13.6.15

Q&A

Hej dragi moji,ne znate koliko mi je blogovanje nedostajalo i koliko ste mi vi nedostajali.Pošto se škola konačno završila posvetiću se blogu i novim postovima.Biće puno novih i zabavnih postova.Počeću i letnju seriju postova tako da je očekujte ovih dana.Da ne dužim više sa uvodom već da počnem sa postom ☺☺



Anoniman korisnik me je pitao


1.Ne nije,ja sebe ne smatram popularnom ☺ 
2.Ako me izglasate onda idem ☺
3.Imam 
4.Biće,ali tek septembra i to će biti kao neki School Giveaway ☺
5.Dušanov,Tijanin,Teodorin,Ivin,Milicin.....


Anoniman korisnik me je pitao


1.Druželjubiva,spavalica,blogger
2.Završila sam 7. sada ću 8. razred ☺
3.Odličan 5,00
4.Ja nju ne volim,ja je obožavam


Tea Kranjec me je pitala


1.Dobijem je kada se šetam,zvuči ludo ali je istina ☺☺☺
2.Rekla sam ☺
3.To su Zorana i Bethany.
4.Pa nije,ali ja obožavam da blogujem tako da nekim delom i jeste,blago rečeno ne znam ☺☺
5.Pa i nije mnogo,sve je ostalo isto ☺☺


Sandra stardoll me je pitala

1.Vec sam rekla ☺
2.Tijana,Dušan,Milica......
3.Inspiriše me priroda i njena lepota,prelepo je kada vidim drvo i na njemu ptičice kako cvrkuću ☺☺☺
4.Hoću,očekujte u toku leta neki DIY.


Samo Sara me je pitala


1.Napravila sam ga prošle godine znači sa 12. godina.
2. Sada imam 13, godina.
3.Imam.
4.Nemam ni sestru ni brata,jedinica sam ☺
5.Pa oduvek sam maštala da imam ovakav You Tube kanal sa ovim imenom,ali pošto nisam imala kameru,odlučila sam da napravim blog ☺
6.Ne nikada ga neću zatvoriti ☺
7.Imala sam neke blogove vezane za stardoll ali mi nisu uspevali tako da sam ih ugasila ☺A i tada sam bila jako mala možda 10-11 godina.
8.Mogu.
9.Gledam,omiljena serija mi je Jessie.
10.Yasserstain
11.LG
12.Ne nisam,ako misliš na odeću
13.Torbu,knjige,novac,telefon...
14.See you again-Wiz Khalifa feat Charle Puth.
15.Nemam omiljenog ni pevača ni pevačicu ja slušam sve ☺


xAjla's World me je pitala

1.Pa trebalo bi biti po meni što stariji i zreliji,znači sa 12-13.
2.Da,volim Baby Lips.
3.Nažalost nemam ○
4.Završila mi se juče u petak.
5.Od knjiga ništa,jer mi se od škole čitanje zgadilo,ali počeću uskoro neku knjigu da čitam ☺
6.Nemam je ☺


Anja Minić me je pitala

1.Obožavam da kupujem i šetam se.
2.Nažalost ne,ali ću ići po raznim banjama ☺☺☺☺
3.Hmmm,nemam omiljenu knjigu ali ako moram da izdvojim neka to bude ,,Bela,, Ana i Edvard Sifret.
4.Više stranu ali volim i domaću.
5.Essence.


Andrea Tomić me je pitala


1.Odlučila sam da pročitam razne horor knjige haha ☺
2.Nemam problem sa bubuljicama,ali za pranje lica koristim ovo.

3.Classic Labello.


Bogdana(Igor) me je pitala



1.Mace-slađe su mi.
2.Imam.
3.
4.Ana,Dušan....
5.Za sada je sve pozitivno,ali mi je život ostao isti po meni.
6.Harry.
7.Ne nije,ne volim nutelu.
8.U Nišu.
9.Nemam najveći blam,haha.
10.Kada sam saznala da je moja ribicaGoldi umrla to se desilo pre 5 godina.
11.Cherry me
12.Gledam ☺☺
13.Pa ne smeta mi ta rubrika jer je i ne čitam ☺☺


Lena me je pitala

1.Da ali ne previše
2.Da znaju ☺



E pa dragi moji to je sve za ovaj veliki Q&A nadam se da vam se dopao,do sledećeg posta...




20 comments:

  1. Odlični odgovori ☺ Zašto su se svi toliko zakačili za tu rubriku u bravu? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,pa ne znam ako im se ne dopada ne moraju da citaju,ja barem tako radim ☺

      Delete
  2. Kako to da ne voliš Nutellu??? ☺ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,pa nikada je nisam ni probala :D

      Delete
  3. Ja sam prestala da kupujem Bravo,zbog tih nekih rublika.Zanimljiv post,uživala sam dok sam čitala

    Novi psot: lickadiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odlican post,kuca je preslatka kao i odgovori,moj si idol

    ReplyDelete
  5. Super Post ! Realno , ja znam osobu kojoj je majka zabranila da kupuje Bravo bas zbog toga :/
    Hvala za omiljeni blog i BFF :)

    ReplyDelete
  6. Odlicni odgovori .Hhahhah secam se slike te psa i tufnice i kako sam ja ono rekla da su se pozdravljali na kameri,secas li se i ti xD? Ja više volim Rona.I ne preporučujem ti da probaš nutellu,da te zamrzim jer ćeš mi oteti dečka xD..Koji me vara sa bilion ljudi xD...

    ReplyDelete
  7. Super odgovori, zao mi je sto nisam bila prisutna na blogu mesec dana, da sam bila postavila bih ti pitanja. Ne znam da li znaš razlog zbog čega me nije bilo, objavila sam dva posta o tome, a evo sada je tu novi post i zvanicno se vracam
    http://suzanas1.blogspot.com/2015/06/miss-selfridge.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam razlog ali sam ga procitala :)

      Delete
  8. Aaa,mace?Ma meni su sladje kuce mace grebu !!!
    Promenices misljenje kad vidis moju Leontinu
    https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/11295570_1401372523523008_6150562583073217184_n.jpg?oh=65fb510ac5eb51ccb2b5860fd46e6845&oe=55E6C7A0
    Ili idi na moj profil na face lajkovala sam Beauy By Alex pa ces mi videti ostale slike :D

    ReplyDelete
  9. Meni je ovaj post super zbog toga što sam te bolje upoznala.. Prekrasna si osoba!

    ...Posjeti moj blog - novi post je objavljen. Planovi za ljeto 2015! Nadam se da će ti se svidjeti.. Ne zaboravi komentirati i učlaniti se ako već nisi. Hvalaa♥♥♥ - http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Odličan post.Vidi se da si divna osoba i da si jako druželjubiva i simpatična. I ja jako volim Beth i Zoranu,i stojim pri svom mišljenju šta god pričali za njih dve heh.♥♥

    ReplyDelete