31.10.15

The Instagram tag

Zdravo dragi moji,znate razlog zašto nisam stigla da pišem post u ponedeljak.To je škola,pogodili ste,Kako ja sad ne bih ceo post samo pričala o školi trebalo bih da počnem sa Instagram tagom.Instagram je moja omiljena društvena mreža,a jako dugo nisam uradila nijedan tag.Tako da hajde da počnemo ☺



1.Kako se zoveš na Instagramu?

Na Instagramu se zovem alex__popovic.

2.Kada si napravila Instagram?

Stvarno se ne sećam kada sam ga napravila,ali mislim da je to bio maj prošle godine.

3.Prva slika na Instagramu


4.Koliko ti pratiš i koliko tebe prati ljudi?

Ja pratim 287 osoba,a mene prati 281 osobe.

5.Šta ti piše u opisu Instagrama?

Blogger and youtuber💻🎥 Snapchat-yeaalex12🎃

6.Kako izgleda tvoja profilna slika?


Ovo je slika sa časa fizičkog,hehe ♥

7.Koliko objavljuješ slika po danu,i koliko si već ubacila?

Slike ne objavljujem svakog dana već redovno,do sada sam ubacila 36 slika.

8.Slika koju si objavila,a najmanje ti se dopada

Takve slike sam ja obrisala,tako da ih nema na mom profilu ☺

9.Slika sa najviše lajkova

To je ova slika.

10.Zadnja osoba koja ti je lajkovala sliku

To je @thegrillzdotcom.

11.Četiri slavne osobe koje pratiš

To su:
  • Bethany Mota
  • Slaven Došlo
  • Scott Michael Foster
  • Sierra Furtado
12.Pokaži 3,6,9 i 18 sliku.


13.Zadnja postavljena slika


To je slika sa Teom i Majom sa TT u Nišu ☺☺♥

14.Koliko često otvaraš Instagram?

Nekoliko puta na dan ☺

15.Stavljaš li filtere na slike?

Uglavnom da ☺

16.Koliko mnogo stavljaš heštegove?

Pre sam ih stavljala,sada ne.

17.Imaš li puno selfija na profilu?

Da,previše ☺☺☺

18.Imaš li neke druge društvene mreže?

Da,imam Tviter i Fejsbuk.Možete naći linkove sa strane ♥

19.Koga ti taguješ?

Ja tagujem:
i

To bi bilo sve za današnji post,nadam se da vam se dopada ovaj tag i moji odgovori.Do sledećeg posta vaša



Kontaktiraj me:
E-mail:aleksandra.popovic1828@gmail.com
Instagram:alex__popovic
Fejsbuk stranica bloga:Beauty by Alex

19 comments:

  1. Svidja mi se tag, tvoji odgovori su kratki i jasni sto mi se jako svidja :)

    ReplyDelete
  2. Super tag, razmišljala sam da ga i ja odradim. :) Pratim te na insta i sviđaju mi se tvoje slike. :)

    ReplyDelete
  3. Super tag, gledala sam puno youtuberica koje s pravile ovaj tag, cini se jako zanimljivo, i ja cu se uskoro okusati u njemu :D
    http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  4. Super je TAG i super su sličice :) I ja sam nominovana još pre na nekom od blogova, ali nikako da ga odradim :) <3

    Anja's diary

    ReplyDelete
  5. Odličan TAG, slike mi se baš sviđaju, zapratiću te. :) <3


    smoothieglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. amazing post!
    follow on GFC? and instagram? my instagram is @caroaguirrer
    www.therunwhy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odličan tag a o sličicama da ne pričam. Tag ko' tag mi je zanimljiv i vjerovatno bi ga odradila da imam svoj blog. :-)

    ReplyDelete
  8. hello dear , your blog is really nice and your posts are very interesting . would you like to follow each other ? follow me and I will follow immediately .
    see you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    ReplyDelete