29.8.15

School Haul+mali sneak peak giveawaya

Hej svimaa,nisam se dugo dugo javljala i mnogo mi je žao zbog toga.Ali to će se popraviti od septembra videćete.U današnjem postu ću vam pokazati stvarčice koje sam kupila za školu.Sve sam kupila u METRO-U.Da počnemo ☺




SVESKE
Kupila sam 4.u linijama sa spiralom.Ove sveske su za srpski jer se meni svake godine ona ukoričana raspadne.Sada neće a i sveske su mi preslatke ☺

Ove sveske su za matematiku.Prva sa štiklom je savršena.Baš opisuje mene i moj blog.Druga je crna sa zlatnom ružom,a treća je sa sladoledima.Savršene su.


 Ono što sam morala da kupim jesu markeri za podvlačenje bitnih stvari.Pomažu mi jako u istoriji i geografiji.




 Nemam šta da kažem osim da očekujte jedan post organizacije uskoro i da sam se ja zaljubila u boje ovih blokčića.


 Lepak,gumice,korektor za greške,rezač.Jednom rečju dosadno ☺☺☺



 Morala sam da kupim spajalice kako bih obeležavala stranice iz istorije kada učim za prijemni.Još da kažem da imam da učim istoriju za 5,6,7 i 8 razred.


 Ovo je odlično za celu školsku godinu.Jako mi se sviđa i koristiće mi ☺Ima 20 crnih i plavih olovaka,8 crvenih i 2 zelene hemijske olovke.


 Tehničke olovke,meni su one bolje od grafitnih olovaka.Obično mi se grafitne razmažu u svesci i nastane haos,
 Lenjiri za matematiku.Nemam baš puno da pričam o lenjirima ☺☺☺

Što se tiče ovih flomastera mnogo sam se iznervirala.Na ceni je pisalo 150.dinara i ja normalno uzmem.I tek na kasi vidim flomasteri 320.dinara.Počela sam da besnim jer su napisali jednu cenu a naplatili drugu.Užas.Inače flomasteri su dobri,samo mislim da ne vrede 320.dinara.

I zadnja stvarčica jesu bojice za 3 i više godina,hahahah.Kada sam videla kod kuće počela sam da se smejem jer sam kupila bojice za predškolsko.Ali nema veze dobre su bojice jer su mat i odlično boje.Platila sam ih 142.dinara.



Sada sledi mali sneak peak giveawaya.Da napomenem u giveawayu ću darivati 4-5 nagrada.Sve su sjajne.Što se tiče skajpa opet mi nije radio tako da na dan giveawaya ču biti na skajp ceo dan ☺☺


PITANJE ZA NAJBOLJI KOMENTAR JE-Da li jedva čekate da se ponovo vratite u školske klupe?


To je sve za ovaj post,ja sada moram da idem.A mi se vidimo već sutra.Ljubim vas




42 comments:

  1. Sve stvari su lepe.Iskreno ja nemam pojma kako ću sa prijemnim geografiju ne znam istoriju 5,6 nemam pojma .Matematiku samo iz sedmog što sam išla privatno znam ostalo manje.Srpski iz 5.ne znam.I šta mi preostaje da se ubijem.Ne radujem se puno školi jer će biti prvog dana:,,I jel vam bilo dovoljno 3 meseca raspusta?" Pčeće prepričavanje svega štose desilo kako su se proveli na moru,samo ja sedela kućipred kompjuterom.Pa vam dođu nastavnici i počnu da predaju više one lekcije koje su nam nebitne u životu,nego ono što moramo da znamo.Pa još i đaci krenu da vas izluđuju,a početna na fb-u mi bude puna statusa:,,Kako ja posle 3 meseca tastature da se naviknem na olovku"Iskreno jedino se radujem školi što ću imati neke obaveze,ali će i sa tim preterati. na kraju sam zaključak:Mrzim školu i sve u njoj. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahha kako sam se lepo nasmejala.Za sve su u pravu :D

      Delete
  2. Super post,sve stvarcice su prepreslatke <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Preslatke sveske! Ova sa stiklom je predivna!
    dreamer-ana.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sveske su prelepe. Posebno mi se dopadaju sa spiralom. Sve ostalo je uobicajeno. :):) I ja sam pre mozda 1 h objavila takav post. :)

    ReplyDelete
  5. Post mi se mnogo svidja!!! Wow, ti si se bas nakupovala, hahaha. Samo da ti kazem, posto sam ja prijemni vec imala, da se ne opterecujes time toliko. Nije to nista strasno! Drugo, ne moras da ucis svaki predmet ponaosob od 5. do 8. razreda. Dobices neke zbirke zadataka, pa iz njih vezbaj zadatke, nema potrebe da ucis sve od 5. do 8. opet. Dovoljno ce ti biti ono sto cete se podsetiti na casu, posto ces imati pripreme. Tu cete ici sve od 5. do 8. Mada je meni na ispitu bilo mozda samo jedno pitanje iz 5. Tako da 5. i nece bas biti. Srecno u novoj godini i na ispitu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je lakse,hvala sto si mi rekla :D <3

      Delete
  6. Ja sve isto kupila Metrou,ali bas se potrefilo da ni jednu stvar nemamo istu! Sem lepka ;)

    ReplyDelete
  7. Super post, stvarčice su divne ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ - giveaway u toku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan Haul.Jako mi se dopadaju sveske i mislim da cu ove godine da krenem u šoping u Roda centru sa 9.000 dinara i da kupim sveee vrste samolepljivih papirića, notesa i tih čuda. :) Koliko je koštalo ovo pakovanje hemijskih? Baš me zanima, jer meni treba tako nešto, jer ih non-stop gubim, haha.Ja iskreno jedva čekam da krenem u školu zbog društva. Jadna ti zbog prijemnog i to iz istorije.Mislim da neće da budu mnogo pitanja iz 5. razreda, ali za svaki slučaj nauci. Srećno u novoj školskoj godini.Ovaj post je presavrsen i već znam sta je to za giveaway.Macaroon ogrlica koju je Jana napravila. :) Volim te. <3

      Delete
    2. Volim i ja tebe i hvala puno :D <3

      Delete
  8. Jaoooj, znam šta poklanjaš ☺ Onu macaroon ogrlicu, istu kao što sam poklanjala za novogodišnji giveaway, samo roze ☺ E, taman sam svoju izgubila, za ovo se prijavljujem ☺

    ReplyDelete
  9. Sjajan post! Ja bez markera ove godine u školu ne krećem, jer smatram da baš dosta pomažu. Odlične su stvarčice. A što se tiče prijemnog, budi bez brige, samo malo vežbe i sve će biti super, ja sam bila vukovac i iskreno nisam se baš trudila oko vežbanja za prijemni ali kad se svi poeni na kraju saberu imala sam 93,75 poena. I ja sam prezadovoljna tim rezultatom. Tako da, bez cimanja. :)

    Novi post je na blogu --> shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Great blog post , as usual my Dear ! :)

    PS: Please help me with collaboration and clickHere <3

    ReplyDelete
  11. Super stvarčice si kupila. Lepo ih iskoristi! Inače, Maped flomasteri realno (po meni) vrede 300+ dinara. ☺♥

    ReplyDelete
  12. Super si stvarčice kupila, jako mi se dopadaju sveske sa spiralom i apsolutno će ti dugo trajati u smislu da se ne pokidaju ili tako nešto :) Meni se baš i ne ide u školu. Bila sam juče na upisu, sve sam ih videla, a pošto uopšte nisam preterano vezano za 90% drugara iz odeljenja, apsolutno bih više volela da smo još malo na raspustu. :D ♥

    ReplyDelete
  13. Stvari su divne. ☺ Maped je definitivno najbolji proizvođač školskog pribora.. ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,ne znam jer je ovo prva stvar koju sam kupila od Mapeda:)

      Delete
  14. Strava :-) Sve je precool <3
    Ja se radujem jer krecem u srednju <3
    Ali cu zazaliti vec posle 3 dana verujem ahhah

    jananikolic.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,srecan polazak u srednju :D <3

      Delete
  15. AAA I am in love with this post! this is super helpful thanks for sharing this is super fun to read:) Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you,i don't want to follow each other :)

      Delete
  16. odličan post,ja jako volim gledati šta drugi kupe iako ne volim baš svoje pokazivati,ne znam zašto nije zbog nekog određenog razloga nego ne volim to ,haha xd vezano ovo za srpski jezik isto je i sa mnom za bosanski,ja uvijek moram da lijepim i to je problem,sada si mi dala ideju da bih i ja mogla da kupim jednu ovavku i budem mirna cijelu godinu. haha xd ovako ,ja ne znam tačno vezano za giveaway,inače trudim se da shvatim ,ali ovo nisam baš shvatila,ne zamjeri mi ,ali ovo je kao mali uvod u to ? nisam baš upućena u neke engleske nazive ,npr. za DIY mi je trebala cijela godina da shvatim šta to znači,haha xd jer su svi stavljali skraćenice i cijelo vrijeme sam se pitala šta je to dovraga,hahaxd ovako vezano da li čekam jedva školu: Ne ,ne čekam je. Jesam pozitivna ali oko škole uvijek budem negativna.Ja stvarno volim novo znanje i sve to,ali mi je muka jer ću morati u isti razred sa osobama ,koje me ne podnose i traže dlaku u jajetu da bi me zbog nečeg osudilo .Ja sam samo previše emotivna i znam kako je biti povređen,pa ne volim druge vrijeđati i ne znam se svađati.Znam da ako ne promjenim neke stvari ova školska godian će me uništiti kao i prošla .Srednja stvarno zna da zakomplikuje život,do maksimuma. Ja znam da vjerovatno ovo zvuči kao da ću upravo zaplakati,ali vjeruj mi gotova sam zaplakati. Ne,nije zbog sreće.
    Toliko od mene <3 mislim od mog emotivnog ispada haha xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,drago mi jer sam ti dala ideju :D <3

      Delete
  17. Sveske sa spiralom su odlicne...Da li ja volim skolu?Na to pitanje je tesko odgovoriti...volim je zbor drustva ,a mrzim zbog ucenja hahhahaha....imas divan blog,uclanila sam se <3...pogledaj moj blog i postani clan ako zelic <333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. excellent post
    GFC you want to follow and keep in touch?
    let me know and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    ReplyDelete
  19. Sjajan post!
    Svesčice su predivne kao I sve ostalo,imam istu ovu "Hello summer,goodbye winter". :) <33

    ketrinem.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  20. More power to you and your blog – you look fab!


    http://www.2015handbagshops.com

    ReplyDelete