18.8.15

Rođendan bloga

Danas nam je divan dan,divan dan,divan dan mom blogu je rođendan,rođendan živeo živeo i srećan nam bio,živeo živeo i srećan nam bio.Živeo!Malo sam se zanela,ja se izvinjavam zbog toga.Danas je prvi rođendan mog bloga,yeyy.Ja ne mogu da verujem da slavim prvi rođendan bloga.Kada sam počela da blogujem nisam verovala da ću slaviti prvi rođendan bloga,ja i dalje ne verujem.Da nije bilo vas,ovog bloga ne bi ni bilo,hvala vam puno na ovolikoj podršci i na neverovatnih 275.čitalaca.Da sam mogla svim mojim članovima bih poslala po parče torte,verujte mi.



Prvi post

Moj prvi post sam objavila 18.8.2014 u 16 i 27.Tada sam počela da pišem moj blog Beauty by Alex.Nisam čak ni pisala uvod u blog već sam odmah počela da pišem postove.Moj prvi post je bio ,,Top 5 Beauty Gurua''.Ime je jako čudno ali nisam ni bila svesna šta je to blogovanje.Samo sam želela da pišem o nečemu negde i da to bude kao moja mala sveščica puna makeup trikova i outfita.



Prvih 100.pregleda

Kada sam dobila prvih 100.pregleda počela sam da vrištim od sreće.Ja ne mogu da vam opišem osećaj kada dobijete na svom blogu prvih 100.pregleda.Samo blogeri mogu da me razumeju.




Prvi čitalac

Moj prvi čitalac bila je ako ćemo iskreno moja mama,od početka mi je dala svu podršku i hvala joj na tome.Kada sam otvorila blog i napisala svoj prvi post očekivala sam sada ću dobiti čitaoce.Tako nije bilo jer sam shvatila da trebam da se trudim kako bih pridobila pažnju i poverenje čitalaca.




Hvala vam za sve još jednom,vi ste moja motivacija da nastavim dalje da pišem postove i snimam videe.Hvala vam još jednom,nikada ne bih uspela bez vas.Hvala vam još jednom.Kako bih se odužila biće giveawaya povodom 300.čitalaca,razgovora sa mnom na skajpu i reklame blogova do 20.avgusta do 10h ☺ Ako i dalje želite da pričamo kontaktirajte me preko mejla.Kako glasi možete pogledati sa strane.Ja ću pozive početi 22.avgusta tačno u 12h.Razgovori će trajati do 14h jer ću kasnije morati da idem da kupujem stvari za školu ☺ 

HVALA VAM OPET.Happy birthday Beauty by Alex,sada imaš zvanično 1.godinu ☺


OD SRCA 

31 comments:

  1. Čestitam!!!!!!!!I moj blog će napuniti godinu dana 23. :)
    Ne znam da li ću moći da pričam s tobom,jer ću verovatno biti zauzeta.Ne pratim te dugo,ali si mi jedna od omiljenih blogerki. ♥ Još jednom,čestitam na 1-godišnjici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,jedva cekam tvoju godisnjicu bloga ^^

      Delete
  2. Srecan rodjus Alexx ♥♥♥♥♥
    Ja cu pricati sa tobom ♡

    ReplyDelete
  3. Čestitam! Ja se nadam da ću i ja dočekati svoju 1-godišnjicu. Čestitam ti još jednom, jer si postigla veliki uspeh za godinu dana.

    ReplyDelete
  4. Čestitam!
    I sretan rođendan blogu :D
    Ti si stvarno odlična bloggerka i zaslužuješ mnogo više :D
    I tvoj blog će biti još napredniji,bolji i popularniji jer ga pišeš ti,odlična si ♥

    myworldajla.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Alex, čestitam ti od srca na čitaocima i pregledima i generalno sjajnom uspehu koji si postigla za ovih godinu dana! <3 I ja sam nedavno proslavila svoju prvu godišnjicu i oduševljena sam svime što sam postigla tokom godine. Želim ti puno uspeha u daljem blogovanju i snimanju za YT! <3

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti ♥,cestitam i ja tebi :D ♥

      Delete
  6. Srećan blogo-rođendan ♥! Želim ti svu sreću u daljem blogovanju :)!

    ReplyDelete
  7. Tagovala sam te da odradis jedan tag :3
    Detalje pogledaj na mom blogu ♥♥ :*
    http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. srecno srecno! ali sam ljuta na tebe jer nisi slala tortu :( <3

    ReplyDelete
  9. Srecan ti rodjendan blogu,nadam se da ces ih slaviti jos puno,i da ces imati sve vise citaoca i pregleda <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Srecan rodjendan blogu, zelim ti da dogodine imas 10 puta vise pregleda i uspeha draga Alex!

    Pozdrav ♥

    http://only-for-girls-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Svaka cas Alex. Srecan 1 rodjendan ! Sumnjam da je iko postigao ovoliki uspeh za svega godinu dana. Divna si i to se vidi kroz tvoje postove. Pa da docekamom i 50 - ogodisnjicu. Veliiiki pozdrav lepotice i nastavi da budes najbolja <333

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Uuuu cestitam! Svaka cast..
    U poslednje vreme mnogi odustaju posle mesec dana :-)

    jananikolic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Srećan rođendan blogu!
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Čestitam, meni će uskoro godinu dana od osnutka bloga:-)
    Pogledaj moj blog katesdiyblog.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  15. Nominovana si za The Throwback TAG kod mene, ako zelis uradi ga :) http://nathalikutak.blogspot.com/2015/08/the-throwback-tag.html

    ReplyDelete
  16. Best wishes! I'm your new follower # 283 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    ReplyDelete