23.7.15

Problemi+obaveštenje+najava za Giveaway?

I evo mene opet,ja se jako svima izvinjavam što ne pišem redovno ali meni i internet i Blogger prave probleme.Internet koči,Blogger neće da izbaci post.

Što se room toura tiče neće skoro jer sada dobijam policu i onda ću da još više da sredim sobu i da je dekorišem.Tako da kada sredim i dekorišem sobu i dobijem policu ide room tour na blogu i kanalu :)

I što se giveawaya tiče napraviću ga jedino ako vi želite.Biće u pitanju veliki School giveaway u kome ću vam poklanjati razne stvarčice za školu.Ako želite da ga održim održaće se 1.septembra.Biće puno poklona tako da ako želite da se održi giveaway samo u komentarima mi recite :)

Nadam se da će mi se blogger nekako popraviti i da će uskoro novi post.Nadam se da se ne ljutite.


20 comments:

  1. A dobro,jedva cekam novi post.Aaaaaaaaaaaaaa give away je kad i mojoj mami rodjendan. jupi

    ReplyDelete
  2. Radujem se postovima. Meni se to nikad nije desilo. Baš čudno. Nadam se da će se to popraviti. I da, željela bih giweaway ♥

    GIWEAWAY:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam šta se onda dešava sa mojim Bloggerom :(

      Delete
  3. Giveaway bi bio super! Naravno da bih htela da ga organizuješ!

    ReplyDelete
  4. Zao mi je zbog interneta. U svakom slucaju, radujem se narednim posotvima, kao i giveaway-u! ♥☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha imam ja interneta ali je jako slab ovih dana :(

      Delete
  5. Jedva cekam room tour! I da ja bih zelela giveaway♥

    ReplyDelete
  6. Giveaway je uvek super, svakom se obradujem. Nisam te sreće da ih tako često osvajam, ali nema veze. :D♥

    ReplyDelete
  7. Jedva čekam novi post. ☺ Naravno da smo za giveaway. haha ☺☺

    ReplyDelete
  8. Jedva čekam postttt!Naravno kao i room rour :D
    Je li giveaway samo za područje Srbije? :D
    Pitam,pošto sam iz BiH
    Najbolja siii ♥

    ReplyDelete
  9. Jedva cekam room tour ♥
    Pogledaj i uclani se na moj blog ako zelis puno bi mi znacilo ♥
    http://minadiyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete