15.8.15

Back to school with Alex-Wake up for school

Zdravoo svima,vreme je za još jedan Back to school post.Ako sada u školu krećete prepodne nećete imati snage da ustanete i krenućete u školu kao zombi.Evo par trikova kako se lakše probuditi.Sigurno znate da je rođendan mog bloga u utorak.Jedva čekam.Ja ću sa proslavom malo kasniti ali ću post o rođendanu napisati.Ako želite da se čujete sa mnom na skajpu samo mi pošaljite na mejl blogbeautybyalex@gmail.com ili na Instagramu(@beauty__by__alex) u directu kako se zovete na skajpu kako bih vas dodala.Ja ću da se čujem sa vama 22.tako da nećete upoznati samo mene već i Anju(moja jako dobra drugarica i moj fotograf što se tiče outfit postova koji kreću u septembru).Tako da se nadam da ćemo se upoznati i lepo ispričati.Još jedan poklon je da ću ja sa strane da stavim linkove blogova kao malu reklamu.Ako želite ta kao dva mala poklona samo komentarišite dole.Baš sam malo odužila uvod,hehe.Let's start with post.


Pesma


Kako bi se lakše i brže probudili kao ton alarma stavite neku pesmu koju ne podnosite.Ja ne podnosim zvukove alarma(znate već ono kao trnnn xD).Brže ćete se probuditi a i brže spremiti za školu ☺



Čaša


Ovaj trik sam videla kod Bethany i stvarno radi.Samo uzmite neku vazu(ako vam je telefon malo veći)ili času i stavite telefon unutra.Ujutru kada alarm zazvoni imaće jači zvuk i brže ćete se probuditi jer će vas zvuk izluđivati.Ja sam napravila i sliku kako bih vam pokazala kako to izgleda.Slika nije nešto ali bar pokazuje kako izgleda.





Voda



Kada idem u školu uvek pre spavanja popijem času hladne vode.Trik je u tome što ujutru ima da vam se ide u toalet a to znači da ste izašli iz kreveta ☺ 


Pranje lica

Ako niste jutarnja osoba(kao ja)ovo će vas sigurno razbuditi.Operite lice sa nekim pilingom ili pak samo sa vodom.To će vas jako razbuditi.Potrudite te se da se umivate hladnom vodom jer topla voda ljude čini samo pospanim.Ja najviše preporučujem piling sa nekim mirisom.


Dopisivanje
I kao zadnji način kako da se lakše probudite preporučujem dopisivanje.To će vas razbuditi jer ćete morati da kucate.Možete da se dogovorite sa nekom drugaricom da se nađete i idete zajedno u školu.



Najbolji komenar za prošli post je:


Pitanje za sledeći najbolji komentar:Kako se vi budite?


To je sve za ovaj post,ne zaboravite da mi šaljete linkove blogova i kako se zovete na skajpu :) Možete me kontaktirati preko mejla imate na početku posta i sa strane kako glasi i preko Instagram directa isto imate sa strane link od Instagrama.Vidimo se do sledećeg posta.Vašaa


30 comments:

  1. Baš mi se dopada ova fora za telefon i času, moraću da isprobam! Moja glavna "motivacija" za ustajanje ujuru jeste što ću prva zauzeti kupatilo i neću morati da čekam da drugi završe. :D Pošto je moja porodica prilično velika, svi se spremamo u isto vreme, a kupatilo je samo jedno... :(

    pametnodete.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja se budim nikako :D Ustanem umijem se operem zube obucem se i vratim se na spavanje :3 SUper ideje, mene budi zivi budilnik-mama ♥

    ReplyDelete
  3. Super ideje, ali ja lično nemam problem sa ustajanjem. Čim čujem alarm, ja odmah ustajem. Mrzim kašnjenje, pa onda skačem iz kreveta čim alarm zazvoni. Čak se nekada sasvim slučajno probudim i pre njega. :'D

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,i meni se to nekada desava :D

      Delete
  4. Super su saveti:3
    Paa,ja se razbudim tako sto se istusiram:DBudi me alarm na telefonu,onaj iritantan Telenorov klasican-_-
    Ujutru prvo grabim telefon i proveravam sve,tako da me izgleda i to malo razbudi:D
    teengirlsrbija.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao i ja mrzim Telenorov zvuk -.-,hvala ti <3

      Delete
  5. natalijina logika (opt): padnite sa kreveta.

    ReplyDelete
  6. Preteško se budim. :') Navijam inace i onaj zidni sat koji se gase daljinskim upravljacem a navijam i svoj telefon, pored toga mama je dozivotno navijena da kleci pred mnome da bi ustala. Mama dodje i jedno 10 minuta me budi ako se ne probudim kaze "Harry Potter je mrtav" i eto me hahaha sala xD
    Kada ustanem odmah idem da se umijemm, hladna voda hh ;) Onda prolistam instagram pa tako se i malo "provetrim".
    Odlicno napisan post. Bravo ♥

    -Tvoja e-mail adresa je? Moram nesto da te pitam ♥!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) blogbeautybyalex@gmail.com

      Delete
  7. Aahh da ono za sastrane za blogove, moj blog www.dontgrowup01.blogspot.com
    Bilo bi mi drago da se nadje na listi na tvom blogu. A na instagramu u direct pogledaj poruku ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrisala sam taj blog, opet koristim stari :P

      Delete
  8. Vrhunski post, moram probati ovo s staklom :)❤️
    Ako ti treba bilokakav savjet pročitaj moj 1. Helping post : http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/helping-post-najava.html?m=1

    ReplyDelete
  9. Super su ti saveti :) Pogotovo ovaj sa telefonom i čašom,s obzirom da sam ujutru u stanju da po 10 minuta ignorišem alarm xD

    littlethingsbyjana.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Hvala na savetovanju,pomoci ce mi nekada,haha :D

    Poseti moj blog novi post je tu :))

    diamondnina.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nisam jutarnji tip tako da ce mi ovo jako pomoci pogodovo sad kad sam preko ljepta izgubila pojam o vremenu i prostoru XD

    nova sam
    http://mcreativeway.blogspot.com

    ReplyDelete