28.11.15

Predstavljam vam NYX kozmetiku


Dragi moji,verni čitaoci!Izvinjavam se svima što dugo nisam pisala i snimala videe,oprostite to je zbog obaveza u školi.Ali zato ću vam se ovim postom iskupiti.Imala sam veliku želju da dođem u kontakt sa kozmetikom NYX.Na moju veliku sreću i radost u mom Nišu postoje prodavnice koje prodaju ovu originalnu profesnionalnu šminku.Bila sam presrećna što mi je vlasnik prodavnica u Nišu,gospodin Marko lično dozvolio da se upoznam sa celokupnim asortimanom koji se nalazi u radnjama.Ja sam slikala ove proizvode u radnji u podzemnom prolazu.Kada sam ušla osećala sam se kao malo dete kada uđe u poslastičarnicu i od uzbuđenja ne zna koji bi kolač probalo.Moje oduševljenje videćete kroz sve ove fotografije kojih po prvi put ima skoro 100.Moram vam reći da sam sve ove proizvode i lično probala jer ima svih testera tako da svako može da pronađe ono što mu odgovara i da to isproba pre kupovine.Nama devojkama je i najvažnije da imamo kvalitetnu kozmetiku koja je proverena i dugotrajna.Moji favoriti su palete i tu se izdvaja Dream Chatcher,rumenila,sjajevi,korektori i neizbežni ruževi koji su prelepi.Oduševile su me i četke za šminkanje i planiram da kupim neke.Osim NYX-ovih proizvoda možete videti i Macadami-u(proizvode za negu kose),četke,farbe kao i setove za negu noktiju izuzetnog kvaliteta.Uživajte u ovim fotografijama i nadam se da ćete osetiti bar delić radosti koju sam ja danas osetila ispobavajući ovu kolekciju.Posle slikanja dobila sam malu NYX kesicu i nisam ni slutila da ću u njoj naći poklončiće.Dobila sam NYX-ov sjaj za usne u nijansi Sugar Pie koji vam preporučujem jer može da se nosi i u školu i kada izlazite,a pritom miriše na kajsiju *-* i pored toga nalepnice u obliku ćvetića.Još jednom zahvaljujem se divnom osoblju i vlasniku koji mi je omogućio da vam pokažem ovu prelepu šminku.Uživajte!

































































































To je to što se tiče današnjeg posta,sledeće subote novi video o tome šta sam kupila na sajmu knjiga i jedan zanimljiv post u petak ☺ Vidimo se!




Kontaktirajte me:

E-mail:aleksandra.popovic1828@gmail.com
Instagram:alex__popovic
Fejsbuk stranica bloga:Beauty by Alex

28 comments:

  1. Diiiiivne slike!*-* Baš mi je drago što si imala lepo iskustvo u ovoj prodavnici, pošto je u mom gradu mnogo drugačija situacija. :( Obožavam NYX mazalice za usta, odlične su.☺♥

    ReplyDelete
  2. Stvarno se cini kako si se super zabavila! Slike su preljepe, nikad nisam probala NYX kozmetiku. No bas bi bila sretna kada bih dobila priliku. Svaka cast, post je predivan ❤

    ReplyDelete
  3. Boze koliko slika.. :) Ja koristim NYX-ov karmin ljubacisati matt i stvarno je divan. Jedini koji ima bas tako lepu boju.. :) ogu da zamislim koliko ti je bilo lepo taj dan, jer je simnka jedna ogromna zenska ljubav..♥♥

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj.
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. I mom gradu postoji prodavnica sa NYX šminkom i već dugo planiram da odem, a ti si me ovim slikama potpuno ubedila da se isplati :). Slike su predivne, oduševljena sam! ♥

    ReplyDelete
  5. Ajme, koliko predivne kozmetike. Sigurno si uživala, ovo je raj. :)

    The Fashion Spell

    ReplyDelete
  6. Odradi recenziju nekog proizvoda.Ima da kuim onu paletu za koturisanje

    ReplyDelete
  7. Obožavam Nyxove proizvode, definitivno moj favorit! Drago mi je da si uživalaaaa. Imaju odlične mat ruževe, senke, ma sveee. Odlične slike i celokupan post! ♥☺


    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Odlican post, fotografije su predobre :)

    ReplyDelete
  9. Pun pogodak,obožavam postove s puno slika!

    http://littlefashionkingdom.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Koliko predivnih proizvoda, ovo je savršenstvo!!☺

    fandbportal.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Slike su stvarno predivne *-* ;333333333

    ReplyDelete
  12. Odlican post i slikee suu predivneee!!!!!!!!!!!!!!!!!


    novi post: www.alwaysbehappy11.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ajoj, blago tebi što si imala priliku da zaviriš na tako sjajno mesto! Slike su predivne i uživala sam gledajući ih <3

    Anja's diary

    ReplyDelete
  14. Wow koliko slika ;) Meni se njihova kozmetika ovako, prema recenzijama cini odlicna. ♥

    ReplyDelete