28.9.15

Moja jutarnja rutina

Zdravo svima,izvinjavam se što kasnim sa postom.Današnja tema posta je moja jutarnja rutina u saradnji sa Anjom Minić sa bloga Anja's diary.Njen post možete pogledati OVDE



Pa prvo što uradim kada otvorim oči jeste da uzmem svoj telefon,uključim internet konekciju i uđem na Instagram.Provodim oko 10-15 minuta na njemu i onda ostavljam telefon kako bih nastavila svoju jutarnju rutinu.


U trenutku kada ostavljam telefon na stočić dolazi mi poruka sa WhatsApp-a od moje drugarice Ane i onda ja opet sednem da ćaskam sa njom.


Posle dopisivanja odlazim u kupatilo i čistim lice svojom Mixa micelarnom vodom i perem ga Biotenovim gelom.To radim svakog jutra i lice mi je jako mekano.Posle toga perem zube naravno.


Zatim oblačim outfit koji sam spremila noć pre.Najčešće su to farmerice i neka tunika ili majica.


 Zatim stavljam vrlo malo šminke na lice kako bih sakrila bubuljice i stavljam Nivein dezodorans.
Ne volim da se šminkam mnogo za školu.

 Zatim spremam sebi kafu jer ja ne doručkujem ujutru,navikla sam se da ne jedem i ne mogu da se odviknem.Danas sam spremila običnu Nescafe kafu.

I posle obuvam patike i oblačim jaknu ili džemper i uzimam ranac i idem u školu.


Pitanje-Koja je vaša jutarnja rutina?


Do sledećeg posta dragi moji vaša

34 comments:

  1. inace orva sammmmm.Moja jutarnja rutine je lezanje u krevetu i dvocasovno dopisivanje sa tobom,uglavnom pocnemo sa skolom ,a zavrsimo sa mentalnom bolnicom......Super post.Inace Ana je za divno cudoo....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pravopis mi je za 10,sve sam pogresila......;-(

      Delete
    2. Nije bitno za pravopis moguće da i dalje spavaš xD Hvala ♥

      Delete
  2. Sjajan post i slike! Imamo sličnu rutinu. ♥

    GIVEAWAY --> http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  3. Odlican post, moja rutina je dosta slicna. :)

    ReplyDelete
  4. Divan post i slike <3!Imamo slicnu rutinuu!

    Na mom blogu je giveaway------------->perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Super post :)
    Pogledaj novi post na mom blogu i uclani se ako zelis:
    http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/2015/09/jp-friendship-bracelets.html

    ReplyDelete
  6. Simpatičan post, mada bi mi bilo više simpatično da ima maaalo više teksta. ;)

    bluebaby204.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista ne mogu u potpunosti da objasnjavam,najbolje je putem videa :)

      Delete
    2. Zaista ne mogu u potpunosti da objasnjavam,najbolje je putem videa :)

      Delete
  7. Prelepe su slike i post. Koristim isti Nivein dezodorans. ♥

    ReplyDelete
  8. Divna rutina, i ja imam naviku dok sam jos u krevetu da se dopisujem :D <3

    ReplyDelete
  9. Pa naše rutine su u potpunosti iste, osim što lice čistim drugim tonikom i slažem drugačije outfite. Izvrstan post, zaista ;)

    New post: http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Slike su prelepe ( I prelepog kvaliteta , moram da primetim ♥ )
    Imamo vrlo sličnu jutarnju rutinu ☺

    Jana P. Diary

    ReplyDelete
  11. I ja imam sličnu rutinu :) Samo ja doručkujem :D I ne pijem uvek kafu :)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh kad bih i ja mogla da jedem unutru :D <3

      Delete
  12. Odlican post<3
    Soljica za kafu ti je prelpa*-*
    Rutine su nam slicne:-)
    beyourself2003.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Super post!
    Jutarnja rutina nam je slicna.
    joxykutak.blogspot.com

    myworld2121.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Divan post! Rutina nam je jako slična, mada mislim da je tako kod većine. Šoljica je preslatka. ♥

    Pogledaj moj blog -------> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Nove smo! Možeš pogledati naš?♥
    Puno bi mi značilo da se učlaniš kod mene :) uzvraćam svima.
    Jako dobar post sviđa mi se!♥

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2015/09/kombinacije-za-skolu.html

    ReplyDelete
  16. Rutina nam je dosta slična. Fotografije mi se mnogo dopadaju i post je zaista divno osmišljen i napisan. Baš mi je drago da si uradila collab i sa Anjom Minić. ♥

    GIVEAWAY ----> OVDE !♥

    ReplyDelete
  17. Solja mi zapala za oko. Super je

    http://dacakockica.blogspot.rs

    ReplyDelete