.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odličan post, jako mi se sviđa, obožavam da čitam postove o knjigama. :)
    Od ovih knjiga najviše bih volela da pročitam "Tajnu devet soba", ali i ostale izgledaju jako primamljivo i zanimljivo. :)

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Jojj, i ja bih volela da imam knjigu uništi dnevnik, nisam znala da je samo 600 dinara. Super post!

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
  5. ja zelim isto keri i unisti dnevnik :9 a us to i dnevnik ane frank i mi smo deca sa stanice zoo. I NARAVNO 8 DEO HARI POTERA KOJI IZLAZI 31. JULA OVE GOD HVALA BOGU AAAAAAAAAAA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nikada nisam procitala ni jednu knjigu o Hariju Poteru.Bitno je da sam gledala filmove 1000000 puta.

      Delete
  6. Uff,i ja sam cula da je Mizeri mnoho dobra. Volim Stivena Kinga i pre porucujem ti njegovu knjigu ,,To". Ali nemoj citati uvece pred spavanje. :D
    Poseti i uclani se ako zelis,takodje se mozes prijaviti za giveaway. ♡☆☆
    Teen Queen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvek citam pred spavanje jezive knjige,a posle ne mogu da spavam xD

      Delete
  7. Odličan post Alex. <3
    Uskoro bi trebalo da kupim Uništiti dnevnik, jer je jako zanimljiva. Takođe bih volela da kupim knjige Stivena Kinga, izgledaju baš dobro. :)

    ReplyDelete
  8. I ja sam skoro pisala post na ovu temu, tako da ima dosta ovih knjiga i na mojoj listi. :) Ono što trenutno najviše želim jeste Uništi Dnevnik. :) Sve u svemu, divan post! ♥

    Molim te, pogledaj moj blog i učlani se ako želiš ----> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super knjige. I ja bih volela da imam knjigu uništenu dnevnik, kažu da je predobra. <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Odličan post, izbor knjiga je super. Takođe preporučila bih ti da, ako več nisi pročitaš knjigu Krive su zvezde- Džon Grin. I ja bih želela da imam knjigu uništi dnevnik ♥♥♥

    Sličan post na mom blogu -------------- http://svetjednedevojcice.blogspot.rs/2016/02/filmovi-i-knjige-koje-zelim-da-procitam.html

    ReplyDelete
  11. Dvije knjige iz ovog posta mi izgledaju odlično a to su ' Popularna ' i ' Popuni dnevnik ', lijepo si napisala post i sviđa mi se izgled tvog bloga. :)
    pogledaj moj blog i učlani se / uzvratit ću http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/02/recenzija-planetspa-maslac-za-tijelo.html

    ReplyDelete
  12. Dobar izbor knjiga, ja sam takođe veliki ljubitelj, ali ja čitam ljubavne romane :) Verovatno ću neki od narednih postova posvetiti njima :) Od ovih koje si ti navela mi najviše privlači pažnju "Uništi dnevnik", jako je dobra za trenutke kad si nervozna, pa možeš iskaliti bes na njoj :D
    Poseti moj blog, nova sam, a i nadam se da ćeš uzvratiti praćenje :)

    ReplyDelete
  13. Zaista odličan izbor knjiga,takođe bih volela da pročitam sve ove knjige. "Uništi dnevnik" je već dugo na mojoj listi želja i nadam se da ću je uskoro i kupiti. <33

    Novi post ---> *OVDE* ! :)

    ReplyDelete
  14. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  15. Posljednje tri knjige i ja želim pročitati, čine se vrlo zanimljive.. Trenutno želim dovršiti sve dijelove Harry Pottera :) <3


    itsnina23.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja sam jedan veliki knjiski moljac,i obozavam knjige,tako da cu ih i ja procitati u skorijem periodu!
    Bas kazu da je "Unisti dnevnik" zanimljiva knjizica.

    http://pinkiscolorofmysoul.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  17. Odličan izbor! Ja bih htjela pročitati Zoellinu Online djevojku, a i ova Uništi dnevnik mi se čini jako zanimljiva. :)

    Annie's secret

    ReplyDelete
  18. Ja sam osoba koja guta knjige! Pročitala sam Mizeri i Keri, odlične knjige

    http://mirjanasite.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  19. Sve ove knjige se nalaze i na mojoj shopping listi. Ako budem kupovala neku knjigu od ovih u skorije vreme to bi bila definitivno "Uništi dnevnik". :* Odličan post Aleks! :)

    Novi OUTFIT post ---> *OVDE* ! :)

    ReplyDelete
  20. I like your blog do you want to follow each other? If yes let me know. http://andreanalens.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  21. Lets follow each other via gfc and facebook, comment under my post the follower number when done and i follow back.
    http://betrendylbeyourself.blogspot.de/

    ReplyDelete
  22. Loving your blog <3
    Would you like to follow each other on gfc & fb? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/BeautorgeousWorld/

    ReplyDelete