19.10.15

Aura Correct Me korektor-recenzija


Zdravo svima,uvodna slika za post je baš čudna.Možda zato što stoji uspravno,hehe.Pa nisam vas izneverila i rekla ,,U ponedeljak post'' i ne objavim ga.Današnja tema posta jeste recenzija Aurinog korektora.Korektor koristim jako dugo i pomislila sam što da ne uradim i recenziju,a i ne pamtim kada sam zadnji put pisala recenziju.Baš čudno.Let's get started.


Jako dugo sam tražila dobar korektor,onaj koji pokriva podočnjake od učenja,bubuljice i crvenila na licu.Činilo mi se da takav korektor neću pronaći.Probala sam i Flormarov i Avonov korektor ali nisu mi odgovarali.Uvek mi nije ili odgovarala boja ili mi se video korektor i to mi prosto se nije dopadalo.Kada bih stavila korektor i video bi mi se neko bi mi rekao skini pastu sa lica i ja naravno kažem to nije pasta to je korektor :(.Nakon toga sam krenula da potražim savršen korektor koji će meni pristajati i našla sam ga.

 Za ovaj korektor sam saznala preko YoutTube kanala Marija Žeželj.Mislim da je svi znate.Gledala sam njen video ,,Svakodnevna makeup rutina''i videla ovaj korektor.Pomislila sam ,Hm izgleda jako dobro nema belih tragova,lepo upija.''Malo sam istraživala po internetu i saznala da je u stvari jako dobar. Sutradan sam otišla do Lilija i kupila ga.Platila sam ga 420.dinara.Možda jeste malo skuplje ali verujte mi vredi svaku paru koju ste dali.Ja sam uzela nijansu 302 Pastel Beige.

 S obzirom da sam imala bubuljicu na licu odlučila sam da probam korektor i vidim da li će je sakriti,zajedno sa podočnjacima i crvenilom na licu.Korektor je sjajan,ne ostavlja bele tragove kao neki,ne razmazuje se.Odlično sakriva neželjene stvari na licu.Od svih korektora koje sam ja probala ovaj je najbolji i preporučujem ga svima od srca,pogotovo tinejdžerima.


Cena:420.dinara
Mesto kupovine:Lily
Ocena od 1 do 10-10


Iako je recenzija malo kraća detaljna je i opisala sam svoje iskustvo sam korektorom.Sada moram da idem da učim nažalost pa se mi vidimo u subotu sa možda novim videom i postom.Ljubim vas sve :* 




Kontakiraj me:
E-mail:aleksandra.popovic1828@gmail.com
Instagram:alex__popovic
Fejsbuk stranica bloga:Beauty by Alex

20 comments:

  1. Do sada sam koristila samo korektore u stiku, razmišljala sam da probam i neki tečan i verovatno ću kupiti ovaj. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada recenzija ♥♥

      Delete
  2. Hahahaha podočnjaci od učenja ahahaha xD Mislim da su više podočnjaci od telefona xD Sve u svemu , odličan post <3

    ilordogaming.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dobra recenzija, na mojoj sopping listi jee :)

    ReplyDelete
  4. Odlicne slike. Deluje mi dobro ovaj korektor, kada imam priliku sigurno cu ga isprobati
    Novi post je na blogu:Diy ideas | Collab post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicna recenzija,sigurno cu probati korektor : D

      oneloveonestyle.blogspot.com

      Delete
  5. Šteta što mi u Bosni nemamo Auru, korektor izgleda fenomenalno i čula sam tako dobrih stvari o njemu.
    Za cure iz Bosne, idealna zamjena je Catrice tekuća kamuflaža, ako nekoga zanima eto, inače super post.☺

    ReplyDelete
  6. Uzvracam follow:

    www.ertancic.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odlican post. Koristim ovaj korektor vec oko mesec dana, takodje sam ga kupila u Liliju (odnosno mama mi ga je donela). Slazem se da je mnogo dobar i da predivno pokriva. ♥

    ReplyDelete
  8. Odličan post. Ja već duže vreme tražim neki dobar korektor, pogledaću ovaj sigurno. Nominovala sam te za Black Wolf Blogger Award.

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Odlican post, nikada nisam probala nista od aure, nadam se da uskoro hocu. Pratim te ako zelis uzvrati tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete