20.9.15

Fall makeup routine

Zdravo svima,pa kako vam ide nova školska godina?Meni i ne baš sjajno moguće zato što su već počeli da nas napadaju testovima,odgovaranjima...Za današnji post sam odlučila da bude fall makeup routine to jest svakodnevna šminka za jesen.Da počnemo.


Prvo što koristim jeste Aurin korektor u nijansi 302 Pastel Beige i stavljam ga ispod očiju,između obrva i na crvenila na licu.Korektor jako dobro pokriva i ja sam oduševljena njim.Možete ga kupiti u Liliju za 430.dinara.



 Kako mi se korektor ne bi obrisao stavljam malo pudera.Koristim Golden Rose u nijansi 07.Možda ga promenim ali tek kada ovaj potrošim.Kao što sam rekla puder stavljam ispod očiju,između obrva i na crvenila i bubuljice na licu.Puder košta 295.dinara.

Na red dolazi maskara.Koristim Rimelovu-Extra Super Lash Waterproof maskaru i stavljam je u 2 sloja na trepavice.S obzirom da su moje trepavice jako dugačke retko kada ih uvijam,ako ih uvijem za školu izgledaće kao da imam veštačke.Cena maskare je oko 450.dinara. 
Sledeće što koristim jeste Essence-Lash&Brow gel za obrve.Malo stavim na obrve kako bi ih oblikovala jer su moje obrve jako guste i kada ih ne oblikujem izgledaju jako čudno.Ovaj gel možete da kupite u Liliju za 250.dinara.

 I zadnja stvarčica što se tiče moje makeup routine jeste neki balzam ili labelo.Danas sam uzela ovaj Rosal LipBalm u nijansi Morning Rose i stavljam ga na usne.Jako je mat što mi se i sviđa.Nije nešto pre napadan već je jako dobar za školu.Tačnu cenu njega ne znam :) 



Proizvodi:

-AURA Correct Me-concealer-302 Pastel Beige
-Golden Rose Silky Touch powder-07
-Rimmel-Extra Super Lash Waterproof mascara.
-Essence-Lash&Brow
-Rosal LipBalm-Moring Rose



To je moja makeup rutina za jesen,jako je jednostavno i stvarno izgleda prirodno.Pošto je počela školska godina odlučila sam da organizujem vreme za postove i videe.Postovi idu svakog petka,a videi 1-2 puta mesečno.



Pitanje:Koja je vaša makeup rutina?




21 comments:

  1. Odlican post, koristila sam maskaru i predobra je. :)

    ReplyDelete
  2. Super rutina! :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja uopšte ne volim da se šminkam, mislim da nije primereno mojim godinama. Namažem Nivea kremu na lice zbog hidratacije i stavim neko labelo.
    Koji Rosal balzam najviše voliš, planiram da kupim neki.

    I da, izbacila sam uvodni post, pa pogledaj ako želiš. ;)
    bluebaby204.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moji omiljeni su Morning Rose i Coral Candy :)

      Delete
  4. Imaš dobru rutinu šminkanja, sviđa mi se što se ne šminkaš previše, već onako, primereno tvojim godinama. Planirala sam da kupim ovaj aurin korektor jer čujem da je baš hvaljen. :)

    Poseti i moj blog i ako ti se dopadne, postani njegov čitalac: smoothieglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Super! :)
    Pogledaj novi post na mom blogu i uclani se ako zelis:
    http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Sviđa mi se post baš! Ja se ne šminkam, osmi sam razred i mislim da mi šminka još nije potrebna. ☺♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Kaća,stvarno ni ja ne bih koristila puder i korektor ali bubuljice su problem :(

      Delete
  7. Super su stvarčice ♥ Ja se u svako doba godine isto šminkam, ne menjam preterano svoju makeup rutinu, ako se to uopšte tako može i nazvati. Prosto se nikada, pa ni sada, nisam mnogo šminkala :) ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Super post. Ja nemam bubuljice, niti crvenilo, zadovoljna sam svojim licem pa mi puder i korektor nisu potrebni. Stavljam samo labelo, maskaru i ponekad mada retko pocrtim obrve da izgledaju malo lepse. Imam 13 godia i mislim da mi nije potrebno mnogo sminke. ♥ ☺

    ReplyDelete
  9. Super post i lepe stvaricice <3
    AKo mozes pogledaj moj novi post :)
    llis9.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Golden Rose kamenim puderom sam veoma zadovoljna, koristim ga vec godinama :)
    Odlican post <3

    http://jfashionlover.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. Definitivno moram što pre da kupim taj Aura korektor, čula sam toliko dobrih stvari za njega da je više greota ne kupiti ga, haha :D
    Kad potrošiš ovaj GR puder, probaj Rimmel Stay matte. Odličan je :)
    I da, sviđa mi se što si pisala koliko šta košta, pa da ako neko želi da kupi neki proizvod odavde može odmah da zna koja mu je cena :)

    Girly world

    ReplyDelete