6.9.15

GIVEAWAY

Zdravo dragi moji,danas sam odlučila da bude dan za giveaway.Mnogo vam hvala na 300.čitalaca.Najbolji ste,hvala vam još jednom.Da počnem sa nagradama.



 Želela sam da ovaj giveaway bude BFF baš kao i prošli.Vi osvajate belo-zlatnu narukvicu sa stranice Princess of Handmade.Ja sam zadržala mint narukvicu.Belo-zlatna narukvica je preslatka i jedva čekam da je pošaljem pobedniku.
Sada dolazi slađi deo.Osvajate roze macaroon sa stranice Ručno rađeni nakit-Litlle Dreamer.Ja zadržavam krofnicu i možemo biti kolačić BFF.Ove ogrlice stvarno liče na kolačiće i meni su preslatke.Ako ne osvojite giveaway možete samo da odete na Janinu fejsbuk stranicu i naručite :D To isto važi i za narukvice.


Ovo je nešto što će vam trebati u školi posle časa fizičkog.Ja nisam probala ovaj dezodorans ali je miris fantastičan.Toliko mogu da kažem.Brenda je Nivea a svi znamo koliko je Nivea kvalitetna.


 Ove nalepnice za nokte su ovde slučajno.Kada sam ih videla pomislila sam baš će biti slatke za giveaway.
Nalepnice možete da iskombinujete i uz lak za nokte.Vi dobijate ovaj levo,a moj je ovaj desno.Pobednica prošlog giveawaya to jest laka je očarana ovim lakom i rekla mi je da kupim još jedan i stavim ga u novi giveaway i da će se i pobedniku dopasti.

Samo što ću vam reći da ovde ima nečega.To će pobednik samo znati.Hehe :D #secretcanyoukeepit




PRAVILA
1)Učlanite sa na moj blog
2)Prijavite se na moj YouTube kanal-LINK
3)Lajkovati Ručno rađeni nakit-Litlle Dreamer starnicu.Nije potrebno ali onaj ko lajkuje ima više šanse da osvoji nagrade
4)Lajkovati stranicu Princess of Handmade.Nije potrebno,ali onaj koji lajkuje ima veće šanse da osvoji giveaway.
5)Ostaviti ime Facebooka u komentare
6)Mejl adresu


Ovaj giveaway važi samo za Srbiju :( 

Giveaway traje od 6.9-18.9

Srećno svima!





50 comments:

  1. Pokloni su divni. :D

    fb: Анастасија Алексић

    anastasija.aleksic8@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Super darivanje. Alex čestitam na 300 pratilaca! ♥
    fb : Katarina Šošević
    mail : fashionholicyeahh@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Odavno sam sve uradila. Inace nemam fejs :(
    Sastav24@gmail.com ☺ nagrade su fantasticneee.

    ReplyDelete
  4. Bas su slatki pokloncici.

    fb. Aleksandra Rakic

    rakicaca020@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Pokloni su prelepi sve sam odradila :
    Jelena Nikolic
    henonhoso23452@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Ja sam zaljubljena .Predivni poklončići! ♥
    Elena Jović
    elenajovic2004@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Pokloničići su preslatki,sve sam lajkovala još bog zna kada XD
    Milica Majkić
    milcamajkiclicka1@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Pokloncici cu sjajnii <3 A ona krofna je sooo kjut
    Pratim te na jutubu od kako si ga otvorila i na blogu te vec pratim a svakako cu lajkovati ove dve stranice jer imaju predivne stvarcice
    Miljana Dimitrijevic
    isidoradimitrijevic77@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Super pokloni i čestitam na 300 čitalaca! :)
    Sve sam odradila. x
    FB: facebook.com/shantyjass7
    Email: jassshanty@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Dopadaju mi se pokloni i čestitam na 300 čitalaca.
    Facebook ime: Мала Бранкица
    e-mail: brankicar123@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Pokloni su preslatki!!!
    Facebook;Jovana Vukicevic
    E-mail:vukicevicjovana6@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Допадају ми се поклони.


    Фејсбук-Вера Ракић
    Е-маил-verarakicccc@gmail.com

    Све сам урадила,имам једно питање.Могу ли да када се заврши ово поклањање да угасим Фејсбук јер сам га направила само због овога.Не волим Фејсбук.Могу ли?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti si broj 11.Naravno da možes :)

      Delete
    2. Хвала ти,баш си брзо одговорила.Чини ми се да си јако добра особа.

      Delete
  13. Facebook-Sanja Stepanovic
    E-mail:bezelitenemazivota@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Nisam iz Srbije nazalost, a pokloncici su zaista super. ☺

    ReplyDelete
  15. Facebook: Teodora Mladenovic
    email: teofil.1997@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Fb: Danijela Nikolic
    email: dakitasa@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Alex, oduševljena sam svim nagradicama, mnogo su slatke i birane sa pažnjom :) ♥
    Fejsbuk: Ања Ми
    E-mail: anjasaveti@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Divne su nagrade ♥
    Fejs: Sels Selenator
    Mail: linkolnrusijaruzandzemper@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Odusevljena sam nagradama nemam fejs e-mail:anabundalo3@gmail.com sve sam uradila super ti je kanal i cestitam na 300 pratilaca zasluzila si<333

    ReplyDelete
  20. Pokloncici su predivni. Sve sam uradila :)

    Facebook : Jovana Filipovic
    Mail: jovanica58@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Preslatko je sve, uradila sam sve. ♥

    FB: Nikolina Vidic
    mail: ninavidic17@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Nice gifts. dear! Wish all good luck)

    Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)

    http://www.blueberriesblog.com/

    ReplyDelete
  23. Odlican post! :)
    http://ivanalifestyle.blogspot.ba/#_=_
    uclani se na moj blog ako zelis, ja na tvoj vec jesam. :)))

    ReplyDelete
  24. Pokloni su prelepi❤ Ne brini,uvek ja čitam tvoj blog ali ne stižem da komentarišem.
    One stranice ću lajkovati posle.
    Fejsbuk: Anna Devonne (taj mi je za stranice i tako to sve)
    Mail: tinalalic7@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Pokloni su predivniii a krofnice sooo swet hihihi ☺
    Tvoj blog je naj blog od svih koje citam :) moj fb: Violet Harmon
    moja email adresa:alisculen037@gmail.com

    ReplyDelete