14.11.15

Blogger realnost (collab post sa Milicom) + novi video

Definitifno je ovo mesec saradnji i collab postova.Zdravo svima,početak posta je malo drugačiji i baš mi se dopada...Danas radim collab post sa Milicom sa bloga Style on first place.Pisaćemo vam nešto malo drugačije.To neće da bude ,,Moja omiljena šminka'', ..Fave movies'' već Blogger realnost i Instagram realnost.Instagram realnost pogledajte na Miličinom blogu.Let's get started.



Kada sam ja otvorila svoj blog,blogovi i nisu bili preterano popularni,bar ne kao sada.Danas svako ima svoj blog.Blogovi gube svoj smisao zbog saradnji,novca....



Saradnje,hm po meni možda one danas i kvare blogove.Devojke otvaraju blogove samo zbog saradnji i besplatne šminke i novca.Da li je to bitno?Kada kažem saradnja svi znamo da kada vam ljudi pošalju na primer karmin da ćete vi morati da ga recenzirate i lepo pohvalite.Ja sam po pitanju toga iskrena,uvek kažem svoje mišljenje i nikada nisam slagala moje čitaoce.Pa ja to možda radim,ali novi blogovi ne.Nemojte da mislite da ja sada napadam nekog,ja samo pričam svoje iskustvo u blogovanju.
Moja prva saradnja je bila kada sam ja prešla 100 čitalaca,i to je bila saradnja sa torbama.Kada sam sklopila moju prvu saradnju nisam bila uopšte iskusna,nisam znala da ja trebam da tražim stvari od te stranice već sam samo pominjala stranicu u postovima.Ona je došla moja druga saradnja sa Rosalom i tada sam počela da radim recenzije i ušla sam u štos.Neko će da pomisli ,,Ona ima preko 300 čitalaca i sad joj svi prihvataju saradnju''.Odgovor je ne.Puno sam ja poruka i mejlova poslala za saradnju i nisu svi prihvatili.Saradnje za blogove nisu bitne,ako baš želite da imate nekog saradnika sačekajte da pređete 100 članova i tek tad počnite da uspostavljate saradnje.



Zatim je vreme da pređemo na realnost izgleda bloga.Moj blog je bio jako jednostavan do nekih 50-60 čitalaca.Znate već naslov u levom uglu,pozadinu koju mi blogger ponudi kao i gadžeti.Vremenom sam pratila druge blogove i uvidela da je moj blog ružan po izgledu.Sada ću iskreno da kažem i providni deo naslova bloga sam videla kod Tijane Minić.Po meni njen blog je savršeno uređen i ima stila.Da se vratimo na temu.Kada sam videla blog ja sam rekla sebi ,,Hoću da uredim blog''.Svoj blog sam sređivala 2 dana.Da 2 dana.U ovoj celoj priči hoću da kažem da ako neko ima istu pozadinu bloga,ikonicu ili šta već to ne znači da neko nekog kopira.Možda se i meni svidela neka pozadina koju na primer ima Teodora i šta sad?Ja nju kopiram?Pa i ne baš.Viđam i blogove sa prenatrpanim gadžetima kao što su one ribice da ih hranite,svetski sat...Moje pitanje je šta će vam sve to?Nije da sada pričam u negativnom smisli ali su po meni svi ti gadžeti glupost.Ako želite da postanete dobar bloger,sklonite sve te ikonice i pustite blog da diše.




Sada prelazimo na slikanje i tekst.Najlakše je da prekopiram tekst iz Bravo magazina,uzmem slike i gotov posao.To je razmišljanje danas novih i neiskusnih blogera,ne pričam da ja imam iskustva ali zaboga kopiranje je kopiranje jer je taj tekst na magazinu već neko napisao.Pišite iz srca,čitajte knjige kako bi se vaš rečnik obogatio.Nemojte da pišete na blogu skraćenice tipa ,,nzm'' ,,mzd''.To pišite na Fejsbuku i na ostalim društvenim mrežama ali na blogu nikako.Ako želite da imate kvalitetan blog i kvalitetan tekst pišite iz srca i duše,baš kao što sam rekla malopre.Ja nemam profesionalnu kameru,imam kameru telefona od 13MP.Sa njom i slikam i snimam za blog i YouTube.Po meni mi za sada nije potrebna profesionalna oprema.Možete da uzmete telefon i od 5MP,kao svetlo iskoristite dan i sunce i tu nastaje magija.To je čar bloga,da se vi zabavljajte i stvarate da kažem umetnost.Znam da su Tumblr slike savršene i sve to,ali ne možete ih koristiti u svakom postu.Potrudite se da vaš blog bude popunjen vašim slikama i tekstovima,a ne kopiranim stvarima.



Pa to bi bilo za ovaj današnji post,danas treba da izađe i video ali se strpite malo ☺ 
Obavezno pogledajte i Miličin post- http://styleonfirstplace.blogspot.rs/
Vidimo se uskoro ☺


NOVI VIDEO:




Kontaktiraj me:

E-mail:aleksandra.popovic1828@gmail.com
Instagram:alex__popovic
Fejsbuk stranica bloga:Beauty by Alex

21 comments:

  1. Oduševljena sam postom, potpuno si u pravu za sve što si napisala. Drago mi je što smo odradile collab i nadam s eda ćemo uskoro napisati još neki zajednički post <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Milice,naravno da ce biti jos zajednickih postova <3

      Delete
  2. Jako lep i koristan post, pogotovo za pocetnike, i one koji tek ulaze u blogosferu. Ja licn idalje nisam sklopila ni jednu saradnju, i nekako i ne zelim. Dok volim ovo sto radim radicu ga samo tako. Pisacu iz duse, bez brige da li sam nekog pohvalila ili nisam. Ako budem zelela saradnje, bice ih.. :)

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj.☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Sve pohvale Aleks. Sa svakom riječju se upotpunosti slažem. Odličan post! ☺

    fandbportal.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Oba posta, i Micin i tvoj, su sjajni! ♥ Slažem se sa tobom - nekada je sve bilo drugačije, danas bilo ko može da piše blogove, i to uglavnom zbog zarade i saradnji. S godinama se sve menja, ali tačno se primećuje kada neko piše iz ljubavi, a kada iz koristi. :)

    Anja's diary

    ReplyDelete
  5. Aw,sviđa ti se moji blog *-*?Aw.
    Inače ja mrzim one blogerke što stalno skalapaju saradnje.Jedna blogerka,koja je meni ok,ipak malo preteruje s tim.Nakit damica,Nakit Jelenica,Nakit Nata,Nakit Cuca,Nakit Caca,Nakit Mira,Nakit Tanja....(lupam).I to me mnogo živcira.Bar da malo kontroliše to,kao Tea,nego još u blog listi želja napisala ,,Da imam 99 saradnji!,, . Oh my gosh..
    I da,meni su iskreno Dušanova pitanja bolesna.Ja da sam na tvom mestu ne bih odgovarala na njih(mog druga na jutjubu pitali šta voli da radi a on rekao da najviše voli da popije limeni sat).Mislim,koga bih nastavnika ubila?Bože,pa nisam ja ubica,ovog puta je malo preterao..Ali njegov blog je odličan nego sada....Pitanja su...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepo si rekla za nakit,videcu ako nastavi sa ovakvim pitanjima necu odgovarati :) <33

      Delete
  6. Svaka čast kako si sve realno napisala!Odličan post.♥


    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Predobar post! Jako si lepo sve napisala i u potpunosti se slažem sa svime. Jedva čekam da pročitam Miličin post ☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Odlican post! Realnost blogovanja danasnjice je teska,svi se trude samo da zarade nesto,a manje da prikazu bas ono sto vole :) Blog sam svoj otvorila sa ciljem da prikazem svoj stil,svoje shvatanje mode kao jedne vrste umjetnosti zapravo,kao nesto sto moze da te u potpunosti promjeni te smatram da sponzorisani postovi barem sto se mene tice dodju samo kao bonus na nesto o cemu vec volim da pisem i diskutujem :) Za jedan dobar blog takodje nije potrebna neka bas super kamera,kao sto eto ti na primjer koristis kameru telefona,mada sam ja imala vec polu profesionalnu kameru pa sam iskoristila tu pogodnost :) Iskreno najvise ne volim to sto danas svi smatraju da biti bloger je tako laka stvar,napises par recenica,objavis par slika i super,mozes dobiti svakakvih stvari,ma sto da ne hajde da svi budemo blogeri,a niko ne vidi(oni koji nisu blogeri) da za odrzavanje jednog bloga treba vremena,ljubavi prema tome sta radis kao i strpljenja jer pratioci kao i sva statistika koju trenutno imas nisu dosli preko noci(mada ako vec imas blog samo radi statistike bolje da ga nemas) :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  9. Odličan post,to stvarno i jeste realnost... :)

    Fashion Awake

    ReplyDelete
  10. Super post i video :-) :-*

    POGLEDAJTE MOJ BLOG :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.rs/2015/11/trust-me.html

    ReplyDelete
  11. Odlican post! Iskreno, ja jos nisam imala ni jednu saradnju, a i ne planiram skoro. NIje sad da se hvalim zbog toga, ali, ja blog pisem iz ljubavi prema tome... Kada predjem 100 clanova, sigurno cu nekoga pitati za saradnju, sto sa ne? Mislim, to je sada postala svakodnevnica! Takodje mnogo mi se dopada tvoj video, samo jedna mala preporuka, kada sjedis, sjedi tacno ispred kamere, a ne da ti je kamera ovako spustena, ako svatas <3

    Novi post na mom blogu, komaj ako zelis i pretplati se---uzvracam!
    www.alwaysbehappy11.blogspot.com

    ReplyDelete