7.11.15

Beauty october favorites(collab)+Nakit bubamara

Pa zdravo,danas radim collab sa Kaćom sa bloga Fashionholic Yeahh.Uskoro će biti i collab posta i sa Dušanom-ako smislimo šta ćemo da pišemo.Kao što možete videti u naslovu pokazaću vam moje beauty favorite što se tiče oktobra i nakit koji sam dobila od stranice na Instagramu-Nakit bubamara.



Beauty October favorites with Kaća

Kaća je moja omiljena blogerka što se tiče modnih i lifestyle blogova.Ima jako jako dobrih ideja,prelepo piše i slike joj ispadnu čarobno.Pa danas pravim collab sa njom,jako sam uzbuđena.Pa što se tiče šminke koju sam koristila u oktobru možete da vidite u narednim redovima ☺

 Moj prvi favorit što se tiče oktobra i šminke jeste Essencov gel za oblikovanje obrva.Imam jako čudne obrve i ujutru liče ni na šta.Ovaj gel mi je pomagao da liče na nešto.Kada bih ga stavila izgledalo bi kao da sam ih očupala,a nisam.Tako da sam jako zadovoljna ovim proizvodom,njegova cena je 250 dinara.
 Moj drugi favorit jeste Ruby Rose senka.U ovoj paleti ima 48 boja i sve su jako lepe.Moje tri omiljene sam izdvojila,bela mi je jako lepa jer može lepo da izgleda kada stavim malo nju i još neku boju i stavim ajlajner ili kreon.Crnu sam koristila tako što sam povlačila crtu na donjim trepavicama,a ovu tamnu ljubičastu kako bih dodala malo sjaja na oku nakon bele senke.Ne sećam se koliko sam  platila paletu ali sam ja jako zadovoljna.

 Moj četvrti favorit jeste Baby Lips Electro u nijansi Strike A Rose.Electro kolekcija je skoro stigla u Srbiju i moje mišljenje i nije baš najbolje.Ova boja je prelepa i stalno sam je mazala ali kada ga namažem on se posle 10 minuta skine jer je masan i meni to ne odgovara.Kada ga izmatiram sa puderim izgleda sjajno.Jedina zamerka mi je što je jako masan.S obzirom da sam opsednuta Maybellinom u poslednje vreme planiram neku veliku kupovinu njihovih olovaka to jest olovaka ruževa i ostalih potrepština.

 Zatim tu je Aurin korektor i pravila sam recenziju mojih utisaka o njemu,isto važi kao i sada.Tako da sada kliknite OVDE.
I moja zadnja dva favorita su od Essenca.Sjaj u nijansi Berry cupcake i senka u nijansi Disco Diva.Sjaj sam dobila za rođendan od moje drugarice Tijane i obožavam ga,dok sam senku dobila od moje drugarice Ane.Sjaj sam kombinovala uz neke outfite kada idem u školu ili idem negde sa drugaricama.Senka je jako lepe boje i ova prelepa ljubičasta je bila na oku vikendom stalno.


Nakit Bubamara
Ovo je što sam dobila od nakita bubamara.Lutala sam Instagramom pa sam naišla na ovu predivnu stranicu koja prodaje nakit.Ima puno lepog nakita i ja sam očarana.Dobila sam ovu preslatku pahuljicu i sladoled za jedan DIY.Paketić je bio toliko slatko zapakovan da sam ga 10 minuta otvarala,hehe. Stranicu vodi Katarina Milovanović,ko je prati na blogu zna da je ona modna blogerka i da ima jako stila.Kada sam saznala ko vodi ovu stranicu bila sam jako srećna jer je Katarina moja omiljena modna blogerka,a sada sam partner sa njenom stranicom ♥♥ Obavezno naručite nešto,a sada uživajte u slikama ☺







To je sve što se tiče današnjeg posta.Pogledajte i Kaćin post-http://fashionholicyeahh.blogspot.rs/
Ne zaboravite i da zapratite nakit bubamara i naručite nešto ako vam se dopada.Čujemo se uskoro


Kontaktiraj me:
E-mail:aleksandra.popovic1828@gmail.com
Instagram:alex__popovic
Fejsbuk stranica bloga:Beauty by Alex

18 comments:

  1. Odlicne stvarcice. Imam i ja ovaj baby lips electro stike a rose i predobar je. Njega najvise koristim.

    ReplyDelete
  2. Ja imam Oh orange! i savršen je, ako budeš bila u prilici obavezno ga probaj, ali isto imam problem sa brzim skidanjem. :/ Već sam videla ove slike on nakita bubamare na tvom Instagramu i super su. :D Jedva čekam collab sa Dušanom!

    bluebaby204.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Kvalitet slike je predobar Alex ! Verujem da nikada necu koristiti ove proizvode , ali super si ih opisala lol xD I liiiiiiike itz xD Au , a nas collab ? lol xDD

    ilordogaming.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Jaoo odličan post draga, super favoriti i slike. Drago mi je što smo uradile collab. Čula sam dosta pozitivnih komentara o Aurinom korektoru i definitvno ću ga kupiti. ☺♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Divan post draga :)
    Drago mi je da ti se svaki detalj dopao, sve si bas lepo uslikala ❤
    Ljubim te puno :-*

    http://katycolorfulfreak.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je jer ti se dopada,i ja tebe :-**

      Delete
  6. Super post! Imam isti Baby lips. Paleta je prelepa!!
    Super ti je blog, učlanila sam se ☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mnogo je divan sav nakit. Baby lips electro je savrsen. Odlican post kod obe. ♥

    ReplyDelete
  8. Ogrlica je prelepa,oduševljena sam! :)


    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Nakit je presladak, pahuljica je divnaa ♥ Paletica senki je takođe super, ima veliki izbor boja :)

    Anja's diary

    ReplyDelete