10.8.15

Back to school by Alex-Šta spakovati u ranac za školu?

Meni se naslovna slika mnogo sviđa.I zdravo svima,vreme je da i ja počnem Back to school seriju postova.Jako sam uzbuđena zbog ovih postova tako da se nadam da će i vama da se sviđa.Btw uskoro je rođendan mog bloga.Ne mogu da verujem da je moj blog star 1.godinu.Uskoro opširnije o rođendanu bloga.Da počnem sa postom ☺



Ranac
Ja sam 8.razred i odlučila sam da promenim svoj ranac.Obožavam ove cvetne printove na rančevima.Ja ću imati sličan ranac samo što će biti skroz braon.Odaberite ranac koji nije vrećast.Odluka je na vama ☺



Proizvodi za negu


Što se tiče proizvoda ja ću kod sebe uvek imati svoj Baby Lips u nijansi Strike a rose jer ne volim kada su mi usta suva a ovaj Baby Lips stvarno neguje i hidrira.Zatim ću kod sebe imati Aurin korektor u nijansi 302 Pastel Beige jer nikad se ne zna ako vam se slučajno vidi neka bubuljica na licu.Uvek ću imati i moj sprej za telo sa mirisom smokve i prksam ga posle fizičkog. Uvek ću poneti po 2 gumice za kosu.



Pomoćne stvarčice

Meni se nekada u školi dešavalo da se posečem i onda krv teče a ja nemam flaster.Pitam sve nastavnike niko nema flaster i na kraju prst umotam u maramicu.Užasno.Da mi se to ne bi dešavalo nosiću po dva flastera i mislim da bi i vi trebali.Ponesite po jedno pakovanje maramica za toalet ili da se obrišete posle fizičkog.Kao što sam rekla ponesite dve gumice kako biste zavezali kosu ako vam je vruće.Meni se dešavalo da mi je jako vruće a niko nema gumicu da mi pozajmi pa jedva izdržim zavšetak časova.


Pernica
Da li sam ja jedina koja obožava pribor za školu?Čudna sam ja.Nemojte da natrpavate pernicu bojicama i flomasterima i svim mogućim markerima.Ono što vam je stvarno potrebno jeste-
  1. Crvena,zelena i crna hemijska olovka
  2. Belilo za greške
  3. Rezač
  4. Gumica
  5. 2 hemijske
  6. Mali lenjir
  7. Obična olovka
To je sve što vam je potrebno da imate u pernici nije ni malo nije ni mnogo ☺ Ne kupujte neke pernice od 3 sprata,kupite neku normalnu pernicu koja nije teška i neće dodati na težini.



Najbolji komentar za prošli post je 

Sledeće pitanje za najbolji komentar je-Da li volite školu?


To je sve za moj prvi Back to school post,nadam se da vam se sviđa.Sutra konačno izlazi Room Tour u vidu videa i posta.Vidimo se sutra i bye ☺ 

39 comments:

  1. Super post, zaista. :) I ja ću verovatno nositi iste ili slične stvari. Što se pitanja tiče, ja volim školu samo zato što mi u njoj vreme brže prođe, imam lud (u pozitivnom smislu) razred, stalno se zezamo, odlažemo kontrolne i odgovaranja. Ne obožavam da učim (ko još voli?), ali mi učenje generalno ne predstavlja ogroman problem. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi i ja imam lud razred,ne volim i ja da ucim ali sta se mora mora se ☺ Hvala ♥

      Delete
  2. Jer nikad se ne zna da li ce vam se pojaviti bubuljica xDD Najjaca :3 A , da li volim skolu ? Ne xD

    ReplyDelete
  3. Super post,cestitam na 1 godinu dana bloga nadam se da ces nastaviti tako <33 Ako mozes pogledaj moj novi post
    llis9.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  4. Ja imam svoj "emergency kit" tj mali neseser u kom cuvam pakovanje vlaznih i obicnih maramica, flastere, tablete protiv bolova, gumicu za kosu, ukosnice i slicne stvari koje mi zatrebaju bas kad ih nemam. Samo ga stavim u ranac ili torbu kako ne bih morala svaki put kad promenim da preturam sve te stvarcice jednu po jednu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja isto samo sam zaboravila da spomenem da je sve u neseseru :D

      Delete
  5. Super post! Ja većinu ovoga nosim u školu i verujem da je ovo mnogima bilo od koristi. Uostalom, što se tiče pitanja, iskreno volim školu. Okej, pošto polazim u 8. razred, ovo će mi biti poslednja godina sa mojim razredom, tako da će mi verovatno sama po sebi biti najbolja. Jedino me iskreno nerviraju svi oni inicijalni testovi koji se nagomilaju u prve dve nedelje, ali ostatak je super.

    http://andjelinkutak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jaoj ja u mom rancu nosim 3 sveske i dve knjige. Hahaha a sto se tice tih dodatnih stvari, uff... ipak ne. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam obicno nosila sve knjige,ove godine ne vise xD

      Delete
  7. Iako je malo kratak,post je stvarno super.Ja san odivek zelela da imam ranac kao sto je ovaj na slici i oduvek sam htela da kupim neku normalnu pernicu za skolu i nijedna mi se ne sviđa.Imam 3 baby lips iz nove Electro kolekcije i jos mi fali taj Strike a rose.Na neki nacin i volim skolu zbog druzenja i kupovanja skolskog pribora.Najvise mrzim kada nas odmah na pocetku nastavnici natrpaju sa inicjalnim testovima i onda stvarno bude napprno.Jako koristan post i od ove skolske godine planiram da nosim flastere. :)

    elyandyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. I ja volim da kupujem pribor za skolu. Odlican post Alex, jedva cekam room tour ☺♥

    ReplyDelete
  9. Odlican post Alex. ♥ Gde si kupila baby lips electro? :O

    ReplyDelete
  10. Slazem se da nema potrebe u pernici natrpavati razna čuda i ovih 7 stvarčica što si nabrajala su sasvim dovoljne. Post je jako zanimljiv.
    Što se tiče pitanja volim školu prvih par dana,dok ne pocnu testovi.Prosle godine sam pisalao sa nogàma i ove godine cu dati sve od sebe da mi sveske buďu uredne. I bila sam malo povucena i ove godine zelim se promeniti.Ova nova godina predstavlja moj novi početak. :)

    ReplyDelete
  11. Ranac ti je baš cool. ♥☺ Meni je pernica stalno pretrpana raznim markerima i raznobojnim hemijskama jer volim da ukrašavam svesku. ☺ Super post,Alex. ♥♥


    thewayofdreamstwod.blogspot

    ReplyDelete
  12. Takvi rancevi su po meni najlepsi. Uvek kupim pernicu na tri sprata, ali je nikada ne koristim. Kazem sebi odluci se, ali ne mogu jace je od mene, a opet mnogo su glomazne. Neseser ne nosim, ali mislim da hocu ove godine posto u ovogodisnjoj torbi mislim da nemam manji dzep. I da skolu ne volim uopste. Gradivo je bas obimno, a Srbija ne obecava bas sto se posla tice. Ako zelis poseti moj blog. :)

    ReplyDelete
  13. Divan back to school post!
    Ako zelis lajkuj moju stranicu pls
    Isidora
    https://www.facebook.com/highheelpoodle?ref=hl

    ReplyDelete
  14. Iskreno ne nosim šminku.A ostalo je skoro isto.A što se tiče pitanja.Pa školu mrzim,jednom rečeno.Shvatam ja da mi idemo u školu kako bi smo učili i bla bla šta još...Mrzim što su uveli ove inicijalne testove jer sve ide na brzinu,još nam pogode da pola budu u istom danu.Kada smo kod druženja i to na neki način ne volim,jer karakter našg odeljenja je vrlo promenljiv ,jedan dan se svadjamo a odma kad dodje neki test smo svi mirni kako bi odložili test...Takođe sam zaboravila i neki nastavnici baš forsiraju,dok ima i onih koji bi trebalo da nas uče a ne da ispijaju kafe i jedu na času.
    Post je veoma lep.Jedva čekam i ostatak sličnih postova.

    ReplyDelete
  15. Super post Alex ♥ Samo tako nastavi! ☺

    ReplyDelete
  16. Mnoogo si mi pomogla ovim postom. Ja iskreno volim skolu. To jest ne volim je.... To jest...... Ahh zbunila sam se..xD
    Volim skolu zbog prijatelja, druzenja, nekih predmeta koje volim. Ali je ipak ne volim kada nam nastavnici daju dva pismena i jedan test u toku samo jednog dana. Pa ljudi, i mi smo ziva bica! Inace, skola, po mom misljenju uopste nije losa stvar. Skoro su nam u skoli pricali kako cemo kao u Norveskoj birati koje predmete zelimo u skoli. I sta sad.... Mi se i dalje mucimo.. Do sada nisam nosila neseser, ali cu poceti :)

    Novi post----→ http://milicamihaela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Divan post! Nisi jedina koja jako voli pribor za školu (onaj koji ide u pernicu).. ja imam oko 10-15 markera i isto toliko hemijskih olovki različitih proizvođača i različitih boja. Jako si mi pomogla i zaista kvalitetan post. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako ti se svidi -----> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Sad mi je trenutno mrsko da pisem dug komentar, dovoljno je reci post je odlicno napisan i kratko i jasno reci "I HATE SCHOOL"
    Ako zelis pogledaj moj novi blog i postani citaoc ♥
    (www.dontgrowup01.blogspot.com)

    ReplyDelete
  19. natalijina logika: sveska, par knjiga, peratonica i oprema za fizicko. i onda igram surviver do fizickog jer naravno neamam pola pribora.

    ReplyDelete