17.8.15

ROOM TOUR I 2015

Hejj,konačno je došao i taj dan.Vreme je za ROOM TOUR.Ovo je specijal post povodom prvog rođendana mog bloga.Želite na skajp sa mnom?Samo recite ime na skajpu u komentarima ili na mejlu blogbeautybyalex@gmail.com.Ako želite sutra da objavim reklamu vašeg bloga samo u komentarima recite.Pa pogledajte Room Tour i komentarišite utiske.P.S.Pošto sam snimala po 100 put možda sam pričala neke gluposti,ali nema veze smešne su ☺☺I YouTube stalno mi unisti kvalitet videa,inace je video u editoru jako kvalitetan :D 



VIDEO





30 comments:

  1. Odličan video,prijavila sam se na tvoj kanal.Soba je prelepa.

    ReplyDelete
  2. Jaoo video je savrsen i odgledala sam ga ceo i neke delove vracala vise puta hehe. Imas lajk i sub na kanal i naravni uclanila sam se u tvoj blog.Volela bih da moj blog objavis

    ReplyDelete
  3. Jako lepo izgleda, pogotovo ona fioka. Kod mene bi to u roku od par dana izgubilo raspored. Preslatka si. :)

    ReplyDelete
  4. Odlican video Alex <3 Soba ti je prelepaaa :*
    -Rekla sam ti sve na insta directu <3

    ReplyDelete
  5. Super video! Soba ti je jako lepa i uredna (što kod mene nije slučlaj). Lajkovala sam i sub. video naravno, član sam tvog bloga. Volela bih da sutra objaviš i moj blog. Hvala unapred!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti ♥ ,naravno :D ♥

      Delete
    2. Hvala ti ♥ ,naravno :D ♥

      Delete
  6. Jako mi se dopada tvoja soba. Krevet je jako lep, kao i ormar i polica pored stola. Sve je baš uredno i nema ništa suvišno, nije pretrpano :) ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Video je odlican :)
    milicas-worldofnarnia.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. I love your blog a lot and follow your posts. You have a beautiful photos and great posts. Pls, keep in touch, dear. Hope you visit my blog also.

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super je video :)

    http://xo-marie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Divna ti je soba i super si snimila video♥ Krevet mi se mnogo dopada, baš se nekako ističe u sobi. :)

    pametnodete.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ti si prelepa a video je predivan! soba je bas lepa

    ReplyDelete
  12. Aaaaaaa soba ti je predivna!Iako je mala,veoma je je lepa i jako mi se dopada posteljina na tvom krevetu. <3 Takođe mi se dopada kako si sve tvoje makeup proizvodi organizovala tj. sve ove kutijice koje si stavila,a najviše ova fioka sa svim ovim stvarima.I da,radni sto je baš lep i prazan,a ne kao moj.Čitava džungla se nalazi na mom. XD I da,hvala ti na komentaru koji si ostavila na mom blogu,jako mi znači! <3 Inače,ja te obožavam! <3 ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha dzungla,bas si me nasmejala.Hvala ti ❤❤

      Delete
    2. Hahahaha dzungla,bas si me nasmejala.Hvala ti ❤❤

      Delete
  13. Da..yt bas unisti kvalitetu.Video je extra.Mozes li reklamirat moj blog funnyandrabbits.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Soba ti je divna! ♥

    http://dnkbff.blogspot.com/ Postani naš novi član, ako želiš! (Kada se pridružuješ, pridruži se preko google naloga ili preko bilo čega, ali samo da ima fotografije)

    ReplyDelete