24.7.15

Summer reality

I leto uveliko traje,i gledajući jutjubere i čitajući blogove čovek pomisli LETO JE SAVŠENO.Odlučila sam da vas razočaram i pokažem pravu realnost leta.Let's go :D


Svako bi želeo ovakav sladoled,baš je lep zar ne?Pa realnost je mnogo okrutna,sve što pronađemo na Tumblru i Pinterestu je predivno.Ali da li možemo i mi da pronađemo ovakav sladoled ili ga sami napravimo.Ako ga sami napravimo nastaće nered u kuhinji dok da pronađemo ovakav sladoled trebali bi da prođemo ceo grad ☺



Zabava,bazen,izlasci,bioskop....Pričamo svašta  pre raspusta kao npr ,,OVO ĆE BITI NAJBOLJE LETO IKADA''.Kada dođe to čarobno leto i kada je vreme da pozovemo neku drugaricu ili pak celo društvo oni su ,,zauzeti'' i tako lepo osuđen si da sam ideš na bazen i u grad.Ali nema veze možes i sam da se zabaviš.Uzmi činiju sladoleda i uključi Popcorn Time i gledaj serije do jutra-lek za dušu,



Kada gledam jutjubere kako prave nešto sa lakoćom pomislim da i ja to mogu da napravim.U mojoj glavi je već završen npr sladoled i spreman da se slika za Instagram.Kad lepo nadjem sastojke i počnem da pravim i završim da probam ono liči ni na šta.Niti izgleda lepo na izgled niti na ukus lepo rečeno prava katastrofa!


Videla sam kako Beth pravi predobar nakit(DIY)što i ja da ne pokušam.Kada počne da kaže šta je potrebno odustanem jer pola stvari ne mogu da nađem.



Znate ono kad kažete nekom iz škole nema svađa za letnji raspust.Kad vam npr drugarica pošalje poruku a vi se ili tuširate ili ste napolju ali ste zaboravili telefon kod kuće i kad se vratite i vidite poruke ,brdo poruka kako se vi ne javljajte,a kad se javite onda vam prijatelj ili ne veruje ili se on ne javlja.


Ima još puno stvari ali ako bih počela da ih navodim postu ne bi bilo kraja.To je sve za ovaj post.Nadam se da vam se dopada i ako ste i dalje za giveaway samo u komentarima recite,Post je kratak ali ovih dana to jest prekosutra stiže novi post.


Pitanje za najbolji komentar je: Kako provodite najbolje leto vašeg života?


33 comments:

  1. U svemu se slažem s tobom. Ovo ljeto provodim zatvorena u kući, skrivajući se od sunca jer je vani +40 stupnjeva. Užasno! I ja bih napravila neki sladoled ili slično ali pola toga nije moguće :(

    GIWEAWAY:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takođe sam zarobljena kod kuće jer ako izađem ima da doživim sunčanicu :D

      Delete
  2. Hahahahha Alex xDD Kontam te xD pogotovo par zadnih paragrafa ;-)

    ReplyDelete
  3. Surova istina..
    Idealno leto za mene bi bilo da svake veceri vozim biciklu,da se ne znojim,da svaki dan uzivam u prirodi i da se odvojim od interneta. :)

    ReplyDelete
  4. Svi kažu "Biće ovo najbolje leto!", a na kraju kada dođe, ne žele iz kuće da izađu. Sve je tako kako si napisala!

    jasminadi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odlican ti je post!!! :)

    colorfulcraziness.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. U svemu se potpuno slažemo. Ako ćemo iskreno, meni je ovo leto možda najgore leto do sada. Za tri dana sam dvaput pala i povredila se. ada ćopam kao stara baba. Pržim se u kući sa spušteni roletnama da sunce ne bi bespotrebno ulazilo. Dogovorim se sa drugaricom za bioskop, a ona me ispali. Jedino što je lepo što imam internet, blog i YT, pa mogu da se zanimam. Čak i kad odem na bazen kosa mi se uništi od nekvalitetne vode. Tako da šta da ti kažem.
    Dobro si me podsetila da idem do prodavnice da kupim kesicu praška za pravljenje sladoleda (koliki sam šeprtlja sigurno ću i to da zabrljam) :3

    Novi post ----→ milicamihaela.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Cista istina. Najgore je to za bioskope. Celo leto nisam izasla sa drugaricom jer se ona ,,plasi" da izadje di ringispila :(

    ReplyDelete
  8. Najbolje leto mog zivota? Hhahahah jel me zezas? Sve je bilo prelepo dok sam bila u Nemackoj i kad putujem negde a ovako. Pa ono ne mogu da kazem da mi je dosadno jer stalno idem negde ali dok izmolim drugarice to traje tri sata. Bas to sto si ti rekla. Svi pricaju kako ce da se zabavljaju i to a kad ih zovem da idemo negde svi su u fazonu kao "Ma de da izlazim iz kuce gle koliko je vruce". I takoo. A inace dane provodim u gradu trazeci Hej sa knjigom i tako idem svaki dan ali idalje ne mogu da ga najdem. U zivotu nisam znala da cu u toku jednog dana reci 20 puta "Izvinite da li prodajete Hej sa knjigom? Ne, ok onda " Hhahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoj i ja ga trazim i nema nigde :(

      Delete
    2. Ja trazim sa Nocnom skolom i nasla sam sa svim ostalim knjigama izuzev sa njom. -_-

      Delete
    3. E i ja to trazim,samo sto nigde nema te knjige :(

      Delete
  9. Meni je ovako bilo prethodnih godina. :D Ovog leta se baš super zabavljam, uopšte mi nije dosadno, a ove vrućine sasvim okej podnosim. Idealno leto je za mene toplo kao i ove godine, zatim obuhvata mnoštvo slobodnog vremena, putovanje sa porodicom ili prijateljima, druženje, blogovanje, fotografisanje itd. <3

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Meni zaprvo drustvo nikad nije zauzeto tako da..XD

    ReplyDelete
  11. Mislim da i na ove vrucine nisu ni najmanji razlog da leto bude najgore do sada. Preko dana obicno odlazim sa drustvom na bazen ili obliznje kupaliste gde je zabava tokom celog dana zagarantovana. Dok predvece oko 7 , 8 cesto posecujemo zabavne parkove . skolska dvorista , trzne centre... Ovoh dana sam bila okupirana kasnim vecernjim setnjama sa par dobrih prijatelja. Naravno ne moze svaki dan biti toliko savrsen , ali hocu da ukazem na svu tu zabavu koje nam leto s vremena na vreme priusti. Inace obozavam da koji slobodan trenutak ugrabim i za citanje tvojeg bloga Pozdrav lepotice <333

    Novi post na mom blogu
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Hahahahahahah za sve si upravu, a posebno za ove slike sa tumblra sa raznim specijalitetima, koji u realnosti nisu baš tako savršenog izgleda, hah. :D

    Vratila sam se pisanju, posetite moj blog:
    shineperfection.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. sVE SI UPRAVU HAHAH.svi prave neki super nakit a ja nzm gde mogu da nabavim priveske,lanac...

    ReplyDelete