2.8.15

Favoriti jula+mali haul

Zdravo svima,jako dugo nisam pisala iz razloga da imam neku vrstu blokade.Imam ideja ali nekako kao da mi se ne ulazi na internet.Bila sam kod bake,a pošto tamo nema interneta nekako sam se odvikla od njega i kao da mi postaje malo dosadan.Što se tiče postova kada počne školska godina izlaziće maksimalno 1 post jednom nedeljno ili u 2 nedelje.Imaću puno da učim tako da ću malo da izdvojim vremena i za vas.Meni ideje leti nekako nestanu,dok kada dođe jesen imam puno inspiracije i ideja.Što se tiče giveawaya razmišlajala sam da ne pravim School Giveaway već da napravim giveaway povodom 300 čitalaca.Malo ćemo da se načekamo ali će nagrada biti mnogo više.Biće i šminke i nakita i pribora za školu....Biće svega tako da se meni ideja više dopada nego school giveaway.Staviću vam sa strane anketu pa glasajte :) 



FAVS


ESSENCE GEL LAK
 Gel lakovi su jako dobri,boja im je fantastična i baš su nekako za leto.Ja sam odlučila da kupim 05-sweet as candy.Platila sam ga oko 200 dinara na početku jula.Boja je nežna roze i mnogo mi se sviđa.Može da prođe i za školu ako ne volite da nosite jake boje lakova na noktima za školu.


BABY LIPS-PEACH KISS
 Miris breskve...Tako je savšen ovaj balzam za leto.Ja njega obožavam #opsednuta Moglo bi se reći da imam najviše baby lipseva.Videćete kada napravim room tour što će biti još malo :D


BODY SPREJ

 Moj zadnji julski favorit.Jul je bio jako vruć i dosadan i zbog toga nemam puno favorita.Ovaj sprej sam kupila u Liliju u platila ga nekih 250. dinara.Miriše na smokvu i miris mu je jako prijatan.Možda je malo slatkast ali može da prođe.





HAUL


Golden Rose puder-07
 Trebao mi je jako dobar puder.Znate već zbog bubuljica i ostalih pubertetskih gluposti na licu.Koristiću ga jako malo kada počne škola.Tako da će mi on dugo potrajati.U nijansi je 07.



Aura Correct Me-302 Pastel Beige

 Mnogo dugo sam tražila dobar korektor koji prikriva dobro bubuljice.Koristila sam i Avonov i Flormarov....Čula sam jako dobre komentare na ovaj korektor i odlučila da ga kupim.Jeste malo skuplji(429.dinara)ali sam ja zadovoljna i odlično prikriva.Biće recenzija ovog korektora uskoro.(kada dođe septembar jer sam sve ove stvari kupila zbog škole).Moja nijansa je 302 Pastel Beige.


Essence-Lash&brow

 Obrve su mi jako čudne tako da sam kupila ovu maskaru za trepavice i obrve koja je prozirna i odlično radi svoj posao.Koštala je 279 dnara.



Baby Lips Electro-Strike A Rose

 Konačno je stigla electro kolekcija.Neću ništa da pričam sem da stiže recenzija uskoro. ☺☺☺




NAJBOLJI KOMENTAR ZA PROŠLI POST JE:




PITANJE ZA SLEDEĆI NAJBOLJI KOMENTAR JE: ,,Da li jedva čekate školu?'




To je sve za ovaj post,uskoro počinjem sa Back to School serijom postova.Uskoro novi video :D Nadam se da vam se post dopada.Ljubiim vas :* 






P.S.Izvinite što sa strane piše citaoca umesto čitalaca.Kompjuter ne radi sasvim dobro :D Više neću da kucam na njemu postove,laptop je bolji :D 

23 comments:

  1. Odlične fotke. Sviđaju mi se tvoji favoriti kao i haul. ☺♥

    GIVEAWAY - http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jedva čekam da kupim novi Baby Lips. :) Sve stvarčice su super, boja Essence laka je prelepa, baš onako za sve prilike. :) Ja i čekam i ne čekam školu, nisam sigurna. Ne uči mi se, ali naiđu dani na raspustu kada ne znam šta ću sa sobom koliko mi je dosadno. Pretpostavljam da će mi prve nedelje biti super, a čim dođe druge nedelja septembra, želeću nazad na raspust. :'D

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fantastičan je,delim isto mišljenje sa tobom :D

      Delete
  3. Dopada mi se post,ja bih htela givgeqway povodom 300 clana.Bolje zvuci

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se više dopada drugi giveaway.Puno šminke,nakita,stvari za školu.Dok na School Giveawayu će biti samo stvari za školu što je jako dosadno :)

      Delete
  4. Good review. Have a great week!

    ReplyDelete
  5. Super je post, mnogo mi se dopada baby lips, i pise se citalaca hahaha <3 U svakom slucaju, ja bih pre ovaj povodom 300 citalaca!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhahaha,moj kompjuter je lud.Tastatura ne radi sasvim dobro pa on sam piše nešto.Kada kucam na laptopu sve je odlično i tačno :D

      Delete
  6. Super favoriti/haul.Joj,ja izmisljam razlog da idem da vratim knjige u biblioteku kako bih mogla da svratim u DM da kupim neki electro.Mislim da cu uzeti onaj ljubicasti,kul mi je :D Jedva cekam i ne cekam skolu.Ne mogu da je docekam zbog kupovanja skolskog pribora,sto mi je najdrazi deo rasusta,pored mora i putovanja.I ukrasavanja skolskog pribora,takodje.Ne bih volela da dodje jer sve ono rano ustajanje mi stvara mrak na oci,uzas!Jos jednom,odlican post,i da,ja sam za school giveaway.:D

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Sve je odlično, baš mi se svidjaju ovi BabyLipsovi. Škola? Hmm, krećem u srednju, strahujem sa kim ću biti u odeljenju, svi mi pričaju kako je ta škola dosta teška, još uvek čekam da mi stignu knjige, ne znam šta da kažem. Na neki način mi nedostaje tj. ovo je novo poglavlje mog života i želim sve to da iskusim, želim da učim na početku, da osravim dobar utisak na nastavnike, da upoznam nove prijatelje, i ne preostaje mi ništa nego da sačekam i potrudim se da sve to ispunim. Tako da nisam sigurna koji je moj odgovor, ali kada bih mogla da produžim letnji raspust, doobro bih razmislila jel bih pristala.. :) <3

    ReplyDelete
  8. Imam isti puder,i meni je isto dobar,cak sam pisala na blogu,pogledaj kad stignes.
    Ja stalno idem u Lilly I nikad ne vidim ovaj body spray a mnogo blogerke ga preporucuju :'(
    A gde si kupila Electro Baby Lips?

    ReplyDelete
  9. alex odlicna si, stvarcice su predivne a jako zelim taj aura korektor :)<3<3<3
    Procitaj i ti moj novi post : http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/kako-postici-uspjeh-u-skoli.html <3

    ReplyDelete
  10. Divan post Aleks! Sve stvarčice su predivne i imam isti Baby Lip Electro Strike A Rose i sve pohvale za njega. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš ------------> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Boa tarde
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.
    Beijos!!!

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  12. Bas mi se svidjaju tvoji postovi,bravo!
    http://doubledamntrouble.blogspot.com/ ovo je moj blog i molim vas uclanite se i procitajte, danas izbacujemo treci post i mislim da ce vam se svima svidjetii :)

    ReplyDelete
  13. Super post <33 Ako mozes pogledaj moj blog i preplati se uzvracam
    llis9.blogspot.com :)

    ReplyDelete